SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb geen sportsokken aan vandaagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die zitten bij jou aan de voetjes
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heb het niet dus kan ook niet vergelijken, maar in principe die dingen zijn hete lucht oven?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik vind patat uit de oven echt slap, dat is uit de airfryer wel wat minder. Heb ook het idee dat de oven langer duurtDo what you love, love what you do!![]()
Ik vraag Copilot AI wel even.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:41 schreef kree het volgende:
[..]
heb het niet dus kan ook niet vergelijken, maar in principe die dingen zijn hete lucht oven?How can I make this topic about me?![]()
Ja ik zet elke maand een x bedrag op de spaarrekening van mijn dochter. Gaat allemaal lastiger worden idd. En ik spaar voor een dakkapel voor over een jaar of 8. Stel ze gaat studeren en kan niet op kamers. Of wil niet. Dan kan ze mooi een grotere kamer op zolder krijgen dmv dakkapelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap het. generatie na ons he hebben wel een nog meer fucked up deal gekregen?
Alles ervoor was trouwens lang leve de lol enzo en geld maakt niet uit.
Anyway het klinkt als groot bedrag, maar kan het betalen wel en ok dan betaal ik mijn schuld ook maar af aan de staat enzo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat is een airfryer?quote:
Een airfryer is een keukenapparaat waarmee je voedsel kunt bereiden met hete lucht in plaats van olie of vet. Het werkt door lucht snel rond te laten circuleren, waardoor gerechten knapperig worden, alsof ze gefrituurd zijn, maar dan met veel minder vet.
Je kunt een airfryer gebruiken om bijvoorbeeld frietjes, kip, groenten en zelfs taarten te maken. Het is populair vanwege de gezondere kookopties en het gebruiksgemak. Heb je er zelf een of overweeg je er eentje aan te schaffen? 😊
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
een airfryer is een vereerdelde mini oven waar je teveel voor betaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is een airfryer?
Een airfryer is een keukenapparaat waarmee je voedsel kunt bereiden met hete lucht in plaats van olie of vet. Het werkt door lucht snel rond te laten circuleren, waardoor gerechten knapperig worden, alsof ze gefrituurd zijn, maar dan met veel minder vet.
Je kunt een airfryer gebruiken om bijvoorbeeld frietjes, kip, groenten en zelfs taarten te maken. Het is populair vanwege de gezondere kookopties en het gebruiksgemak. Heb je er zelf een of overweeg je er eentje aan te schaffen? 😊
Bron: Copilot AI
puntThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn ping is zo'n multifunctioneel apparaat, en heeft een hetelucht stand.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
een airfryer is een vereerdelde mini oven waar je teveel voor betaald
puntHow can I make this topic about me?![]()
De airfryer van tegenwoordig is 100x beter dan de airfryer van pakweg 10/15 jaar terug. Heerlijk nu om snacks klaar te maken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
en toch is dat nie hetzelfdequote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mijn ping is zo'n multifunctioneel apparaat, en heeft een hetelucht stand.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En een airfryer is ook niet meer zo duur. Al vanaf een euro of 60.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:47 schreef StevenHyde het volgende:
De airfryer van tegenwoordig is 100x beter dan de airfryer van pakweg 10/15 jaar terug. Heerlijk nu om snacks klaar te maken.How can I make this topic about me?![]()
.
[ Bericht 98% gewijzigd door gebrokenglas op 14-03-2025 17:06:03 ]How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: