SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Is dat zo? Waar is dat van denk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
mooie ondertitel heb je, was me eigenlijk nog nooit zo opgevallen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
nou hetzelfde waarom ik die van mij mss wel heb. wat betekend denk ik, meegemaakt dingen en hoop je op allemaal wat beters enzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar is dat van denk je?Do what you love, love what you do!![]()
tevreden met jezelf zijn is denk wel beetje soms ding. ik heb er moeite mee? want overleef prima enzo. en alles ok. maar soms. tevreden? ook niet altijd en maakt me soms verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
en jullie weten. alles waar "te" voor staat is niet goed, behalve tevreden
Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou hetzelfde waarom ik die van mij mss wel heb. wat betekend denk ik, meegemaakt dingen en hoop je op allemaal wat beters enzo?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
sjah haat het om te zeggen, maar dit is idd wel beetje hoe het soms gaat en zeker in politieke dingen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En het voorgaande is dit dus eigenlijk. Iets waar iedereen achter staat, maar in een maatschappij in praktijk eigenlijk niet werkt...![]()
"Weak or strong, clever or simple, we are all brothers. No animal must ever kill any other animal. All Animals are equal” (Orwell 1945, 11).“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ben wel redelijk tevreden met mezelf. Op m'n kilo's na die mij nu echt wel in de weg gaan zitten fysiek (en ook zorgen voor rugklachten etc) ben ik nog nooit zo tevreden met mezelf geweest en ben blij met m'n nieuw gevonden zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef kree het volgende:
tevreden met jezelf zijn is denk wel beetje soms ding. ik heb er moeite mee? want overleef prima enzo. en alles ok. maar soms. tevreden? ook niet altijd en maakt me soms verdrietig.Well, life can be a riot
Fijn hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben wel redelijk tevreden met mezelf. Op m'n kilo's na die mij nu echt wel in de weg gaan zitten fysiek (en ook zorgen voor rugklachten etc) ben ik nog nooit zo tevreden met mezelf geweest en ben blij met m'n nieuw gevonden zelfvertrouwen.Trust nobody![]()
ff slapen hoor.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat we allemaal gelijk zijn ondanks onze fouten en dingen. daar ben ik het 100% mee eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
En het voorgaande is dit dus eigenlijk. Iets waar iedereen achter staat, maar in een maatschappij in praktijk eigenlijk niet werkt...![]()
"Weak or strong, clever or simple, we are all brothers. No animal must ever kill any other animal. All Animals are equal” (Orwell 1945, 11).Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video Een nieuwe Hello I'm Gaming (van dezelfde gast achter de kanalen Dankmus/Dankpods/Garbage time en The Drum Thing)![]()
Mijn Vrijdagavond kan niet meer stuk
Well, life can be a riot
nou goed toch? ik zal niemand echt aanvallen op gewicht of zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben wel redelijk tevreden met mezelf. Op m'n kilo's na die mij nu echt wel in de weg gaan zitten fysiek (en ook zorgen voor rugklachten etc) ben ik nog nooit zo tevreden met mezelf geweest en ben blij met m'n nieuw gevonden zelfvertrouwen.
ik beoordeel meer op karakter en voorzover dat kan hoor zo via forum.Do what you love, love what you do!![]()
De buren hebben visite en aan t geluid te horen gaat er steeds meer alcohol in een de muziek gaat steeds wat harderBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
De buren hebben visite en aan t geluid te horen gaat er steeds meer alcohol in een de muziek gaat steeds wat harder![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja dat sucks wel. maar ze zullen zo wel stoppen denk?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
De buren hebben visite en aan t geluid te horen gaat er steeds meer alcohol in een de muziek gaat steeds wat harderDo what you love, love what you do!![]()
da's kutquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
De buren hebben visite en aan t geluid te horen gaat er steeds meer alcohol in een de muziek gaat steeds wat harder
hopelijk slaapt je dochter erdoorheen![]()
Daar ben ik het mee eens, echter het is toch echt andersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
dat we allemaal gelijk zijn ondanks onze fouten en dingen. daar ben ik het 100% mee eens.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Misschienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik maak geen fouten alleen vergissingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik doe gewoon allesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak geen fouten alleen vergissingen.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja hangt ervanaf wie je het vraagt en hoe ze er weer over denken. Ik ben het er mee eens. mss is het ook meer soort van streven of hopen op, als dat het daadwerkelijk is natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, echter het is toch echt andersDo what you love, love what you do!![]()
Misschien welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoop het. Wil zelf namelijk zo slapen. Morgen 8u op om mijn dochter weg te brengen naar creativiteit clubje.
Maargoed gun verder iedereen zijn plezier maar hoop niet dat t met dezelfde frequenties luider en luider zal worden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Badasssssquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat je wilt, maar neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
tja hangt ervanaf wie je het vraagt en hoe ze er weer over denken. Ik ben het er mee eens. mss is het ook meer soort van streven of hopen op, als dat het daadwerkelijk is natuurlijk.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:![]()
![]()
* greysbones doet alle lampen uit en kruipt onder een dekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
* greysbones doet alle lampen uit en kruipt onder een deken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hmmms ja gevaarlijke uitspraak, vergissingen maakt iedereen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak geen fouten alleen vergissingen.
wanneer het een fout is, mss ben je alleen zelf maar die dat kan beslissen
morgen keihard Bastognes zitten kanen; met de luidspreker op 20!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:57 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop het. Wil zelf namelijk zo slapen. Morgen 8u op om mijn dochter weg te brengen naar creativiteit clubje.
Maargoed gun verder iedereen zijn plezier maar hoop niet dat t met dezelfde frequenties luider en luider zal worden.
dat zal ze leren![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ja gevaarlijke uitspraak, vergissingen maakt iedereen natuurlijk.
wanneer het een fout is, mss ben je alleen zelf maar die dat kan beslissenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lol naja maakt niet uit, je weet wel dat ik dat dus wel ken.quote:
allemaal nog even HOUDOE EEJ roepen en toeteren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
De visite hoor ik weggaan buiten. Niceee![]()
lol brabant enzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
allemaal nog even HOUDOE EEJ roepen en toeteren.
Haha ben jij stiekem de visite? 😊quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
allemaal nog even HOUDOE EEJ roepen en toeteren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ben jij stiekem de visite? 😊![]()
![]()
Oei, gesnaptWell, life can be a riot
over het algemeen mag ik die zuiderlingen wel moet ik eerlijk zeggen.quote:
gehehe in randstad heb je toeter turken enzo of weet ik veel demonstraties weer.
naja katwijk mss is nog beetje niet al te gek geworden. maar ook dat is geen dorpje meer.Do what you love, love what you do!![]()
All night long
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja helaas.quote:toeterturken heb je overal tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
over het algemeen mag ik die zuiderlingen wel moet ik eerlijk zeggen.
gehehe in randstad heb je toeter turken enzo of weet ik veel demonstraties weer.
naja katwijk mss is nog beetje niet al te gek geworden. maar ook dat is geen dorpje meer.![]()
niet heel veel hier, want ok er is een harde kern katwijkers die dat niet zo waardeert ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
ja helaas.
[..]
toeterturken heb je overal tegenwoordig.
dus tja. daarom alleen in de hoornes. maarja dat is toch al beetje pauper wijk.Do what you love, love what you do!![]()
hier ook zat harde kernen die dat niet waarderen, maarja, als zo'n stoet midden op de afrit van de snelweg gaat stilstaan en gillen en dansen, wat doe je ertegen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet heel veel hier, want ok er is een harde kern katwijkers die dat niet zo waardeert ook.
dus tja. daarom alleen in de hoornes. maarja dat is toch al beetje pauper wijk.
gewoon wachten tot je verder kunt rijden.![]()
@kree heb je al een dateThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja waar. maar ok en zonder dat ik discrimineren wil he? want de goeden lijden eronder de kwaden welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook zat harde kernen die dat niet waarderen, maarja, als zo'n stoet midden op de afrit van de snelweg gaat stilstaan en gillen en dansen, wat doe je ertegen?
gewoon wachten tot je verder kunt rijden.
het is een berber volk die gewent is aan 1 weg (als ie er al is). door een hoop zand.
Oke mag je van mij je geluk zoeken enzo en immigreren waar je wil. maar het is wel ons land en onze regels. als ze zich er niet aan houden wmb exit gelijk. goed plan vond ik dat van de eu. uitzet kolonies enzo. en niet meer open nieuw erin. maargoed zal wel weer iets aanvechten en over 10 jaar weet de eu nog niet wat ze moeten doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ben er bang voorquote:
Well, life can be a riot
quote:![]()
Gigi
Well, life can be a riot
Uganda komen ze die het systeem misbruiken, lOl goed plan. denk ik. allemaal lekker daarheen als je je kansen verkeken hebt.
helemaal voor. zelfs nog om paar miljoenen daaraan te geven vanuit regering.
Bouw mooi huis daar enzo (wat ze btw wss in de fik steken). maar dan zijn ze iig daar.Do what you love, love what you do!![]()
Opvallendquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of ben ik weer te hard nu denk?
het spijt me om te zeggen hoor? de goeie zoals ik zeg lijden eronder. maar liefst heb ik ze allemaal weg. we kunnen dit niet aan hier? gewoon niet genoeg voor in kleine landje met al te veel problemen.Do what you love, love what you do!![]()
Kree heb je nog wat vernomen van die meid waar je koffie mee gaat drinken?Well, life can be a riot
weet je en dit is mss nog een goeie? alle immigranten he die het wel ok doen? die hebben net zo hekel aan dat soort figuren als mss wel half NL (Zie PVV stemmen). niet dus omdat ze ze haten en doe ik ook niet
maarja net als iederee3n en moet je mss gewoon aan de regels doen van land van waar je gaat of wil wonen?
Ik ben er helemaal tegen dat ze allemaal op voorrang gaan en al die extra's krijgen terwijl als je dat als gewoon NL wil? vergeet het maar,. eerst asiel zoekers gaan voor.
en dat he dat kwetst mij in mijn hart wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
Kree heb je nog wat vernomen van die meid waar je koffie mee gaat drinken?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: