abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 maart 2025 @ 21:58:56 #1
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_217039180
quote:
Erasmus Universiteit verklaart scriptie PVV-staatssecretaris ongeldig om plagiaat

Staatssecretaris Vicky Maeijer (Langdurige Zorg) gaat een nieuwe scriptie schrijven. De Erasmus Universiteit Rotterdam nam haar scriptie uit 2009 onder de loep na beschuldigingen van plagiaat en heeft haar werk inmiddels ongeldig verklaard.
Maeijer schreef een masterscriptie voor haar opleiding International & European Public Law aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. BNR controleerde haar 69 pagina's tellende scriptie en ontdekte dat meer dan de helft van haar werk afkomstig was uit andere bronnen.

De universiteit kondigde daarop een onderzoek aan. Dat is inmiddels afgerond. "De examencommissie van de Erasmus Universiteit Rotterdam heeft na onderzoek besloten om mijn scriptie ongeldig te verklaren en het afgegeven getuigschrift in te trekken", zegt Maeijer donderdag in een verklaring.

De PVV-staatssecretaris zegt dat ze niet uitgesloten is van de mogelijkheid om een nieuwe scriptie te schrijven. Die moet dan wel over een nieuw onderwerp gaan.

In de verklaring zegt Maeijer dat ze het zichzelf "zeer kwalijk neemt" en dat dit "nooit had mogen gebeuren". "Dit besluit is een enorme klap voor mij. Ik heb met de beste intenties mijn studie afgerond, maar naar nu blijkt daarbij grote fouten gemaakt."

De staatssecretaris zegt de kans om opnieuw een scriptie te schrijven "met beide handen aan te grijpen". Ze gaat met de universiteit in gesprek over het afronden van haar studie. Haar politieke positie heeft overigens nooit ter discussie gestaan. De plagiaatbeschuldiging heeft geen invloed gehad op haar werk.
https://www.nu.nl/politie(...)dig-om-plagiaat.html

En dat wordt dan staatssecretaris gemaakt door dit amateurpartijtje amateurbeweginkje en dat moet beleid maken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_217116500
We hebben nu al bijna anderhalf jaar de PVV als grootste partij. Ik vind het wel interessant hoe totaal nietszeggend die partij eigenlijk is gebleken en hoe de stemming op FOK is veranderd.

Voor de verkiezingen waren de fans heel luid op FOK. Er gingen spookverhalen rond dat de verkiezingen gekaapt gingen worden bla bla. Arme mensen moesten NU extra geld krijgen van de heer Wilders. Asielzoekers allemaal tegenhouden. Enz enz enz.

Na de verkiezingen waren de samenzweringen verdwenen als sneeuw voor de zon. Nu ging het echt gebeuren. De libs links waren echt geowned en eigenlijk mocht geen enkele andere partij in de onderhandelingen nog wat eisen.

Na de vorming van het kabinet bleek al snel dat de PVV eigenlijk niet kan meeregeren. Er is geen minister of staatssecretaris die wat gepresteerd heeft. Ze zijn totaal onzichtbaar, of bekend geworden door flater na flater. Faber als dieptepunt wat dat betreft. Het enige wat die heeft gepresteerd zijn grenscontroles tegen asielzoekers. Hoe ze die heeft neergezet komt het echter neer op een taxidienst voor asielzoekers en een open deur voor criminaliteit. Als je daar wat van zei dan was je volgens de FOK fans gek en we moesten vooral even afwachten. Een jaar later hoor je er niemand meer over en de afwachters lijken vergeten te zijn dat er nog iets van resultaat werd verwacht. Op de zorg werd verder bezuinigd en de vrouw die nu extra geld nodig had wacht nog steeds.

Tussendoor werden nog even de EU verkiezingen verloren van de PvdA/GL combo, maar volgens creatief rekenen moesten we 1/4e minder zetels eigenlijk zien als een overwinning.

Als je nu nog wat leest over de PVV dan is al het enthousiasme weg en voor al het falen en niks bereiken wordt steeds halfslachtiger verwezen naar links of de coalitie partijen.

Volgens mij is de hype weg en gaan we straks naar wederom een nietszeggend VVD kabinet waarin problemen blijven liggen. Zijn er hier nog PVV stemmers die wel enthousiast zijn?
pi_217138114
Wilders weet niet wat hem overkomt. Twintig jaar lang oppositie voeren tegen de EU en verdere Europese integratie en nu komt er vanuit Brussel een eensluidende boodschap over zeer sterke noodzakelijke Europese samenwerking i.v.m. collectieve veiligheid en gigantische defensieuitgaven. En de Nederlandse bevolking steunt dit in overgrote mate. Langzaam maar zeker begint de PVV af te brokkelen in de peilingen.
pi_217287265

[ Bericht 60% gewijzigd door Tegan op 04-04-2025 19:19:03 ]
  Moderator zondag 6 april 2025 @ 12:33:36 #5
375570 crew  Cyan9
pi_217302972
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')