Ik heb het niet gezien maar kwam al die 40+ huismannen uit regio’s als Friesland wel tegen toen ik naar de metro liepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Oranje-sfeer is zo koddig en ongemakkelijk. Jammer dat dat stadions vervuilt.
Spandoekje vooraf was nog wel aardig.
Hij laadt niet bij mij maar ik ben het sowieso eens met je laatste zin.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/BrianWijker/status/1902720498532065341
Alles aan AZ is zo ontzettend zielig.
Artikeltjes aan het eind van het seizoen waar ze gaan berekenen hoe de stand zou zijn geweest zonder arbitrale dwalingen is een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/BrianWijker/status/1902720498532065341
Alles aan AZ is zo ontzettend zielig.
Voor een echte Kuipbeleving zou ik denk ik incognito moeten, maar de vermakelijke wedstrijd hielp ontzettend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar kwam al die 40+ huismannen uit regio’s als Friesland wel tegen toen ik naar de metro liep
Was het wat?
Volgende keer gewoon meekomen naar een echt potje in de Kuip maat, wanneer de trommels verboden zijn en de ‘jalala’s’ enkel komen van een pauperuitvak die maar wat trots zijn dat ze 90 minuten lang de Kuip overstemmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor een echte Kuipbeleving zou ik denk ik incognito moeten, maar de vermakelijke wedstrijd hielp ontzettend.
Je hebt inderdaad meer het gevoel dat je naar een voetbalwedstrijd (De Kuip) gaat, als je naar het stadion loopt en ook werkelijk om het stadion bent. We hebben de auto rond het Albeda College gezet, dus dan heb je even een prima wandelingetje. Maar die Fanzone is gewoon koddig.
We zaten, nee stonden (zitten doe je thuis) precies rond het so called sfeervak. Een trommel, gejalala en "wij zijn oranje" was het repertoire. Dan kijk je natuurlijk ongemakkelijk en cynisch voor je uit. Dat Huijsen-uitfluiten was ook koddig en aandoenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon meekomen naar een echt potje in de Kuip maat, wanneer de trommels verboden zijn en de ‘jalala’s’ enkel komen van een pauperuitvak die maar wat trots zijn dat ze 90 minuten lang de Kuip overstemmen.
Ik nam laatst mijn Belgische maat mee naar Feyenoord-Almere, die kreeg wel de ideale kansloze Kuip ervaring. Inclusief een lamp in de trein die sneuvelde door doorgesnoven supporters.
Een beetje dit:Ja, nu zit je in het stadion alsof het een doodnormale wedstrijd is. Er staan 22 man op het veld en basta. Dat is zonde. Dan vergoeden jongens als Frenkie en Frimpong een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Dutch fanatics?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor een echte Kuipbeleving zou ik denk ik incognito moeten, maar de vermakelijke wedstrijd hielp ontzettend.
Je hebt inderdaad meer het gevoel dat je naar een voetbalwedstrijd (De Kuip) gaat, als je naar het stadion loopt en ook werkelijk om het stadion bent. We hebben de auto rond het Albeda College gezet, dus dan heb je even een prima wandelingetje. Maar die Fanzone is gewoon koddig.
We zaten, nee stonden (zitten doe je thuis) precies rond het so called sfeervak. Een trommel, gejalala en "wij zijn oranje" was het repertoire. Dan kijk je natuurlijk ongemakkelijk en cynisch voor je uit. Dat Huijsen-uitfluiten was ook koddig en aandoenlijk.
Zou je niet eens aan het werk gaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Kwam deze ineens tegen weer:
Bekijk deze YouTube-video
Zo mooi
Oh ja oke vooruitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:50 schreef Scrummie het volgende:
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666
Oh wat raar inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
Gekekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Adolescence 8,5/10 (Netflix)
@:tarado @:fetx @:elan @:scrummie @:ggmm @:caland @:jr-style-93 @:gurneyisbestoke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |