SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Coolquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:46 schreef Shii het volgende:
Om 7:03 uur gaat de maan onder, maar de totale eclips begint om 7:26 uur. Een zogenaamde bloedmaan zullen we on ons land dus niet gaan zien, maar tussen 6:10 en 7:03 uur kun je wel zien dat er een hapje uit de maan is.Trust nobody![]()
Ja maar dat mag je niet zeggen want dan worden mensen boos. Ondanks dat er amper ruimte gegeven word voor anderen om punten te scoren als hij zelf in 't topic zit. Alsof 'ie vet obsessief zit te F5en of het topic open heeft staan op een 2e schermquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je wil, maar hou in gedachten dat het een spel is waar punten mee verdient worden, al is het elke maand het zelfde maar goed.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Helemaal mooi.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Moet ik nu boos worden?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je niet zeggen want dan worden mensen boos. Ondanks dat er amper ruimte gegeven word voor anderen om punten te scoren als hij zelf in 't topic zit. Alsof 'ie vet obsessief zit te F5en of het topic open heeft staan op een 2e scherm![]()
![]()
Topic op 2e scherm lijkt me wel aannemelijk jaI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
#MeTooquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er iets van kan zien. Moet toch vroeg op.![]()
ik moet een briefje in de badkamer leggen anders vergeet ik het nog![]()
![]()
![]()
Nee blijf maar blijquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ik nu boos worden?![]()
![]()
Topic op 2e scherm lijkt me wel aannemelijk ja
Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb even een extra alarm in m'n telefoon gezet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
#MeToo![]()
ik moet een briefje in de badkamer leggen anders vergeet ik het nog![]()
![]()
Ja samequote:Op donderdag 13 maart 2025 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er iets van kan zien. Moet toch vroeg op.
Hopelijk onbewolkt
Blijft bijzonderTrust nobody![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vooruit dan maar weer, moet ook niet van mn act afwijken. Winning formulaquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet het niet, kom hier ook niet voor punten maar meer omdat er laat op de avond nog volk is. En wat reuringquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat mag je niet zeggen want dan worden mensen boos. Ondanks dat er amper ruimte gegeven word voor anderen om punten te scoren als hij zelf in 't topic zit. Alsof 'ie vet obsessief zit te F5en of het topic open heeft staan op een 2e scherm
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Wind?quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:58 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat decadent. Outdoor airconditioningTrust nobody![]()
Same. Heb het overdag posten maar een beetje opgegeven omdat er mij teveel gebolkt word. Wat ik snap, want is het spel. Maar kom hier ook vooral later op de avond omdat het dan gewoon soms wel/soms niet gezellig slowchatten met elkaar is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet, kom hier ook niet voor punten maar meer omdat er laat op de avond nog volk is. En wat reuringWell, life can be a riot
Je bedoelt een tuinquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:58 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus wat decadent. Outdoor airconditioning
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: