SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Is dat zo? Waar is dat van denk je?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
mooie ondertitel heb je, was me eigenlijk nog nooit zo opgevallen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
nou hetzelfde waarom ik die van mij mss wel heb. wat betekend denk ik, meegemaakt dingen en hoop je op allemaal wat beters enzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dat zo? Waar is dat van denk je?Do what you love, love what you do!![]()
tevreden met jezelf zijn is denk wel beetje soms ding. ik heb er moeite mee? want overleef prima enzo. en alles ok. maar soms. tevreden? ook niet altijd en maakt me soms verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
en jullie weten. alles waar "te" voor staat is niet goed, behalve tevreden
Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou hetzelfde waarom ik die van mij mss wel heb. wat betekend denk ik, meegemaakt dingen en hoop je op allemaal wat beters enzo?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
sjah haat het om te zeggen, maar dit is idd wel beetje hoe het soms gaat en zeker in politieke dingen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En het voorgaande is dit dus eigenlijk. Iets waar iedereen achter staat, maar in een maatschappij in praktijk eigenlijk niet werkt...![]()
"Weak or strong, clever or simple, we are all brothers. No animal must ever kill any other animal. All Animals are equal” (Orwell 1945, 11).“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ben wel redelijk tevreden met mezelf. Op m'n kilo's na die mij nu echt wel in de weg gaan zitten fysiek (en ook zorgen voor rugklachten etc) ben ik nog nooit zo tevreden met mezelf geweest en ben blij met m'n nieuw gevonden zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:33 schreef kree het volgende:
tevreden met jezelf zijn is denk wel beetje soms ding. ik heb er moeite mee? want overleef prima enzo. en alles ok. maar soms. tevreden? ook niet altijd en maakt me soms verdrietig.Well, life can be a riot
Fijn hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben wel redelijk tevreden met mezelf. Op m'n kilo's na die mij nu echt wel in de weg gaan zitten fysiek (en ook zorgen voor rugklachten etc) ben ik nog nooit zo tevreden met mezelf geweest en ben blij met m'n nieuw gevonden zelfvertrouwen.Trust nobody![]()
ff slapen hoor.![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat we allemaal gelijk zijn ondanks onze fouten en dingen. daar ben ik het 100% mee eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
En het voorgaande is dit dus eigenlijk. Iets waar iedereen achter staat, maar in een maatschappij in praktijk eigenlijk niet werkt...![]()
"Weak or strong, clever or simple, we are all brothers. No animal must ever kill any other animal. All Animals are equal” (Orwell 1945, 11).Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video Een nieuwe Hello I'm Gaming (van dezelfde gast achter de kanalen Dankmus/Dankpods/Garbage time en The Drum Thing)![]()
Mijn Vrijdagavond kan niet meer stuk
Well, life can be a riot
nou goed toch? ik zal niemand echt aanvallen op gewicht of zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben wel redelijk tevreden met mezelf. Op m'n kilo's na die mij nu echt wel in de weg gaan zitten fysiek (en ook zorgen voor rugklachten etc) ben ik nog nooit zo tevreden met mezelf geweest en ben blij met m'n nieuw gevonden zelfvertrouwen.
ik beoordeel meer op karakter en voorzover dat kan hoor zo via forum.Do what you love, love what you do!![]()
De buren hebben visite en aan t geluid te horen gaat er steeds meer alcohol in een de muziek gaat steeds wat harderBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
De buren hebben visite en aan t geluid te horen gaat er steeds meer alcohol in een de muziek gaat steeds wat harder![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja dat sucks wel. maar ze zullen zo wel stoppen denk?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
De buren hebben visite en aan t geluid te horen gaat er steeds meer alcohol in een de muziek gaat steeds wat harderDo what you love, love what you do!![]()
da's kutquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:53 schreef StevenHyde het volgende:
De buren hebben visite en aan t geluid te horen gaat er steeds meer alcohol in een de muziek gaat steeds wat harder
hopelijk slaapt je dochter erdoorheen![]()
Daar ben ik het mee eens, echter het is toch echt andersquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
dat we allemaal gelijk zijn ondanks onze fouten en dingen. daar ben ik het 100% mee eens.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Misschienquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik maak geen fouten alleen vergissingen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik doe gewoon allesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak geen fouten alleen vergissingen.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja hangt ervanaf wie je het vraagt en hoe ze er weer over denken. Ik ben het er mee eens. mss is het ook meer soort van streven of hopen op, als dat het daadwerkelijk is natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, echter het is toch echt andersDo what you love, love what you do!![]()
Misschien welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoop het. Wil zelf namelijk zo slapen. Morgen 8u op om mijn dochter weg te brengen naar creativiteit clubje.
Maargoed gun verder iedereen zijn plezier maar hoop niet dat t met dezelfde frequenties luider en luider zal worden.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Badasssssquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat je wilt, maar neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
tja hangt ervanaf wie je het vraagt en hoe ze er weer over denken. Ik ben het er mee eens. mss is het ook meer soort van streven of hopen op, als dat het daadwerkelijk is natuurlijk.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:![]()
![]()
* greysbones doet alle lampen uit en kruipt onder een dekenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
* greysbones doet alle lampen uit en kruipt onder een deken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hmmms ja gevaarlijke uitspraak, vergissingen maakt iedereen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik maak geen fouten alleen vergissingen.
wanneer het een fout is, mss ben je alleen zelf maar die dat kan beslissen
morgen keihard Bastognes zitten kanen; met de luidspreker op 20!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:57 schreef StevenHyde het volgende:
Hoop het. Wil zelf namelijk zo slapen. Morgen 8u op om mijn dochter weg te brengen naar creativiteit clubje.
Maargoed gun verder iedereen zijn plezier maar hoop niet dat t met dezelfde frequenties luider en luider zal worden.
dat zal ze leren![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:58 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ja gevaarlijke uitspraak, vergissingen maakt iedereen natuurlijk.
wanneer het een fout is, mss ben je alleen zelf maar die dat kan beslissenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lol naja maakt niet uit, je weet wel dat ik dat dus wel ken.quote:
allemaal nog even HOUDOE EEJ roepen en toeteren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:00 schreef StevenHyde het volgende:
De visite hoor ik weggaan buiten. Niceee![]()
lol brabant enzo.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
allemaal nog even HOUDOE EEJ roepen en toeteren.
Haha ben jij stiekem de visite? 😊quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:01 schreef maily het volgende:
[..]
allemaal nog even HOUDOE EEJ roepen en toeteren.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ben jij stiekem de visite? 😊![]()
![]()
Oei, gesnaptWell, life can be a riot
over het algemeen mag ik die zuiderlingen wel moet ik eerlijk zeggen.quote:
gehehe in randstad heb je toeter turken enzo of weet ik veel demonstraties weer.
naja katwijk mss is nog beetje niet al te gek geworden. maar ook dat is geen dorpje meer.Do what you love, love what you do!![]()
All night long
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja helaas.quote:toeterturken heb je overal tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
over het algemeen mag ik die zuiderlingen wel moet ik eerlijk zeggen.
gehehe in randstad heb je toeter turken enzo of weet ik veel demonstraties weer.
naja katwijk mss is nog beetje niet al te gek geworden. maar ook dat is geen dorpje meer.![]()
niet heel veel hier, want ok er is een harde kern katwijkers die dat niet zo waardeert ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:04 schreef maily het volgende:
[..]
ja helaas.
[..]
toeterturken heb je overal tegenwoordig.
dus tja. daarom alleen in de hoornes. maarja dat is toch al beetje pauper wijk.Do what you love, love what you do!![]()
hier ook zat harde kernen die dat niet waarderen, maarja, als zo'n stoet midden op de afrit van de snelweg gaat stilstaan en gillen en dansen, wat doe je ertegen?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet heel veel hier, want ok er is een harde kern katwijkers die dat niet zo waardeert ook.
dus tja. daarom alleen in de hoornes. maarja dat is toch al beetje pauper wijk.
gewoon wachten tot je verder kunt rijden.![]()
@kree heb je al een dateThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja waar. maar ok en zonder dat ik discrimineren wil he? want de goeden lijden eronder de kwaden welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:07 schreef maily het volgende:
[..]
hier ook zat harde kernen die dat niet waarderen, maarja, als zo'n stoet midden op de afrit van de snelweg gaat stilstaan en gillen en dansen, wat doe je ertegen?
gewoon wachten tot je verder kunt rijden.
het is een berber volk die gewent is aan 1 weg (als ie er al is). door een hoop zand.
Oke mag je van mij je geluk zoeken enzo en immigreren waar je wil. maar het is wel ons land en onze regels. als ze zich er niet aan houden wmb exit gelijk. goed plan vond ik dat van de eu. uitzet kolonies enzo. en niet meer open nieuw erin. maargoed zal wel weer iets aanvechten en over 10 jaar weet de eu nog niet wat ze moeten doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ben er bang voorquote:
Well, life can be a riot
quote:![]()
Gigi
Well, life can be a riot
Uganda komen ze die het systeem misbruiken, lOl goed plan. denk ik. allemaal lekker daarheen als je je kansen verkeken hebt.
helemaal voor. zelfs nog om paar miljoenen daaraan te geven vanuit regering.
Bouw mooi huis daar enzo (wat ze btw wss in de fik steken). maar dan zijn ze iig daar.Do what you love, love what you do!![]()
Opvallendquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of ben ik weer te hard nu denk?
het spijt me om te zeggen hoor? de goeie zoals ik zeg lijden eronder. maar liefst heb ik ze allemaal weg. we kunnen dit niet aan hier? gewoon niet genoeg voor in kleine landje met al te veel problemen.Do what you love, love what you do!![]()
Kree heb je nog wat vernomen van die meid waar je koffie mee gaat drinken?Well, life can be a riot
weet je en dit is mss nog een goeie? alle immigranten he die het wel ok doen? die hebben net zo hekel aan dat soort figuren als mss wel half NL (Zie PVV stemmen). niet dus omdat ze ze haten en doe ik ook niet
maarja net als iederee3n en moet je mss gewoon aan de regels doen van land van waar je gaat of wil wonen?
Ik ben er helemaal tegen dat ze allemaal op voorrang gaan en al die extra's krijgen terwijl als je dat als gewoon NL wil? vergeet het maar,. eerst asiel zoekers gaan voor.
en dat he dat kwetst mij in mijn hart wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:20 schreef Grotetijd het volgende:
Kree heb je nog wat vernomen van die meid waar je koffie mee gaat drinken?![]()
Nou ik vond dat toch best een leuk onderwerp. Je was best enthousiast.. Maar hebben jullie nog gebeld dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja laten we het even over wat iets leukers hebben.Well, life can be a riot
muziekje dan maar?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:16 schreef kree het volgende:
of ben ik weer te hard nu denk?
het spijt me om te zeggen hoor? de goeie zoals ik zeg lijden eronder. maar liefst heb ik ze allemaal weg. we kunnen dit niet aan hier? gewoon niet genoeg voor in kleine landje met al te veel problemen.
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik weet niet maily hoever was je erover bij? na gister gebeld dus?Do what you love, love what you do!![]()
yep.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef kree het volgende:
ik weet niet maily hoever was je erover bij? na gister gebeld dus?
en misschien een keer koffie gaan drinken. om bij te praten. live. niet telefonisch.![]()
nouja ik vind die asiel zoekers discussie altijd lastig. daarom en liever heb ik het er niet zo over want altijd is het een probleem nl dan weer ergens. enne kan zeggen wat ik erover denk. maar maakt geen reet uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ik vond dat toch best een leuk onderwerp. Je was best enthousiast.. Maar hebben jullie nog gebeld dan?
naja ik had gebeld erna niet meer. ? voor zover nu afgesproken als we keertje tijd beide hebben enzo ga ik ff op de koffie bij haar.Do what you love, love what you do!![]()
Wanneer ga je koffie drinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja laten we het even over wat iets leukers hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Belangrijker ook.quote:
Wat voor koffie?Well, life can be a riot
niet geplande, nog. haha maar ken haar he e vind dr ook wel leuk. naja. wie weent en bedoel ik mss kunnen we het wat beter met elkaar vinden dan. Nu iig want ok zelfde soort van schuitje gezeten he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
en toch wel met Bastogne @StevenHydequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Belangrijker ook.
Wat voor koffie?![]()
dat schept een bandquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
niet geplande, nog. haha maar ken haar he e vind dr ook wel leuk. naja. wie weent en bedoel ik mss kunnen we het wat beter met elkaar vinden dan. Nu iig want ok zelfde soort van schuitje gezeten he.![]()
![]()
Beste ervaringquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:28 schreef maily het volgende:
[..]
en toch wel met Bastogne @:StevenHyde
Well, life can be a riot
waar maar ik wil ook geen band uit ellende met elkaar enzo. daarom wel aardig dit afgehouden.quote:
maarja we hebben keertje date gedaan. LOL15 jaar terug ofzo. dus oke.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ik wil ook geen band uit ellende met elkaar enzo. daarom wel aardig dit afgehouden.
maarja we hebben keertje date gedaan. LOL15 jaar terug ofzo. dus oke.![]()
![]()
ik hoop en denk dat ze eerlijk is dat ze met die vorige clown afgekapt heeft
nog wel wat contact zegt ze, maar dat is mss wel logisch ook als je zolang met elkaar bent geweest.
maar ok dan nu als ze eroverheen is. dan sta ik er best voor open keertje op bezoek te komen en bakje koffie te doen ipv alleen bellen en lange verhalen aanhoren.Do what you love, love what you do!![]()
zorg maar dat je dat heel zeker weet voordat jullie gaan koffiedrinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:32 schreef kree het volgende:
ik hoop en denk dat ze eerlijk is dat ze met die vorige clown afgekapt heeft
nog wel wat contact zegt ze, maar dat is mss wel logisch ook als je zolang met elkaar bent geweest.
maar ok dan nu als ze eroverheen is. dan sta ik er best voor open keertje op bezoek te komen en bakje koffie te doen ipv alleen bellen en lange verhalen aanhoren.
hoezo VORIGE clown?
ben jij de volgende?![]()
![]()
Seks?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef StevenHyde het volgende:
Bastogne erbij idd en dan van het een komt t ander, etcMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
tja. nah denk niet we kennen elkaar te lang ervoor dus denk niet dat ze liegt tegen mij. nu iig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:34 schreef maily het volgende:
[..]
zorg maar dat je dat heel zeker weet voordat jullie gaan koffiedrinken
hoezo VORIGE clown?
ben jij de volgende?
ze nodigde me zelf uit he voor bakje koffie te doen en graag enzo. ik heb het nu nog afgehouden, omdat ik niet zeker weet hoe en wat. en met medicatie weet ik veel wat ze had/
nu is ze daar wel eerlijk over geweest. maar heb haar een keer aan de telefoon gehad. en ok nu drink ik wel eens veel,. maar dat was zelfs voor mij niet te begrijpen. door medicatie zei ze. LOL
maar allemaal allang al over gehad, maar ik hoef hier niet snel mee te zijn? zou leuk zijn he want mag haar en we zijn beetje zelfde leeftijd. dus mss stel? het zou kunnen wel wmb.Do what you love, love what you do!![]()
lekker soppenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:39 schreef maily het volgende:
[..]
lekker soppenOh beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik denk niet aan seks gewoon?
jullie wel dan? ik kan er aardig mee leven enzo zelf. ook zonder seks?Do what you love, love what you do!![]()
lol ik weet wel wat ik haar kan zeggen,. of mss eerste keer als ik haar weer zie is knuffel wel ok denkquote:
zou zeggen, jij stomme trut, ik zei dit toch al jaren enzo.
dat is mijn openingszin hierin.Do what you love, love what you do!![]()
en denk lol want ken haar zover genoeg om dat dus te kunnen zeggen, en dan gaan we heel hard lachen wss
![]()
Voor een keertje wel lekker maar als je hem op een feestje serveert ga je scheve bekken krijgen denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb me ook wel eens vergist in die wasabi enzo trouwens met sushi. sterk spul wel hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een keertje wel lekker maar als je hem op een feestje serveert ga je scheve bekken krijgen denk ik.
Pittig?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een keertje wel lekker maar als je hem op een feestje serveert ga je scheve bekken krijgen denk ik.Trust nobody![]()
Lidl is wel een van de weinigen als ze waarschuwt voor hot op de verpakking het vaak ook echt zo is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nouja als je wel eens die wasabi proefde, die groene shit doen ze meestal met bezorgen.quote:
Het is wel heftig spul, ken de chips niet zo zelf. maar kan me er wat bij voorstellen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja deze prikt lekker na ja.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatste tijd als er ergens pittig of hot op staat valt het eigenlijk wel mee is mijn ervaring vroeger was dat anders.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:51 schreef kree het volgende:
[..]
alsof je een gasbrander op je tong houdt enzo met wasabiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was een zware veldslag hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:35 schreef StevenHyde het volgende:
Bastogne erbij idd en dan van het een komt t ander, etc“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klopt daarom ook als je wel eens besteld en met sushi krijg je die. die wasaba in bakje. damn. tis vrij sterk spul wel moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatste tijd als er ergens pittig of hot op staat valt het eigenlijk wel mee is mijn ervaring vroeger was dat anders.Do what you love, love what you do!![]()
nouuja jullie weten dat allemaal precies. wat ik er mee bedoelde is, zolang geen seks gehad. dat hier even op wachten me nou ook weer niet zoveel uitmaakt.\quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh gaat dit over het seksloze leven van jou?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
nouuja jullie weten dat allemaal precies. wat ik er mee bedoelde is, zolang geen seks gehad. dat hier even op wachten me nou ook weer niet zoveel uitmaakt.\![]()
Dat wist ik nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nee hoor daar ging het niet over?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh gaat dit over het seksloze leven van jou?![]()
Dat wist ik niet
maar ben wel aardig seksloos ofzo? geef gelijk toe. kijk je geeft er wel een zwengel aan enzo. dus vandaar. LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Ooh dan is is er niets aan het handjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor daar ging het niet over?
maar ben wel aardig seksloos ofzo? geef gelijk toe. kijk je geeft er wel een zwengel aan enzo. dus vandaar. LOL.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
is het ook niet? geen idee hoor hoe bv vrouwen dan zijn enzo die beetje zelfde leeftijd zijn als ik en geen partner hebben?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 00:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ooh dan is is er niets aan het handje
Geen idee echt waar niet. LOL en eigenlijk, mss wil ik het ook niet weten.
maargoed. die hebben mommys helper. ik heb hand
LOLDo what you love, love what you do!![]()
Nou dat is altijd handigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook niet? geen idee hoor hoe bv vrouwen dan zijn enzo die beetje zelfde leeftijd zijn als ik en geen partner hebben?
Geen idee echt waar niet. LOL en eigenlijk, mss wil ik het ook niet weten.
maargoed. die hebben mommys helper. ik heb hand
LOL
hihiMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hahaha lol ja, tis dat jij er luchtig over doet, want op 1 of andere manier heb ik hier altijd moeite mee om over te vertellen ofzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
welnee joh , iedereen heeft een hand, dat scheeltquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha lol ja, tis dat jij er luchtig over doet, want op 1 of andere manier heb ik hier altijd moeite mee om over te vertellen ofzo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja nouja dat is het ook? en weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
welnee joh , iedereen heeft een hand, dat scheelt
maarja mss is het iets van vroeger? ofzo van niet mogen ofzo weet ik veel?
Het maakt me tegenwoordig niet zoveel uit. en vertel ik hier dan enzo van ruk me gewoon af.
Maar ok dat is meestal niet wat je ff op werk gaat vertellen enzo lijkt me.Do what you love, love what you do!![]()
Alle mannen rukken , dat is niets nieuwsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is het ook? en weet ik ook wel.
maarja mss is het iets van vroeger? ofzo van niet mogen ofzo weet ik veel?
Het maakt me tegenwoordig niet zoveel uit. en vertel ik hier dan enzo van ruk me gewoon af.
Maar ok dat is meestal niet wat je ff op werk gaat vertellen enzo lijkt me.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja en alle vrouwen wrijven ook over dr pussy. om het even gelijk te houden hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alle mannen rukken , dat is niets nieuws
Read the roomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Baba baba
I warn you about my secret I'm going to expose
A great threat to your bodies to your mind and souls
Don't be alarmed it doesn't spell danger
Stumble in the groove
dance with a stranger
Don't have to ask you to get up you'll do it in your own
Baba baba
mmh mmh
aha aha
Believe in what I say to you: The only James Dean is not Coati Mundi of this music scene.
It's me my friend the master of salsa
Cabasa down with me the beat is getting faster.
Don't have to ask you to get up you'll do it on your own.
Electrica salsa - baba baba
electrica salsa - mmh mmh
Electrica salsa - aha aha.
Yubi du ba ba Yubi du ba ba Yubidubidubaba
Electrica salsa yeahh
Electrica salsa mmh mmh
Electrica salsa ahh huu haa
Yesterdays percussion todays technology
electrica salsa is in with me.
The new age sound is on the move
I give you now the second groove.
Don't have to ask you to give up you'll do it on your own.
Electrica salsa - yeah
electriea salsa - uhh!
Electrica salsa - baba baba '
electrica salsa - yeah mmhsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja Jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:08 schreef mario390 het volgende:
Baba baba
I warn you about my secret I'm going to expose
A great threat to your bodies to your mind and souls
Don't be alarmed it doesn't spell danger
Stumble in the groove
dance with a stranger
Don't have to ask you to get up you'll do it in your own
Baba baba
mmh mmh
aha aha
Believe in what I say to you: The only James Dean is not Coati Mundi of this music scene.
It's me my friend the master of salsa
Cabasa down with me the beat is getting faster.
Don't have to ask you to get up you'll do it on your own.
Yubi du ba ba Yubi du ba ba Yubidubidubaba
Electrica salsa yeahh
Electrica salsa mmh mmh
Electrica salsa ahh huu haa
Yesterdays percussion todays technology
electrica salsa is in with me.
The new age sound is on the move
I give you now the second groove.
Don't have to ask you to give up you'll do it on your own.
Electrica salsa - yeah
electriea salsa - uhh!
Electrica salsa - baba baba '
electrica salsa - yeah mmh:')![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja en alle vrouwen wrijven ook over dr pussy. om het even gelijk te houden heMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
daarom. allemaal niks vreemds aan dus. nu is leuker samen enzo. maar oke moet je maar hebben he. enne ik doe niet aan los staande dates enzol. nooit gedaan ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mara goed dit alles naar aanleiding van een bastognekoek?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
daarom. allemaal niks vreemds aan dus. nu is leuker samen enzo. maar oke moet je maar hebben he. enne ik doe niet aan los staande dates enzol. nooit gedaan ook.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Motorboot, Motorboot
Motorboot, Motorboot
Motorboot, Motorboot
Motorboot, Motorboot
Motorboot, Motorboot
Ruadern tua I nur zur not
Im Preisausschreiben vom letzten Joa
Gwinn I a Schlauchboot mit Motor
I brings grod durch die Autotür
Und ab geht's Richtung Cote d'Azur
Motorboot Motorboot
Ruadern tua I nur zur Not
I brauch ka Segel und kan Wind
Auch ohne Brise bin I gschwind
Und frei mi wie a klanes Kind
An jeden Surfer los I hint![]()
Hep jullieeeee gemiiiisssst!!! Was ff in gesprek met iemand real life, was wel ff sooo scary maar ook fijn wel.Lach met een schone bips![]()
lol nee niey echtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mara goed dit alles naar aanleiding van een bastognekoek?Do what you love, love what you do!![]()
nouja is meer aanleiding omdat ik ff met haar sprak enzoquote:
maarre heb principes over seks enzo. ?Do what you love, love what you do!![]()
GangwarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb het hele verhaal niet meegekregen , ik viel in het soppen van de koek in de koffiequote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
nouja is meer aanleiding omdat ik ff met haar sprak enzo
maarre heb principes over seks enzo. ?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Soppen van koekquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet meegekregen , ik viel in het soppen van de koek in de koffie
Lach met een schone bips![]()
gehehehe.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet meegekregen , ik viel in het soppen van de koek in de koffieDo what you love, love what you do!![]()
wat ik heb of doe iig en dat is wel beetje mijn principe en hoewel ik sop lekker mee maar doe pas seks als k er wat in zie en meer als voor 1 keer ofzo.quote:
mss ouderwets,. mss ook niet. jullie mogen er zelf oordeel over bedenken.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn ze allemaal lieve Mario, alle Nederlandse lieden zijn kut behalve Europapaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:23 schreef mario390 het volgende:
en vresselijke nederlance lied was bij mtv duitsland
Oh schiet me kapot!Lach met een schone bips![]()
Duits beter dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal lieve Mario, alle Nederlandse lieden zijn kut behalve Europapa
Oh schiet me kapot!Do what you love, love what you do!![]()
nee alle niet maar hakkubar gabertjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal lieve Mario, alle Nederlandse lieden zijn kut behalve Europapa
Oh schiet me kapot!![]()
Jullie? Ik hoef niet over alles mijn mening te gevenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
wat ik heb of doe iig en dat is wel beetje mijn principe en hoewel ik sop lekker mee maar doe pas seks als k er wat in zie en meer als voor 1 keer ofzo.
mss ouderwets,. mss ook niet. jullie mogen er zelf oordeel over bedenken.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hoeft niet, zei in het algemeen dus ook maar even he vanuit mijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jullie? Ik hoef niet over alles mijn mening te geven
Okayquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft niet, zei in het algemeen dus ook maar even he vanuit mij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee alle niet maar hakkubar gabertje![]()
HO STOP!!! Dat is Nederlands erfgoed, daar kun je niet slecht over praten of je riskeert een ban op het hele Nederlanse internet. Ik zou sorry zeggen als ik jou was nu.Lach met een schone bips![]()
hahaha eigenlijk wel waar ja. NL vond het uit natuurlijk dat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
HO STOP!!! Dat is Nederlands erfgoed, daar kun je niet slecht over praten of je riskeert een ban op het hele Nederlanse internet. Ik zou sorry zeggen als ik jou was nu.Do what you love, love what you do!![]()
dat is primitive dance ,vresselijke text en vresselijke ventquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
HO STOP!!! Dat is Nederlands erfgoed, daar kun je niet slecht over praten of je riskeert een ban op het hele Nederlanse internet. Ik zou sorry zeggen als ik jou was nu.![]()
Je weet dat door deze opmerking je binnen 24 uur van het hele Nederlandse internet verdwenen bent?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is primitive dance ,vresselijke text en vresselijke ventLach met een schone bips![]()
gehehe wat is uit die tijd eigenlijk de Duitse muziek die in was dan daar?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is primitive dance ,vresselijke text en vresselijke vent
Bekijk deze YouTube-video
![]()
Zelfs de Zwitsers deden het beter dat Oostenrijkers, die hadden DJ Boboquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is primitive dance ,vresselijke text en vresselijke vent
hahaaaa nederlandse internetquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet dat door deze opmerking je binnen 24 uur van het hele Nederlandse internet verdwenen bent?![]()
ik surf van kolumbie
![]()
moet ik zeggen hou wel van volks achtige liedjes meer als dj enzo. maar is persoonlijke voorkeur.Do what you love, love what you do!![]()
Pas maar op dan voor surfshark ofzooooquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hahaaaa nederlandse internet![]()
ik surf van kolumbie
surfshark reclames idd? betasal; ik abo al aan YouTube om die reclame niet te zien. maar nog krijg je ze enzo. LOLDo what you love, love what you do!![]()
haha hoe hoog is minimaal nodig?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zijn er ook nog mensen met een beetje iq online?Do what you love, love what you do!![]()
Mongol, gewoon brave browser installeren en poof weg is al die meuk. Kost je nikkes.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef kree het volgende:
surfshark reclames idd? betasal; ik abo al aan YouTube om die reclame niet te zien. maar nog krijg je ze enzo. LOLLach met een schone bips![]()
ik weet er zijn dingen voor, maar dacht doe het ff netjes?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mongol, gewoon brave browser installeren en poof weg is al die meuk. Kost je nikkes.
btw ook dat gaat stoppen want YouTube gaat ze mixen in video die in sponsor enzo. enne die hele blocks ervan le en uit database qua time code.Do what you love, love what you do!![]()
Bij "ik schat me zelf" ging je al af.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik schat me zelf toch nog in richting 100 wel.
Dan zeg je, ik schat mijzelf wel in de richting van......Lach met een schone bips![]()
Ik zat Daredevil Reborn te kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij vraagt, ik draai he?\quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bij "ik schat me zelf" ging je al af.
Dan zeg je, ik schat mijzelf wel in de richting van......
of hoe anders had je het verwacht?Do what you love, love what you do!![]()
Kan me niet voorstellen dat na Deadpool dit echt iets is.. Was het wat?quote:Lach met een schone bips![]()
ik heb aantal beterequote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat na Deadpool dit echt iets is.. Was het wat?Do what you love, love what you do!![]()
Nou...... kan het geen grote twist vinden eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
jij vraagt, ik draai he?\
of hoe anders had je het verwacht?Lach met een schone bips![]()
nee ik ook niet. anyway ik heb wat tips met films en series mocht iemand nog beetje aan het zoeken zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou...... kan het geen grote twist vinden eerlijk gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
@loveyoulongtime is hier pro in.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Spel iig mijn naam goed lullo.
quote:Kijkt nog wel prima weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat na Deadpool dit echt iets is.. Was het wat?
Wel weer veel gelul over die dikke Fisk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
House of cards
Blacklist
Homeland
ok die oude. nieuwere
The night watch
Yellowstone ( hier moet je ff inkomen btw want saai begin)Do what you love, love what you do!![]()
Films. beetje niet zo veel
vond die ene van time back of hoe heet ie.
Time trap was het. wel aardig aardig B gemaakt maar oke filmpje met mindfuck enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon Banshee bingen en dan zie je hoe gelovige lekkere chicks ook even willen genieten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:46 schreef kree het volgende:
House of cards
Blacklist
Homeland
ok die oude. nieuwere
The night watch
Yellowstone ( hier moet je ff inkomen btw want saai begin)Lach met een schone bips![]()
Cock fighting.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
die over die radio mast en met die twee vrouwen erop was ook nog wel aardig.
help me is happy, hoe hete die ook alweer?Do what you love, love what you do!![]()
Het klinkt wel beetje kinky, maar nee... Geen idee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:49 schreef kree het volgende:
die over die radio mast en met die twee vrouwen erop was ook nog wel aardig.
help me is happy, hoe hete die ook alweer?Lach met een schone bips![]()
ja wacht zoek wel ff opquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het klinkt wel beetje kinky, maar nee... Geen idee.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is toch geen horror man.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:51 schreef kree het volgende:
horror ka ik aanraden decent ofzozo. wtf. eerste deel dan.Lach met een schone bips![]()
Meeste horrorfilms zijn matigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Sorry maat, dan heb jij nog nooit Zombie Strippers of Zombeavers gezien. Dat is pas eng.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:53 schreef kree het volgende:
die is fucking eng enzo zelfs vond ik.Lach met een schone bips![]()
niet die bovenstaande eigenlijk. LOL krijg er nog de rillingen van enzo. alleen al bij de trailer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
trailer link?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Sorry maat, dan heb jij nog nooit Zombie Strippers of Zombeavers gezien. Dat is pas eng.Do what you love, love what you do!![]()
Net als comedy. Gemiddeld 1x in de 10 jaar een originele en dan gaan ze dat concept uitmelken en kopiëren.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
The 90s; the last great decade? Duurt net te lang per aflevering om boeiend te blijven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
eens de decent was origineel. of eigenlijk alle 3 hoor die ik er zet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Net als comedy. Gemiddeld 1x in de 10 jaar een originele en dan gaan ze dat concept uitmelken en kopiëren.
Bv en snap je. hoe heet ie Final destination, was eerste ook beter. rest matig.Do what you love, love what you do!![]()
Als je echt een film wil kijken waar je bij moet kotsen. Zoek A serbian Film ofzo op.quote:Lach met een schone bips![]()
Wel geleerd dat Bill Clinton vroeger ook een soort Trump was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ken wel. maar ben laatste tijd niet meer zo in de horror. meer avontuur achtig kijk ik. daar heb ik ook nog wat goeie tips over?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je echt een film wil kijken waar je bij moet kotsen. Zoek A serbian Film ofzo op.Do what you love, love what you do!![]()
Zijn ze dat niet allemaal?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel geleerd dat Bill Clinton vroeger ook een soort Trump was.Lach met een schone bips![]()
deze is ook wel aardig trouwens
maar oke genoeg tips van mij denk nu en meeste wss toch al gezien.Do what you love, love what you do!![]()
Subtiel!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik trailer moe?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ergens welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee aan mij, deed er ff een paar. geen zorgen stop er nu meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik trailer moe?
Nu over de eerste dagen van het internet mooie tijden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Speciaal voor jou dan een meisje in de sneeuwquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
nee aan mij, deed er ff een paar. geen zorgen stop er nu mee![]()
fan van maar gaan we herhalen enzo. en heb niet echt heel veel zin om nog een keer opnieuw alles uit te typen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu over de eerste dagen van het internet mooie tijden.
Was wel ff leuk btw.
tja toch val ik hier niet onwijs op, krijg er nog niet eens beetje harde van.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan een meisje in de sneeuw![]()
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Kijk daar een documentaire over.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
fan van maar gaan we herhalen enzo. en heb niet echt heel veel zin om nog een keer opnieuw alles uit te typen.
Was wel ff leuk btw.
We moeten Fok! Maar koesteren tegenwoordig is alles van de grote bedrijven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Humor!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
fan van maar gaan we herhalen enzo. en heb niet echt heel veel zin om nog een keer opnieuw alles uit te typen.
Was wel ff leuk btw.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alles is nu Facebook instagram google tiktok Youtube x reddit etc vroeger kon iedereen nog een succesvolle site bouwen mooie tijden anoniemer ook met chatboxen enzo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
owh ik ben fan van docu ook he? mss nog meer als film welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk daar een documentaire over.
We moeten Fok! Maar koesteren tegenwoordig is alles van de grote bedrijven.
Heb ik er ook nog een paar
elal bijlmerramp is te vinden
Kursk verhaal en hoe NL bedrijf die ophaalde
van der sloot mysterie?
Noem er ff paartje enzo.
laat staan nog de internationale. over die drugshandel tussen Rusland en blabla gozer lkocht helicopters enzo. volgens mij staat ie gewoon op YouTube, maar weet ff titel niet.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ben fan van docu ook he? mss nog meer als film wel
Heb ik er ook nog een paar
elal bijlmerramp is te vinden
Kursk verhaal en hoe NL bedrijf die ophaalde
van der sloot mysterie?
Noem er ff paartje enzo.
Dit is een goeie inclusief de valse politie rapporten toen ze maar zo iemand gingen framen om een dader te hebben. Jammer dat de echte waarheid nooit boven gaat komen meest aannemelijke verhaal vind ik nog dat ze toch aan het werk waren bij fc fireworks om voor een een vriend die 50 werd vuurwerk in elkaar te knutselen en het toen mis gegaan is in combinatie met dat er stiekem ook munitie opgeslagen was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
enschede idd ook die vergat ik ff.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is een goeie inclusief de valse politie rapporten toen ze maar zo iemand gingen framen om een dader te hebben. Jammer dat de echte waarheid nooit boven gaat komen meest aannemelijke verhaal vind ik nog dat ze toch aan het werk waren bij fc fireworks om voor een een vriend die 50 werd vuurwerk in elkaar te knutselen en het toen mis gegaan is in combinatie met dat er stiekem ook munitie opgeslagen was.Do what you love, love what you do!![]()
Toen dat net gebeurd was kreeg maarzo een random gozer uit Glanebrug de schuld inclusief vuurwerk sporen die door politie op zijn kleding was gesmeerd om te laten lijken dat hij de dader was dat gaat ver en doen ze niet voor niks.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel echte dames posten heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoe dat kwam of door wie weet volgens mij nog niemand? SE fireworks had het iig niet oo orde denk.\quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen dat net gebeurd was kreeg maarzo een random gozer uit Glanebrug de schuld inclusief vuurwerk sporen die door politie op zijn kleding was gesmeerd om te laten lijken dat hij de dader was dat gaat ver en doen ze niet voor niks.
wel bizar. tis al tijd terug, maar ik kan het me nog zo voor de geest halen ookal woon ik heel eind andere kant op.Do what you love, love what you do!![]()
SE fireworks kreeg ook elke keer heel makkelijk nieuwe papieren van de gemeente en er lag al een plan om roombeek te slopen en te renoveren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
hoe dat kwam of door wie weet volgens mij nog niemand? SE fireworks had het iig niet oo orde denk.\
wel bizar. tis al tijd terug, maar ik kan het me nog zo voor de geest halen ookal woon ik heel eind andere kant op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rot op met je insinuaties constant, ik weet je probeert me uit de tent te lokken maar hou er mee op. Ik kan je wel keer op keer blijven negeren maar wat is je punt nou?quote:Lach met een schone bips![]()
Gewoon geen omgebouwde mannen posten die in de war zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rot op met je insinuaties constant, ik weet je probeert me uit de tent te lokken maar hou er mee op. Ik kan je wel keer op keer blijven negeren maar wat is je punt nou?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij naait alleen zichzelf weer een ban aanquote:Simpeler kan ik het niet maken.
Ik doe niets wat banwaardig is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij naait alleen zichzelf weer een ban aanSimpeler kan ik het niet maken.
R.I.P DTS.![]()
Naja, alles wat ik gepost heb kwam van de FP. Dus zoek je geluk daar dan maar niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon geen omgebouwde mannen posten die in de war zijn.Lach met een schone bips![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2285 / +74 / +0 / 5854 / 6431
2. KoningWouter / 568 / +9 / +0 / 1778 / 2069
3. KillemWieft / 518 / +4 / +1 / 446 / 629
4. kree / 387 / +153 / +17 / 1417 / 1617
5. Bally-b / 363 / +0 / +0 / 47 / 90
6. devzero / 322 / +3 / +0 / 262 / 340
7. Moeraskat / 281 / +6 / +0 / 2225 / 2402
8. hemarookworst / 278 / +0 / +0 / 1041 / 1224
9. _UserName_ / 265 / +12 / +0 / 534 / 679
10. Lovely / 250 / +22 / +0 / 1227 / 1409
11. mario390 / 248 / +40 / +0 / 203 / 303
12. Dr.Mikey / 236 / +12 / +7 / 580 / 712
13. gebrokenglas / 194 / +6 / +0 / 1373 / 1537
14. Grotetijd / 191 / +14 / +2 / 952 / 1088
15. Pinnenmutske / 190 / +6 / +0 / 352 / 467
16. sp3c / 177 / +1 / +0 / 538 / 622
17. Moonlight / 177 / +2 / +0 / 617 / 723
18. HappyCharly / 165 / +10 / +1 / 1246 / 1376
19. ToT / 151 / +6 / +0 / 1236 / 1326
20. maily / 146 / +17 / +4 / 1494 / 1640SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Danny is daar ook geen voorstander van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo kennen we er nog een paar.quote:
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Voorstander of niet, alles kwam wat hij op de FP gepost heeft. Dus waar val je mij op aan? Niks dus gewoon een onderbuikgevoel van jou.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Danny is daar ook geen voorstander van.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: