Ik heb precies hetzelfde gevoel... ik denk ook laatste seizoen... voor de rest eens.. niet mijn seizoen..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef Koos1958 het volgende:
Trouwens ik heb het gevoel dat we naar de laatste editie zitten te kijken. Ligt er aan hoelang het contract is dat ze hebben voor de huur van de grond daar denk ik. Maar ik hoop in ieder geval dat geen editie meer doen zoals deze met alles zelf moeten betalen en verdienen. En hele weken het zelfde moeten eten. Heeft totaal geen toegevoegde waarde. Doe maar weer gewoon seizoen 1 qua eten enzo en geldprijs af laten lopen.
Maar die werd wel heel verbroederlijk door iedereen uitgekotst, dat schept een bandquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff werd van week 1 af uitgekotst hier
niks gemoedelijks aan
Ik hoop ergens dat Jane oprot vertrekt. Als Axel gaat, gaat Jane proberen in te likken bij Jolien en Charice en dat geef ik nog wel een kans van succes.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Net SV ff gelezen. Gesprekje Jane en Axel.
Als Axel het heeft over een terugval heeft hij het mi niet over een burnout dat hij zou hebben wat mensen hier denk ik verzonnen hebben maar over hoe hij het begin van deelname aan BB heeft ervaren.
Genegeerd door de groep. Alleen er voor staan. En dat is wat er gebeurd als Jane weg is.
Maar Jane gaat niet weg.
Axel gaat naar huis hoop ik. Voor hem beter. Hij heeft zijn avontuur gehad en die werd leuk door Jane en vice versa.
Dat hebben ze tegen elkaar uitgesproken.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Als Axel het heeft over een terugval heeft hij het mi niet over een burnout dat hij zou hebben wat mensen hier denk ik verzonnen hebben maar over hoe hij het begin van deelname aan BB heeft ervaren.
Genegeerd door de groep. Alleen er voor staan. En dat is wat er gebeurd als Jane weg is.
Maar Jane gaat niet weg.
Axel gaat naar huis hoop ik. Voor hem beter. Hij heeft zijn avontuur gehad en die werd leuk door Jane en vice versa.
je hebt gelijk, Jane gaat weer verder met haar slijmen en zal idd wel een vrouwenteam willen makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop ergens dat Jane oprot vertrekt. Als Axel gaat, gaat Jane proberen in te likken bij Jolien en Charice en dat geef ik nog wel een kans van succes.
Als Jane gaat, staat Axel redelijk alleen. Bij het kartel is ie uitgekotst en met pootje klikt het ook niet zo lekker meer.
Dus laat Jane maar vertrekken
Axel een winnaar van het jaar?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zat het ook al te denken, dat hij dat met terugval zou kunnen bedoelen
en hij kan er met opgeheven hoofd uitgaan, een ervaring rijker, en een vriendin erbij. Maar hij hoeft zich voor niets te schamen.
Voor mij een winnaar van dit jaar.
Nice dat oprot met een streep erdoor...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop ergens dat Jane oprot vertrekt. Als Axel gaat, gaat Jane proberen in te likken bij Jolien en Charice en dat geef ik nog wel een kans van succes.
Als Jane gaat, staat Axel redelijk alleen. Bij het kartel is ie uitgekotst en met pootje klikt het ook niet zo lekker meer.
Dus laat Jane maar vertrekken
morele winnaar in ieder gevalquote:
grootste pester van alle BB's bij elkaar, zo gemene jongenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
morele winnaar in ieder geval
Hij had van mij mogen winnen, heeft geprobeerd het spel goed te spelen zonder al te veel pesterijen.
Och, gelukkig ben ik hier niet van het animatieteam maar enkel een streamer met een eigen blik op de bewoners.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nice dat oprot met een streep erdoor...
Likken likken ook al zo nice
Uitgekotst....beetje vies wel
Spijtig genoeg zit men hier 's avonds en 's nachts niks dan negatieve shit te posten en zaken uit te vinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Maar Jane gaat niet weg.
Quote jij niet per ongeluk de verkeerde??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:40 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Spijtig genoeg zit men hier 's avonds en 's nachts niks dan negatieve shit te posten en zaken uit te vinden.
Dan krijg je dit natuurlijk... Maar goed, dagelijkse kost en er tegen in gaan is zinloos, het wordt enkel maar erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |