Ja gaat elke week/maand wel wat beter. Mijn functies gaan de goede kant weer op. Ben nog heel rustig qua het belastenquote:Op zaterdag 5 april 2025 19:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geweldig.... Kan ik van onze kneuzen niet zeggen![]()
Hoe gaat het met jou?
Dat had onze tekst ook kunnen zijn.quote:Op zondag 6 april 2025 08:29 schreef Zorro het volgende:
Afgezien van races waar mijn team helemaal uitviel of zo moet dit wel mijn record laagste score aller tijden zijn
hier ook geloof ikquote:Op zondag 6 april 2025 08:29 schreef Zorro het volgende:
Afgezien van races waar mijn team helemaal uitviel of zo moet dit wel mijn record laagste score aller tijden zijn
same!quote:Op zondag 6 april 2025 09:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Is Stroll al binnen?![]()
Die gaat echt in de aanbieding hier.
Wie neemt dan ook Strollquote:Op zondag 6 april 2025 09:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Is Stroll al binnen?![]()
Die gaat echt in de aanbieding hier.
quote:
quote:
Of je verkoopt je schoenenquote:
En achteraf bezien had ik een Haas chassis, en Bearman (Haas) kunnen hebben ook nog ...quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:52 schreef Sally het volgende:
Crosspost:
Nou, ik denk dat ik niets verander in de F1-manager.
Kan niets. Ja, mijn Williams motor vervangen, maar dan is 'het beste' (en dus meest dure wat ik kan betalen) Alpine.
Denk het maar niet.
Edit: of ik moet het om gaan gooien en Hadjar kopen, maar dan de rest Stake. Nu zit ik met alles Stake behalve Williams motor.
Ik denk dat ik voor de dubbele mogelijkheid tot punten ga (dus motor/chassis)![]()
Achteraf win ik de manager met gemak. Maar ja, je moet vooraf kiezen...quote:Op zondag 6 april 2025 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
En achteraf bezien had ik een Haas chassis, en Bearman (Haas) kunnen hebben ook nog ...
Auw. Of beter: Zonde.
Maar ja, had het te druk vrijdag om echt goed te kijken en puzzelen na de VT's.
Jazeker (de hypotheker). Maar dat een Haas beter zou scoren / hoger eindigt dan een Stake.. is niet al te zeer Koffiedik Kijkenquote:Op zondag 6 april 2025 12:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Achteraf win ik de manager met gemak. Maar ja, je moet vooraf kiezen...
Ik had toch gezegd dat dat wat mij betreft niet per se nodig wasquote:Op zondag 6 april 2025 23:15 schreef D. het volgende:
Punten!
1 chufi 984
2 oma-Nijn 974
3 Prisha 966
4 WillemsJ 920
5 pullup 906
6 engine 883
7 Sabata 862
8 D. 854
9 Sally 815
10 Zorro 809
11 RedShoe 802