Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga iets eerder naar bed vandaag. Welterusten
God houdt de wake over @KingRoland gelukkig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na al dat harde werken heb je dat zeker verdiend.
Slaap zacht makker
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
God houdt de wake over @:KingRoland gelukkig.
Een robbertje vechten, dat staat God oogluikend toe.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Het is niet zo dat er verder veel problemen zijn in de wereld waar hij zich mee bezig hoeft te houden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na al dat harde werken heb je dat zeker verdiend.
Slaap zacht makker
Aflevering 3 zojuist gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Adolescence 8,5/10 (Netflix)
@:tarado @:fetx @:elan @:scrummie @:ggmm @:caland @:jr-style-93 @:gurneyisbestoke
Die dwergen zien er niet uit. Ik zag gister een item dat echte dwergen woedend zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
Overigens ga ik vrijdag ook naar Sneeuwwitje @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch @:coco @:pisces29
Review volgt
Die Roel heeft altijd iets te zeiken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die dwergen zien er niet uit. Ik zag gister een item dat echte dwergen woedend zijn.
Mijn vriendin is groot Disneyfanquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man die naar sneeuwwitje gaat
Daar heb ik nou een mening over
Wel al vijf jaar samen terwijl ze is net 19 is geworden, smeerkees.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vriendin is groot Disneyfan
Niet minderjarig overigens @:OVJ
Beetje hetzelfde soort als die naar Super Mario Bros gaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man die naar sneeuwwitje gaat
Daar heb ik nou een mening over
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vriendin is groot Disneyfan
Niet minderjarig overigens @:OVJ
SOWquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde soort als die naar Super Mario Bros gaan
Niveautje vroeger waren er helemaal geen negerdwergen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/
Doordrenkt met wokerotzooi. Veel plezier.
@:Zipportal
@:Rambodirk
quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Niveautje vroeger waren er helemaal geen negerdwergen?
quote:‘Niet meer gered door prins die haar stalkt’
De kijker kan zich opmaken voor een stevige moderniseringsslag van de ‘extreem gedateerde’ versie, aldus Zegler in augustus tegen een journalist van tijdschrift Variety. ‘Wij hebben een Sneeuwwitje geschreven die niet meer wordt gered door een prins die haar stalkt. Ze droomt niet van ware liefde, maar over de leider die ze kan worden. De film uit 1937 is overduidelijk verouderd als het aankomt op vrouwen in machtsrollen en de plaats van vrouwen in de maatschappij.’
Dit wordt echt een hele lange zit maat.quote:‘Acteurs met dwerggroei baan ontnomen’
Disney speelde wat dit element van de film betreft een sterk potje paniekvoetval. Eerst was er sprake van ‘magische wezens, gespeeld door gewone mensen’ van alle genders en maten. Toen ook daar commotie over ontstond - ‘zo eer je niet het origineel’ - werden het alsnog dwergen. Dat die uit de computer komen rollen, zorgt eveneens voor verzet. ‘Zo ontneemt je acteurs met dwerggroei de kans op een baan', klinkt het.
,,En zo kan Disney niks meer goed doen", lacht cultuurwetenschapper Dan Hassler-Forest van de Universiteit in Utrecht. ,,Het doet denken aan het Nederlandse debat over Zwarte Piet. ‘Blijf met je poten van ons cultureel erfgoed af', hoor je. Mensen hebben het gevoel dat ‘ons wéér iets wordt afgenomen’. En in het huidige politieke klimaat gaat alles direct op standje 11. Maar willen ouders tegenwoordig echt nog dat hun kinderen opgroeien met het idee dat vrouwen alleen mogen schoonmaken en wachten op een prins? Mijn vermoeden is dat ook anti-woke mensen vinden van niet.”
Waar mensen zich al niet druk over makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wordt echt een hele lange zit maat.
Go woke Go Brokequote:Op woensdag 19 maart 2025 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/
Doordrenkt met wokerotzooi. Veel plezier.
@:Zipportal
@:Rambodirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Niet de nieuwe layout gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |