quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Niveautje vroeger waren er helemaal geen negerdwergen?
quote:‘Niet meer gered door prins die haar stalkt’
De kijker kan zich opmaken voor een stevige moderniseringsslag van de ‘extreem gedateerde’ versie, aldus Zegler in augustus tegen een journalist van tijdschrift Variety. ‘Wij hebben een Sneeuwwitje geschreven die niet meer wordt gered door een prins die haar stalkt. Ze droomt niet van ware liefde, maar over de leider die ze kan worden. De film uit 1937 is overduidelijk verouderd als het aankomt op vrouwen in machtsrollen en de plaats van vrouwen in de maatschappij.’
Dit wordt echt een hele lange zit maat.quote:‘Acteurs met dwerggroei baan ontnomen’
Disney speelde wat dit element van de film betreft een sterk potje paniekvoetval. Eerst was er sprake van ‘magische wezens, gespeeld door gewone mensen’ van alle genders en maten. Toen ook daar commotie over ontstond - ‘zo eer je niet het origineel’ - werden het alsnog dwergen. Dat die uit de computer komen rollen, zorgt eveneens voor verzet. ‘Zo ontneemt je acteurs met dwerggroei de kans op een baan', klinkt het.
,,En zo kan Disney niks meer goed doen", lacht cultuurwetenschapper Dan Hassler-Forest van de Universiteit in Utrecht. ,,Het doet denken aan het Nederlandse debat over Zwarte Piet. ‘Blijf met je poten van ons cultureel erfgoed af', hoor je. Mensen hebben het gevoel dat ‘ons wéér iets wordt afgenomen’. En in het huidige politieke klimaat gaat alles direct op standje 11. Maar willen ouders tegenwoordig echt nog dat hun kinderen opgroeien met het idee dat vrouwen alleen mogen schoonmaken en wachten op een prins? Mijn vermoeden is dat ook anti-woke mensen vinden van niet.”
Waar mensen zich al niet druk over makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wordt echt een hele lange zit maat.
Go woke Go Brokequote:Op woensdag 19 maart 2025 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/
Doordrenkt met wokerotzooi. Veel plezier.
@:Zipportal
@:Rambodirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Niet de nieuwe layout gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop liever een goede tweedehands bij een speciaalzaak dan zo’n budget rammelding bij de decathlonquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit eraan te denken om als ultieme impulsaankoop bij lekker weer een racefiets aan te schaffen via het werk
Moet ik voor tips voor een instapmodel en andere grei naar het guurlinkse WLR? @:gurneyisbestoke @:rellende_rotscholier
Ja ik denk dat een tweedehands niet eens mag inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:44 schreef Adames het volgende:
Of gaat het via zo’n fietsplan van je brutoloon en moet het dus nieuw zijn? Dan geen idee.
Al jaren geen fiets meer gekocht. Mijn oude rode ros voldoet prima voor die aantal ritjes voor mij.
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik kom hier op terug. (Dit ga ik vergeten)quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Rijst met groenten en tofuquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Iedereen proberen tevreden te stellen en daarmee het voor iedereen helemaal kut maken. Blijf gewoon van die oude films af. De enige die je met die meuj blij maakt zijn @Caland en zijn Disney-vriendin.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/
Doordrenkt met wokerotzooi. Veel plezier.
@:Zipportal
@:Rambodirk
Oke Pogacar wannabequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit eraan te denken om als ultieme impulsaankoop bij lekker weer een racefiets aan te schaffen via het werk
Moet ik voor tips voor een instapmodel en andere grei naar het guurlinkse WLR? @:gurneyisbestoke @:rellende_rotscholier
Dus feitelijk gezien mag je niet meer ontspannen zodra je volwassen bent in jouw optiek?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mensen die groot Disney fan zijn vertrouw ik niet. Volwassen mensen die op een Switch spelen overigens ook niet. Alleen Haxball is een uitzondering.
wat nou als je Haxball speelt op de switch?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mensen die groot Disney fan zijn vertrouw ik niet. Volwassen mensen die op een Switch spelen overigens ook niet. Alleen Haxball is een uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knetterleip idd, dat volk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Vreemde conclusiequote:Op woensdag 19 maart 2025 20:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus feitelijk gezien mag je niet meer ontspannen zodra je volwassen bent in jouw optiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |