Haha dat is waar. Ze wijzigen zijn bedrag niet voordat die trainingen beginnen maar pas na de hele volgende race?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:55 schreef chufi het volgende:
ff de trainingen afwachten... maar nu is ie nog te betalen in tegenstelling tot Lawson..
Wat ik van Pino begreep gaat dat idd automatisch nav de behaalde punten .. Vind dus ook dat ze de eerste race af moeten wachten ...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat is waar. Ze wijzigen zijn bedrag niet voordat die trainingen beginnen maar pas na de hele volgende race?
Er gebeurt niks met de prijs. Als ie punten haalt wordt hij duurder zoals alle anderen maar dat is met dezelfde marges.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik van Pino begreep gaat dat idd automatisch nav de behaalde punten .. Vind dus ook dat ze de eerste race af moeten wachten ...
Van Lawson omdat die bij RBR zat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2025 00:16 schreef chufi het volgende:
Maar waarom was lawsons instap prijs zo hoog ... en die van meerdere rookies
Haha.. we hebben in ieder geval 'lol' met/om hem gehad. Is ook wat waardquote:Op maandag 24 maart 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
Ik heb al lopen puzzelen of ik die vriendelijke uk van een japanner kan aanschaffen @:omanijn
Het kan net maar dan moet ik verder allemaal Stake troep nemenen dat is dus wel een beetje vragen om in het baggerputje van het klassement te komen dus ik wacht wel tot hij echt in een Red Bull karretje plaatsneemt
Ik zit het net te lezen. Geen idee wat we hier gaan doen. Zou mooi zijn als hij de sterren van de hemel rijdt. Of gewoon iedere wedstrijd Jankham er afketstquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:48 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)son-al-na-twee-races
Ze doen het ook nog @:omanijn
quote:Op woensdag 26 maart 2025 07:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha.. we hebben in ieder geval 'lol' met/om hem gehad. Is ook wat waard
Kijk... die lessen zijn zinvolquote:
quote:
\______________________/quote:Op donderdag 27 maart 2025 08:46 schreef WillemsJ het volgende:
Gadverdamme, is het spel F1 25 ook weer rondom Lewis Hamilton
Gewoon meteen zn eerste race winnenquote:Op maandag 31 maart 2025 14:05 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)um-eindigen-in-japan
Die uk zet meteen maar hoog in![]()
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Japan.
Je hebt nog tot zaterdag 5 april 2025 04:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Ze blijven gewoon hetzelfde kostenquote:Op woensdag 2 april 2025 15:20 schreef WillemsJ het volgende:
Hmm, ben benieuwd wanneer ze de manager aanpassen qua yuki en liam.
Hij moet zich eerst maar eens zien te kwalificeren... zag echt een bericht vanochtend dat ie niet zou rijden dit weekend , maar dan zou dat nu toch wel overal te lezen zijn geweest en dat is niet het geval .. 1e en 2e training afwachten dusquote:Op woensdag 2 april 2025 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij moet nog wel van team wisselen
Zal @:pino112 nog wel fixen
Ohja goeie, bedankt.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze moeten nog wel van team wisselen
Zal @:pino112 nog wel fixen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |