Van harte gefeliciteerd met je oma makker. Ik meen mij nog te herinneren dat we pics van haar te goed hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Eclatantquote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. gisteren vlekkeloos gewonnen. 0-5.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_lans
Zou alsnog die kleren wel even wassenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. gisteren vlekkeloos gewonnen. 0-5.
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_lans
Pasta met garnalenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Wanneer is de uitvaart?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Wat leuk, zie je ook eens een echt voetbalstadionquote:Op zondag 16 maart 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Ik ga donderdag voor het eerst naar De Kuip (lol).
Domme bigquote:Op maandag 17 maart 2025 08:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1367 X/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Higler maakt sowieso altijd wel een nerveuze indruk, maar gisteren was dat nog een stukje erger. Beide kanten op verschrikkelijk, want zo'n harde wedstrijd was het eigenlijk helemaal niet.quote:
Gelukkig was Makkelie een nutteloze VAR bij Almere - NAC.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Higler maakt sowieso altijd wel een nerveuze indruk, maar gisteren was dat nog een stukje erger. Beide kanten op verschrikkelijk, want zo'n harde wedstrijd was het eigenlijk helemaal niet.
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen die columns van Willem lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |