SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Is dat zo? Waar is dat van denk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
mooie ondertitel heb je, was me eigenlijk nog nooit zo opgevallen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
nou hetzelfde waarom ik die van mij mss wel heb. wat betekend denk ik, meegemaakt dingen en hoop je op allemaal wat beters enzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar is dat van denk je?Do what you love, love what you do!![]()
tevreden met jezelf zijn is denk wel beetje soms ding. ik heb er moeite mee? want overleef prima enzo. en alles ok. maar soms. tevreden? ook niet altijd en maakt me soms verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
en jullie weten. alles waar "te" voor staat is niet goed, behalve tevreden
Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou hetzelfde waarom ik die van mij mss wel heb. wat betekend denk ik, meegemaakt dingen en hoop je op allemaal wat beters enzo?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
sjah haat het om te zeggen, maar dit is idd wel beetje hoe het soms gaat en zeker in politieke dingen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En het voorgaande is dit dus eigenlijk. Iets waar iedereen achter staat, maar in een maatschappij in praktijk eigenlijk niet werkt...![]()
"Weak or strong, clever or simple, we are all brothers. No animal must ever kill any other animal. All Animals are equal” (Orwell 1945, 11).“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ben wel redelijk tevreden met mezelf. Op m'n kilo's na die mij nu echt wel in de weg gaan zitten fysiek (en ook zorgen voor rugklachten etc) ben ik nog nooit zo tevreden met mezelf geweest en ben blij met m'n nieuw gevonden zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef kree het volgende:
tevreden met jezelf zijn is denk wel beetje soms ding. ik heb er moeite mee? want overleef prima enzo. en alles ok. maar soms. tevreden? ook niet altijd en maakt me soms verdrietig.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: