Hier ookquote:
quote:
Goed plan.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ookZo even een stukkie fietsen
Het is een oud plaatje, het is een theorie die ik vond toen ik het opzocht.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dit heb ik nog nooit in het echt gezien hoor 😆
Gefeliciteerd trouwens, ook namens mijn parkiet.quote:
Heerlijkquote:
Lekker zonnetje maar idd nog iets te fris om een korte broek aan te trekken.quote:
Dat helemaal jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker zonnetje maar idd nog iets te fris om een korte broek aan te trekken.
Dat wel ja.quote:
Ben net even wat boodschappen wezen doen en het is tyfuskoud en winderigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker zonnetje maar idd nog iets te fris om een korte broek aan te trekken.
Ja het is wel koudquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben net even wat boodschappen wezen doen en het is tyfuskoud en winderig![]()
Vanmiddag maar goed inpakken
Geniet er nog maar van zolang het kanquote:
oh nooooquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van zolang het kan![]()
oh noes daar ben je niet blij meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
oh nooooGisteren zat ik op de fiets, ging het hagelen , ik hou overal rekening mee
Gelukkig geen pingpong ballenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh noes daar ben je niet blij meeHagel kan behoorlijk zeer doen
dat scheelt danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig geen pingpong ballenMaar het was wel maf om te zien
Wat gaaf Prisha!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister een geweldige avond gehad. Ik ben naar een soort praat-tour geweest, heel kleinschalig, Drumpraat.
Cesar Zuiderijk en Sietse Huisman, die een soort reizende talkshow doen, mét drumstellen uiteraard.
Echt geweldig! Die man is 76 maar hij drumt nog steeds met zoveel plezier en passie. Hij vertelt ook ontzettend leuk.
En, je mocht vragen stellen, en ik mocht mijn vraag stellen, dus dat was heel erg leuk.
Dit is het originele eerste "drumstel" waar hij als 13 jarige jochie op drumde. Een augurken conserveblik, op de bezemstelen van zijn moeder. Het klonk echt geweldig!
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tof!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister een geweldige avond gehad. Ik ben naar een soort praat-tour geweest, heel kleinschalig, Drumpraat.
Cesar Zuiderijk en Sietse Huisman, die een soort reizende talkshow doen, mét drumstellen uiteraard.
Echt geweldig! Die man is 76 maar hij drumt nog steeds met zoveel plezier en passie. Hij vertelt ook ontzettend leuk.
En, je mocht vragen stellen, en ik mocht mijn vraag stellen, dus dat was heel erg leuk.
Dit is het originele eerste "drumstel" waar hij als 13 jarige jochie op drumde. Een augurken conserveblik, op de bezemstelen van zijn moeder. Het klonk echt geweldig!
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wauwww mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:37 schreef pullup het volgende:
En dit was de werf die er jarenlang heeft gestaan]
[ afbeelding ]
Ook dit is een plan geweest
[ afbeelding ]
En eigenlijk ligt het er al 20 jaar zo bij ondertussen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Owjjj ik wist niet dat Midge Ure nog optredens deed joh dat had me ook wel erg tof gelekenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat gaaf Prisha!![]()
Ik was vorige week zondag in Tivoli naar Midge Ure en in de andere zaal was de voorstelling van Cesar Zuiderwijk. Leek me ook erg leuk.![]()
En Midge Ure was geweldig! Die staat nog op te treden als een jonge god. En die stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |