me 2quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik heb op hem gestemd voor de geheime missie
Lief maar zinloosquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Joa en ach zo extreem gek is het niet gezien ze al 10 weken door het aantal inwoners delen. Als je een beetje moe bent en ff niet scherp bent of gewoon ff een brain fart hebt, kan dat gebeurenquote:
😂quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Dat had ik de afgelopen keer gedaan , heeft geen zinquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had ik de afgelopen keer gedaan , heeft geen zin
Precies, ik stem niet meerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat had ik de afgelopen keer gedaan , heeft geen zin
Haha ja maar dat vind ik dan wel weer wat anders. Al ben ik nooit van vuil spel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan speel ik graag eens 'n potje poker tegen jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
pozzaaaaaaaaaaaa erbijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:02 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens pootje word het een mooie week!
weer een beetje wat ze vorig jaar ook dedenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:02 schreef Kissingbird het volgende:
ze moeten vragen beantwoorden in de GR
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja maar dat vind ik dan wel weer wat anders. Al ben ik nooit van vuil spel.
Maar goed, deal, na de finale bij mij okee, ik denk dat je m’n huis wel kan vinden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
Ik ook!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja maar dat vind ik dan wel weer wat anders. Al ben ik nooit van vuil spel.
Maar goed, deal, na de finale bij mij okee, ik denk dat je m’n huis wel kan vinden:Dit gaat vies wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
en Jane dus geroepen dat Jordy niet te vertrouwen isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:03 schreef Puzzie het volgende:
Jordy dus weer geroepen dat Jane niet te vertrouwen is dus mogen Sharice en Mattie eerst
Jééé idd Jordy gestemdquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:06 schreef mazaru het volgende:
Er is daar gewoon een heel vies spelletje bezig
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:06 schreef mazaru het volgende:
Er is daar gewoon een heel vies spelletje bezig
Mattheus is een natte scheet die er heel snel uit mag ....quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:05 schreef mazaru het volgende:
Mattheus steekt er de draak mee dat Jane op de grond ging liggen omdat ze zogenaamd pijn had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |