quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben bang dat zijn moeder vandaag weer de bewoner opwacht die vertrekt.
Dat is echt nep.....in ene praat hij dan weer gewoon en dan weer een soort dialect wat hij zichzelf heeft aangeleerd denk ik.quote:
Sharice gaf hemquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heeft Sharice haar tulp aan Jane gegeven?
Of pakte Jane die gewoon?
Pootje had die op Sharice haar tas gelegd.
(allez, ging ik van uit dat het Sharice haar tas was, maar weet niet welke tas van wie is)
Uiteindelijk willen de Nederlanders de Nederlanders eruit en de Belgen de Belgen. En dat is ook het spel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het was natuurlijk over en weer dat ze elkaar eruit willen hebben maar volgens mij is dat ook de bedoeling van BB elkaar eruit spelen
hij komt uit kampenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is echt nep.....in ene praat hij dan weer gewoon en dan weer een soort dialect wat hij zichzelf heeft aangeleerd denk ik.
Heb je wel haar wel eens in de keuken bezig gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Hmm zo als ze zegt, wil niet bij het gewone volk liggen...mss wil ze wel een butler die moet koken..
Geen idee, ze is wel heel enthousiast.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:15 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Dat was alleen als Jordy ook op de bank zat toch?
Ohh dacht dat het een act was.....nu praat hij weer zonder dialect.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt uit kampen
daar praten ze echt wel zo![]()
De oude kampenaren praten echt dialect .. geen idee of hij dat kan, meeste jonge mensen kunnen dat niet meer echt, maar alle klanken zitten er wel in ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij komt uit kampen
daar praten ze echt wel zo![]()
Sharice heeft deze gegeven. Ze zei al dat ze die van Pootje had, voor het geval dat ze naar huis ging. Maar nu mag Jane hem hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Heeft Sharice haar tulp aan Jane gegeven?
Of pakte Jane die gewoon?
Pootje had die op Sharice haar tas gelegd.
(allez, ging ik van uit dat het Sharice haar tas was, maar weet niet welke tas van wie is)
Zegt ik deed een pootje uitspraak. Matti zei niet teleurgesteld zijn als het niet lukt. Tuurlijk niet zei hij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Voor een vrijstelling ga ik deze week over lijken.
Moeten toch 2 NLers in de finale?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy erg gefixeerd op Jane nu, want haar eruit spelen is finale voor hem.
ja erg genoeg wel..een ketel prut maken en dat elke dag hetzelfde , geen een fantasie om eens wat anders te proberen, 10 min en ze is klaar, en hoef verder geen shit te doen in het huishouden...mevr de koninginquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je wel haar wel eens in de keuken bezig gezien.
Die staat vaker in de keuken dan alle mannen in dat huis bij elkaar.
zijn ouders zitten in de bouwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De oude kampenaren praten echt dialect .. geen idee of hij dat kan, meeste jonge mensen kunnen dat niet meer echt, maar alle klanken zitten er wel in ja.
Jolien natuurlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:18 schreef Adat231 het volgende:
we mogen weer stemmen op de b b site Welke bewoner mag stiekem geld in het huis zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |