Dat vind ik helemaal niet ergquote:
Ahh, wij zijn er erg blij mee. Ook de uitslagen van chufi.quote:
Ik las ook al zo iets jaquote:Op zondag 23 maart 2025 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
@:pullup, ik lees net, dat jouw zakjapanner naar Red Bull komt
Tenminste de geruchten gaan.
Ik verkoop de motor... Een beetje coureur loopt maar... Deed Fred Flinstone ookquote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las ook al zo iets ja![]()
Gaat ie nog onbetaalbaar worden ook zeker![]()
Misschien gelijk kopen als het bekend wordtquote:Op zondag 23 maart 2025 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las ook al zo iets ja![]()
Gaat ie nog onbetaalbaar worden ook zeker![]()
Ik ga van de week meteen alvast puzzelen of hij nu al te betalen isquote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien gelijk kopen als het bekend wordt
Als de stats kloppen zou ie goedkoper moeten wordenquote:Op zondag 23 maart 2025 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga van de week meteen alvast puzzelen of hij nu al te betalen is
@D. Gij zult posten !!quote:
Heel duur is hij nu niet.quote:Op zondag 23 maart 2025 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien gelijk kopen als het bekend wordt
Vroeg ik me nu ook af, hij is inderdaad nog niet echt duurquote:Op maandag 24 maart 2025 07:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel duur is hij nu niet.
Kunnen ze die prijzen aanpassen tijdens het seizoen?
Zijn teammaat heb ik al gehad..quote:Op maandag 24 maart 2025 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Vroeg ik me nu ook af, hij is inderdaad nog niet echt duur![]()
Had ik Hadjar nog maar gehad ja.quote:
Prijzen worden door het hele seizoen aangepastquote:Op maandag 24 maart 2025 07:10 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kunnen ze die prijzen aanpassen tijdens het seizoen?
Het is me nooit opgevallen. Maar wel iets om rekening mee te houden dus.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Prijzen worden door het hele seizoen aangepast
Hequote:Op maandag 24 maart 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
... in het baggerputje van het klassement te komen....
Automatisch ja adhv de score, handmatig doen we er niks aan.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Prijzen worden door het hele seizoen aangepast
Ja zeg, daar moest ik het eerst ook mee doen hoorquote:
Haha ik had dit weekeinde niet verwacht dat de Haas spulletjes en rijders veel punten zouden scoren maar die herstelden zich ten opzichte van het eerste weekeinde, in de kwali ging het nog goed met mijn eigen teampje maar in de race was het ellende helaas.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja zeg, daar moest ik het eerst ook mee doen hoor
In het begin 2x Haas gekozen, waaronder Oliver Bearman. Maar ja, die tetste er al af voor de race begonnen was - geloof ik.
Dus daar miste ik al 2x punten![]()
Nu met mn Williams Chassis aardig gescoord maar ja: als je al slecht begint en onderaan bungelt, krijg je ook niet veel budget hè![]()
![]()
Dus ik had de rest "Stake-troep". Gelukkig zijn de steaks die ik serveer lekkerder
Mn team staat open. Zie dat het kan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik had dit weekeinde niet verwacht dat de Haas spulletjes en rijders veel punten zouden scoren maar die herstelden zich ten opzichte van het eerste weekeinde, in de kwali ging het nog goed met mijn eigen teampje maar in de race was het ellende helaas.
Gaat lastige puzzel worden. Een klein steakje zal er tussen moeten zitten maar driekwart van het team lijkt me teveel van het goede
Ik heb Hulkie al , moet nog goed puzzelen, heb ook niet veel money erbij gekregen nuquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Mn team staat open. Zie dat het kan.
Maar ja, of je het wil....
Ik had niet echt keuze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |