Nederland v Spanjequote:Op maandag 17 maart 2025 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, zie je ook eens een echt voetbalstadion![]()
Wat is er donderdag te doen?
Oja, interlandaids. Ik hoop voor jou dat de Spanjaarden er een beetje zin in hebbenquote:
Vak R, vrije zitplaatsen.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, interlandaids. Ik hoop voor jou dat de Spanjaarden er een beetje zin in hebben
Welk vak zit je?
Oh niks mis mee. Naast de harde kern en achter het doelquote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vak R, vrije zitplaatsen.
Mijn zus en d'r vriend hebben zo'n speciale voorrangskaart. Zijn ook al bij FRA-NED en BEL-NED geweest.
En ik kom natuurlijk voor de Spanjaardjes. Daar heeft de fam heel slim over nagedacht.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh niks mis mee. Naast de harde kern en achter het doel
cc @:tong80
Pics van je zusquote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vak R, vrije zitplaatsen.
Mijn zus en d'r vriend hebben zo'n speciale voorrangskaart. Zijn ook al bij FRA-NED en BEL-NED geweest.
Je bent een enorme proleet, met je alcohol.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:10 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president wordt de mamibo verplicht voor alle werknemers.
Pikketannusiequote:Op maandag 17 maart 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een enorme proleet, met je alcohol.
@:Bezsen (rip)
quote:Op maandag 17 maart 2025 10:07 schreef Caland het volgende:
Hoe zou het met Kees Duijst zijn deze ochtend?
Absoluut niet. Ik vind de tegenargumenten van een kinderlijk niveau.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Eerwaarde @:Buitendam krijgt het flink te voorduren in het Feyenoordtopic.
Kees Duijst is al jarenlang een waanzinnig leuke rubriek.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahaha, het is weer eens de tijd van grootheidswaanzin.
Dat willen we allemaalquote:Op maandag 17 maart 2025 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Iets of iemand wil mij in lingerie hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |