Eens kijken hoelang dat nog duurt, die boeren met melkveequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Hele Amstel raakt toch stiekem flink volgebouwd met sjieke villa's
Sven kramer heeft aan de andere kant van Ouderkerk ook iets echtv enorms laten bouwen, op een veel beter en bereikbaarder plekje dus die boert ook goed.
Er zijn gelukkig ook nog mooi ouderwetse boeren bedrijven met melkvee
Nee hequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang dat nog duurt, die boeren met melkvee![]()
Ik had niet verwacht dat schaatsen zoveel op zou leveren
Ah goede vraag! Wat was zijn antwoord?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn vraag was: Ik kan geen noten lezen, en heb drummen geleerd door vooral goed te luisteren, plus drumlessen voor de techniek). Ik raak regelmatig in discussie met andere muzikanten die vinden dat je als muzikant zijnde noten moet kunnen lezen. Kunt u noten lezen en vind u dat als drummer zijnde je noten moet kunnen lezen?
Heeft ie het toch goed voor elkaar danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee heMaar het is echt compleet nieuw opgebouwd, met goed uitzicht en niet klein
Kom hem ook af en toe nog tegen want hij rent dan rondjes langs de Amstel s'ochtends vroeg
Ja al coachendquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heeft ie het toch goed voor elkaar dan![]()
Kom jij hem dan tegen op de fiets?
Het antwoord was heel lang en felquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah goede vraag! Wat was zijn antwoord?
Best leuk welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja al coachend, zijn vriendin Naomi v As ook wel af en toe.
Wat leuk Pris, ik vind Cesar een leuke man, zag hem de afgelopen in de tribute off the band.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:35 schreef Prisha het volgende:
Ik heb gister een geweldige avond gehad. Ik ben naar een soort praat-tour geweest, heel kleinschalig, Drumpraat.
Cesar Zuiderijk en Sietse Huisman, die een soort reizende talkshow doen, mét drumstellen uiteraard.
Echt geweldig! Die man is 76 maar hij drumt nog steeds met zoveel plezier en passie. Hij vertelt ook ontzettend leuk.
En, je mocht vragen stellen, en ik mocht mijn vraag stellen, dus dat was heel erg leuk.
Dit is het originele eerste "drumstel" waar hij als 13 jarige jochie op drumde. Een augurken conserveblik, op de bezemstelen van zijn moeder. Het klonk echt geweldig!
Wat een held![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
aww gaaf, ik had daar ook heengewild. Echt leuk he.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat leuk Pris, ik vind Cesar een leuke man, zag hem de afgelopen in de tribute off the band.
Echt leuk hoe hij het deed
Was op tv niet in levende lijvequote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
aww gaaf, ik had daar ook heengewild. Echt leuk he.
quote:
Dat is het ook niet. Sommige schildpadden houden hun winterslaap onder de grond. Als ze ontwaken dan zijn ze traag en kwetsbaar. Ze houden de grond op hun schild als een natuurlijke camouflage.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 08:58 schreef Domnivoor het volgende:
Dat plaatje circuleert al jaren. Dus in elk geval geen AI.
die heb ik op Insta idd voorbij zien komenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:02 schreef pullup het volgende:
Die neemt ook af en toe mijn bootjes op de foto vanaf haar huisWoont mooi daar
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou ik kunnen zijn aan de overkant, die roeister had zichzelf gespot op de Insta
[ afbeelding ]
ohhh ok...ik dacht live.quote:
Nou, dit heb ik nog nooit in het echt gezien hoor 😆quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Sommige schildpadden houden hun winterslaap onder de grond. Als ze ontwaken dan zijn ze traag en kwetsbaar. Ze houden de grond op hun schild als een natuurlijke camouflage.
Cesarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het antwoord was heel lang en felHij was halverwege een antwoord en toen zei hij: hopelijk zijn hier geen muziekdocenten aanwezig, zijn er muziekdocenten aanwezig?
![]()
Die waren er niet. Samenvatting van zijn antwoord was: Nee. Vooral luisteren, goed en veel luisteren!
Ja, gaat wel weer.quote:
Nooit geweten dat zijn echte naam Cornelis isquote:
Wist ik ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nooit geweten dat zijn echte naam Cornelis is![]()
Cesar is een artiestennaam en was de naam van zijn hondje
Hier ookquote:
Haha ja je heb soms docenten die daar juist heel erg op hamerenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het antwoord was heel lang en felHij was halverwege een antwoord en toen zei hij: hopelijk zijn hier geen muziekdocenten aanwezig, zijn er muziekdocenten aanwezig?
![]()
Die waren er niet. Samenvatting van zijn antwoord was: Nee. Vooral luisteren, goed en veel luisteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |