Wat is je uiteindelijke doel? Wil je goedkoop verblijven in het buitenland, voor vakanties enzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:40 schreef DrekPaart het volgende:
Hai, ik wil vriendschappen sluiten met nieuwe vrienden die in het buitenland wonen, bijvoorbeeld madeira , la Palma of een ander mooi eiland. Zuid Afrika lijkt mij ook mooi maar vliegen is zo duur dus liever iets dichter bij huis ook en ver.
Ik heb het al op een forum geprobeerd van Portugal maar daar spreken ze slecht Engels en ik geen Portugees.
Waar kan ik beginnen om een hechte vriendschap te sluiten?
Nee dat zou raar zijn als uitgangspunt , gewoon gezelligquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is je uiteindelijke doel? Wil je goedkoop verblijven in het buitenland, voor vakanties enzo?
Waarom zoek je dan geen vrienden in Nederland? Dat is toch veel handiger, en dichtbij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:45 schreef DrekPaart het volgende:
[..]
Nee dat zou raar zijn als uitgangspunt , gewoon gezellig
Is dit de verkapte nieuwe manier van daten?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:40 schreef DrekPaart het volgende:
Hai, ik wil vriendschappen sluiten met nieuwe vrienden die in het buitenland wonen, bijvoorbeeld madeira , la Palma of een ander mooi eiland. Zuid Afrika lijkt mij ook mooi maar vliegen is zo duur dus liever iets dichter bij huis ook en ver.
Ik heb het al op een forum geprobeerd van Portugal maar daar spreken ze slecht Engels en ik geen Portugees.
Waar kan ik beginnen om een hechte vriendschap te sluiten? Woon je zelf op een mooien plek en wil je vrienden met mij worden? Laat dan hier een foto achter
Ik ben zelf 37, man en houd van lekker eten en zwemmen in de zee, wandelen ook
Perfect voor een topic op FOK! dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:45 schreef DrekPaart het volgende:
[..]
Nee dat zou raar zijn als uitgangspunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |