Wat leuk, zie je ook eens een echt voetbalstadionquote:Op zondag 16 maart 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Ik ga donderdag voor het eerst naar De Kuip (lol).
Domme bigquote:Op maandag 17 maart 2025 08:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1367 X/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Higler maakt sowieso altijd wel een nerveuze indruk, maar gisteren was dat nog een stukje erger. Beide kanten op verschrikkelijk, want zo'n harde wedstrijd was het eigenlijk helemaal niet.quote:
Gelukkig was Makkelie een nutteloze VAR bij Almere - NAC.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Higler maakt sowieso altijd wel een nerveuze indruk, maar gisteren was dat nog een stukje erger. Beide kanten op verschrikkelijk, want zo'n harde wedstrijd was het eigenlijk helemaal niet.
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen die columns van Willem lezen.quote:
Nederland v Spanjequote:Op maandag 17 maart 2025 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, zie je ook eens een echt voetbalstadion![]()
Wat is er donderdag te doen?
Oja, interlandaids. Ik hoop voor jou dat de Spanjaarden er een beetje zin in hebbenquote:
Vak R, vrije zitplaatsen.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, interlandaids. Ik hoop voor jou dat de Spanjaarden er een beetje zin in hebben
Welk vak zit je?
Oh niks mis mee. Naast de harde kern en achter het doelquote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vak R, vrije zitplaatsen.
Mijn zus en d'r vriend hebben zo'n speciale voorrangskaart. Zijn ook al bij FRA-NED en BEL-NED geweest.
En ik kom natuurlijk voor de Spanjaardjes. Daar heeft de fam heel slim over nagedacht.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh niks mis mee. Naast de harde kern en achter het doel
cc @:tong80
Pics van je zusquote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vak R, vrije zitplaatsen.
Mijn zus en d'r vriend hebben zo'n speciale voorrangskaart. Zijn ook al bij FRA-NED en BEL-NED geweest.
Je bent een enorme proleet, met je alcohol.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:10 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president wordt de mamibo verplicht voor alle werknemers.
Pikketannusiequote:Op maandag 17 maart 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een enorme proleet, met je alcohol.
@:Bezsen (rip)
quote:Op maandag 17 maart 2025 10:07 schreef Caland het volgende:
Hoe zou het met Kees Duijst zijn deze ochtend?
Absoluut niet. Ik vind de tegenargumenten van een kinderlijk niveau.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Eerwaarde @:Buitendam krijgt het flink te voorduren in het Feyenoordtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |