Snap ik, ik zag laatst sushi met banaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kreeg ergens als, verrassing sushi, sushi met aardbei.
Daar was ik niet klaar voor
Als we het over gebakken banaan hebben van de Oosterse variant ben ik voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van de macaroni
Een paar schijfjes banaan erbij is dan wel heel erg lekker
Nee gewoon kouwe banaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als we het over gebakken banaan hebben van de Oosterse variant ben ik voor
Ik ben nog niet overtuigd in dezequote:
Met gebakken banaan zie ik nog wel opties.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd in dezeAlhoewel banaan meestal wel lekker is
Ik nam bij een pizzeria hier in de buurt vroeger altijd een Pizza Tropicana. Dat was met ananas en banaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch zonde van de macaroni
Een paar schijfjes banaan erbij is dan wel heel erg lekker
Dat zoete van banaan is lekker bij de pittige macaroniquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd in dezeAlhoewel banaan meestal wel lekker is
Ik wist niet dat kiwiplanten ook seksuele voorkeuren haddenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ondingen.. heb 8 jaar geleden een bisexuele kiwi plant gekocht... ding groeit als een octopus maar geen kiwi te vinden
Dat is nog lekker ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van beter leven.. Doe ik wel iedere ochtend banaan in mijn Griekse Yoghurt
Haha...zeg dat welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ondingen.. heb 8 jaar geleden een bisexuele kiwi plant gekocht... ding groeit als een octopus maar geen kiwi te vinden
Banaan in de yoghurt is lekker jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In het kader van beter leven.. Doe ik wel iedere ochtend banaan in mijn Griekse Yoghurt
Wat ergquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik nam bij een pizzeria hier in de buurt vroeger altijd een Pizza Tropicana. Dat was met ananas en banaanHet was echt by far mijn favoriet
Die van GOA nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat kiwiplanten ook seksuele voorkeuren hadden
Lijkt wel een of ander special effect uit een film ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Prachtig en doodeng
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben nog maar een beginner hè.. met dat bewuste kauwenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Banaan in de yoghurt is lekker jaIk ontbijt meestal 's ochtends met yoghurt, havervlokken, banaan (of ander fruit, maar meestal banaan of blauwe bessen) en een beetje kaneel
quote:
Al iets overtuigenderquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zoete van banaan is lekker bij de pittige macaroni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |