Deez heeft het recept @Deisyyquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis wel erg rood
Zit toch wel knoflooksaus in?
Ik dacht zo met knoflookroomsaus.. alla carabonara of zoietsquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht zo met knoflookroomsaus.. alla carabonara of zoiets
Deze welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis wel erg rood
Zit toch wel knoflooksaus in?
Met ananasquote:
Ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:20 schreef Domnivoor het volgende:
Shoarmamacaroni. Vroeger at ik dat elke week wel een keer.
Rode of Witte?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:20 schreef Domnivoor het volgende:
Shoarmamacaroni. Vroeger at ik dat elke week wel een keer.
Altijd rood (tomatenpuree).quote:
Ehh. Shoarma bakken (met zakje macaroni groeten erbij) , macaroni koken, halve fles knoflook saus en geraspte kaas er over heen. Naar believen nog even in de oven voor een lekker gratin laagje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:50 schreef Deisyy het volgende: [..] Ik ben wel benieuwd of zij het op dezelfde manier klaar maakt.
Had er nog nooit van gehoord, maar ach.. gehakt, kipstukjes, ham, werkt ook.. dus deze kan er wel bij.quote:
Klinkt heerlijk, zeker met die kaas toevoegingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehh. Shoarma bakken (met zakje macaroni groeten erbij) , macaroni koken, halve fles knoflook saus en geraspte kaas er over heen. Naar believen nog even in de oven voor een lekker gratin laagje.
Best of both worldsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, zeker met die kaas toevoeging
Bonus punten bij Gastquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ehh. Shoarma bakken (met zakje macaroni groeten erbij) , macaroni koken, halve fles knoflook saus en geraspte kaas er over heen. Naar believen nog even in de oven voor een lekker gratin laagje.
Is wel nog lekkerder maar het ging me in de omschrijving even om de hoeveelheid die er door moet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zou wel zelf de knoflooksaus maken.. maar verder
Goede oplossingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:32 schreef pullup het volgende:
Ik ben gek op die Pita broodjes bij de shoarma dus zou die niet zo snel vervangen door pasta producten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |