Ik zie het. Gekkenhuisquote:Op zondag 16 maart 2025 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Met maar 2 rijders over de streep staan we wel op een gedeelde 1e plaats oma
Āntonelli is toch op P4 geëindigd na protest van Mercedes tegen de 5 sec time-penalty .. die is dus teruggedraaid .. Denk niet dat dat hier verder uitmaaktquote:
Topquote:Op zondag 16 maart 2025 18:19 schreef D. het volgende:
@:derrabbit is ontwaakt uit zijn winterslaap en sluit alsnog aan
Ik wou net het zelfde posten... Net even de mogelijkheden bekeken... Ik wacht gewoon tot na de sprint-kwalificaties morgenquote:
Dat was op tijdquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:58 schreef Sally het volgende:
Ik heb maar alvast mn team vastgelegd. Kom er waarschijnlijk niet aan toe om dat op tijd te doen.
Gister alquote:
Ja , maar die telt niet mee voor de punten ... zaterdagochtend voor de 2e training moet je alles bepaald hebben..quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:20 schreef RedShoe het volgende:
Sprint kwalificatie is morgenochtend kom ik net achter.
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van China.
Je hebt nog tot zaterdag 22 maart 2025 03:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Hij is niet op solo gegaan !??quote:Op donderdag 20 maart 2025 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou hier nog geen idee.
Ik besteed het nadenken uit aan mijn schoonzoon.
Oja.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar die telt niet mee voor de punten ... zaterdagochtend voor de 2e training moet je alles bepaald hebben..
[..]
Er is geen tweede vrije trainingquote:Op donderdag 20 maart 2025 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar die telt niet mee voor de punten ... zaterdagochtend voor de 2e training moet je alles bepaald hebben..
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |