Die vragen over terrorisme zijn altijd spannend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
had je vermoedens dat je er niet in zou mogen?
Nou ja tellie's hebben wel steeds grotere batterijenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn telefoon zo traag opladen nu maar eigenlijk slaat het nergens op want dit was ooit gewoon normaal.
"Weet ik wel zéker dat ik niet stiekem een terrorist ben?"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vragen over terrorisme zijn altijd spannend.
En steeds krachtigere laders.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja tellie's hebben wel steeds grotere batterijen
Wat is je estimated time of arrival?quote:
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
Ik vind mijn telefoon zo traag opladen nu maar eigenlijk slaat het nergens op want dit was ooit gewoon normaal.
ik heb dagen dat hij bij de lunch op 44% zit en soms is het nog 75%quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduur
van 100 naar 20% doettie 9+ uur
20 naar 1% meestal binnen een half uur of zelfs kwartier..
bloed irritant en de truucks om het beter te calibreren slaan niet echt aan
Oh dat is wel irritant ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn telefoon heeft last van "sprongen" qua accuduur
van 100 naar 20% doettie 9+ uur
20 naar 1% meestal binnen een half uur of zelfs kwartier..
bloed irritant en de truucks om het beter te calibreren slaan niet echt aan
"Weet u hoe een AK47 werkt?"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag even een keer opladen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:19 schreef Karzai het volgende:
Ik doe heel lang met mijn accuduur, soms wel drie dagen en hij laadt heel snel op
Ik doe hem 's avonds onder de lader. Kan ie de hele dag mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet hem wel elke dag even een keer opladen.
Daar zit ik 's ochtends vroeg al aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
Ik zit ook maar op gemiddeld 1 uur schermtijd per dag
ETA is natuurlijk wel een terroristische organisatiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ze komen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ETA is natuurlijk wel een terroristische organisatie
Ja niet meer zo te zien, schijnbaar is die in 2018 opgehevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe laat ze komen.
Same.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe hem 's avonds onder de lader. Kan ie de hele dag mee.
Gebruik jij je telefoon alleen om de foto's mee te maken die je hier post?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
Ik iets langerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Karzai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |