Ja.. zo gaat het al weken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar alles wat de leden van het kartel net zo doen is 10 keer erger zo te lezen... beetje jammer..
Jolien krijgt het te hoog in haar bolquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien is het nog steeds niet eens met de zitplaatsverdeling.
Hey die in een andere groep heeft exact dezelfde uitslagquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is op zich correct
[ afbeelding ]
Een domme doos met een vals, toxisch karakter.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Miss streken misschien van 'onze' Miss Exclusive 2023?
Of... tweede eigenlijk, maar omdat de winnares om onduidelijke redenen onttroond werd, kreeg ze alsnog die titel.
Bij haar komt haar ware aard inmiddels ook boven. Het nette onschuldige lieve meisje spelen maar ondertussen blijkt ze het tegenovergestelde te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:09 schreef mazaru het volgende:
Jolien bepaalt dat als volgende week de telefoon gaat Sharice de telefoon opneemt. Dat spreken ze vanaf nu af 'als groep' zegt ze
Ik vind het wel triest hoor... ze zitten toch niet meer op rantsoen... beetje kinderachtig van beide partijen, vind niet dat de een (kartel) daar heftiger op afgerekend moet worden...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja.. zo gaat het al weken.
Axel zei deze week dat hij zijn stoel/ plek terug wilde toen hij naar binnen ging.
net zoals het eten.. meer bewoners daar jatten eten.. of verstoppen het .. is al weken zo.
Alleen bepaalde bewoners worden er harder op afgerekend.
jullie zijn echt zuur he, blijven maar gallen over de anderequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij haar komt haar ware aard inmiddels ook boven. Het nette onschuldige lieve meisje spelen maar ondertussen blijkt ze het tegenovergestelde te zijn.
Toen ik haar hoorde zeggen tegen Keanu waarom ze dit kapsel had wist ik genoeg. Ze wil een old moneylookWTF
Een blonde lege doos met lange nagels zouden wij zeggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij haar komt haar ware aard inmiddels ook boven. Het nette onschuldige lieve meisje spelen maar ondertussen blijkt ze het tegenovergestelde te zijn.
Toen ik haar hoorde zeggen tegen Keanu waarom ze dit kapsel had wist ik genoeg. Ze wil een old moneylookWTF
Heb je hem al gezien bij de podcast.....ben tot de helft gekomen en het ging alleen maar over Jordy bij Axel....Zijn houding was totaal anders dan hij zich voor wilde doen....Als voorbeeld bij vragen noemde hij Jordy....bij al zijn antwoorden. en er kwam achter elke zin ehh ehh eh eeehhh. maar het was niet persoonlijk. Beetje neerbuigend vond ik hem....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice vertelt aan Jane dat ze geschrokken was van de houding van Axel gister in de podcast.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie een vrolijk meid die best met de mannen kan opschieten....en misschien wel geraffineerd net als Jane maar op een totaal andere manier. Die voelt zich verheven boven het klootjesvolk.quote:
Ik moet elke keer bij Jolien denken aan zo’n Jambers filmpje..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik wou wat schrijven over wat voor look ze nu over zich heeft afgeroepen met haar bodycountverhalen. Maar laat maar. Het spreekt voor zich
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet elke keer bij Jolien denken aan zo’n Jambers filmpje..
Overdag speelt ze de vermeende onschuld maar nachts hangt ze in de touwen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Contaminatie van spiegelei en paardenoog...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat me serieus af te vragen wat een spiegel-oog was
Idd !quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |