Maar Lyon mag winnen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:51 schreef Zorro het volgende:
Erg mooi dat de 2-0 voor Man Utd komt door een fout van die kutargentijn
Ik weet het niet. Die Argentijn maakt het wel erg lastig kiezen.quote:
Bij United spelen Onana, Mazraoui en De Ligt.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Die Argentijn maakt het wel erg lastig kiezen.
Die zijn bij elkaar nog niet zo irritant als hij in zijn eentjequote:Op donderdag 17 april 2025 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij United spelen Onana, Mazraoui en De Ligt.
Donderdagavond pingelavond.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Paprika wokkels en een glaasje cola @:Coco Gewone cola, geen zero of light @:KingRoland
Je bent nog een van de weinige nog met ballen. In plaats van die zeikerds over calorieën niet willen drinken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Paprika wokkels en een glaasje cola @:Coco Gewone cola, geen zero of light @:KingRoland
rustigquote:Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent nog een van de weinige nog met ballen. In plaats van die zeikerds over calorieën niet willen drinken.
JE ZIT DE HELE DAG OP DE BANK DAT IS HET PROBLEEM.
Tijdens voetbal gunnen we sowieso iedereen hun snackje en drankjequote:Op donderdag 17 april 2025 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je bent nog een van de weinige nog met ballen. In plaats van die zeikerds over calorieën niet willen drinken.
JE ZIT DE HELE DAG OP DE BANK DAT IS HET PROBLEEM.
Oei, God is voor Nicoquote:Op donderdag 17 april 2025 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Die Argentijn maakt het wel erg lastig kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |