Ik ben ook benieuwd, ik vermoed dat ze toch Sharice op zal gaan zoeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:36 schreef Verida het volgende:
Jane zal het moeilijk krijgen zonder axel, zij zal het nu alleen moeten spelen en het hangt er helemaal vanaf hoe de nominaties vanaf nu zullen verlopen
Inlikken bij wie dan ook heeft weinig zin meer, Ik hoop dat ze in ieder geval overdag zo normaal mogelijk zullen doen en proberen om er nog een leuke tijd van te maken
Ik vind dat ook Jane met een opgeheven hoofd weg kan gaan. Zij mag van mij winnen, of in ieder geval de finale spelen.
Ik zie hem het spel spelen, net zoals een ieder daar het spel speelt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:38 schreef Paul het volgende:
[..]
grootste pester van alle BB's bij elkaar, zo gemene jongen
Nope, 'k had het op het verzinnen van burnout e.d. waardoor men telkens (tevergeefse) pogingen moet doen om het recht te zetten, wat ook al niet gewaardeerd wordt...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Quote jij niet per ongeluk de verkeerde??
Nee hij is gemeen tegen Jordy, Jordy moest wenenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hem het spel spelen, net zoals een ieder daar het spel speelt.
Wat is vies?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nice dat oprot met een streep erdoor...
Likken likken ook al zo nice
Uitgekotst....beetje vies wel
Ow zo, ik zag een hele lange lap tekst over iets wat leuk was wat in de SV stond en je reactie ging (in mijn ogen) over iets negatiefs, vandaar dat mijn hoofd dat niet matchte samenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:49 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nope, 'k had het op het verzinnen van burnout e.d. waardoor men telkens (tevergeefse) pogingen moet doen om het recht te zetten, wat ook al niet gewaardeerd wordt...
Goedemorgen ik drink sinds de koffie zo duur is Jacobs koffie van Douwe egberts 12 pakken 500 gram 61 euro, laat me niet verneuken. Ben net als Axel beetje verslaafd aan koffiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuke smiley..ik drink nu koffie van de Aldi bah vies
De polonaisequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Met heimwee denk ik aan de tijden dat bewoners wakker werden gemaakt met, meestal slechte en soms mooie, muziek...
Ja ik wil ook een lekker bakkie koffie in de ochtend. Die van de Jumbo vond ik nog wel gaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Goedemorgen ik drink sinds de koffie zo duur is Jacobs koffie van Douwe egberts 12 pakken 500 gram 61 euro, laat me niet verneuken. Ben net als Axel beetje verslaafd aan koffie
Het is vaak met sommige berichten dat je niet weet of het op de streams is gezegd of dat het een verzinsel is. Je hoort nooit alles.. Dat blijf ik lastig vinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:49 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Nope, 'k had het op het verzinnen van burnout e.d. waardoor men telkens (tevergeefse) pogingen moet doen om het recht te zetten, wat ook al niet gewaardeerd wordt...
Gelukkig huilt hij verder nooitquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hij is gemeen tegen Jordy, Jordy moest wenen
ik zie ze gewoon ouwehoerenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is Jolien nu aan het doen?
Mattheus verleiden?
Is ze krols..
Wat bedoel met 'Het is vaak m'?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is vaak m
[..]
Gelukkig huilt hij verder nooit
Ik zag Jolien uit haar bed hangen met haar benen wijd en voeten op het bed van Mattheus...ze spartelde een beetje en lachen.quote:
Oeps de helft van de zin weg.quote:
Volgens mij hebben ze gewoon lol. Kan ze niet verstaan ze fluisterenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is Jolien nu aan het doen?
Mattheus verleiden?
Is ze krols..
het is daar pikdonker, ze zien elkaar niet, dat wij hun zien is door de speciale cameraquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag Jolien uit haar bed hangen met haar benen wijd en voeten op het bed van Mattheus...ze spartelde een beetje en lachen.
geurvlagje afgevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag Jolien uit haar bed hangen met haar benen wijd en voeten op het bed van Mattheus...ze spartelde een beetje en lachen.
Aha dat realiseerde ik mij niet. Ik denk dat ze hem met haar voeten wilde kietelen of iets met de bedoeling hem te laten schrikken of zoiets.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
het is daar pikdonker, ze zien elkaar niet, dat wij hun zien is door de speciale camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |