het ging erom dat ze een bos haar gewoon op dat tafeltje had laten liggen en niet even opgeruimd had, zag er inderdaad niet fris uitquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef czvt het volgende:
Jordy gisteren aan het zeuren over de haren van Jane in het boudoir. Vandaag gebruikte hij zijn tondeuse in het boudoir. Fijne kerel.
Eens! Die eerste weken armoede haalde ook niet veel uit de groep mensen, die op zich ook al niet geweldig is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat het elk voor zich qua geld totaal niet leuk is. Voor hun maar ook voor de kijkers.....Dat er geld van je gestolen kan worden zonder dat je er wat aan kan doen is een hele grote frustratie wat de gemoederen er niet beter op maken.....dit jaar niet echt super kunnen genieten.....
ik zou wel blijven koken als ik haar was. Dan weet ze in ieder geval zeker dat het lekker is en dat ze niet "per ongeluk" bij haar portie zijn uitgeschoten met het zout ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:40 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zie ik nu ook in de keuken.
Ik hoop niet dat ze blijft koken voor die minkukkel groep..
Laat ze het zelf maar doen..
Korte baardhaarjes krijg je heel moeilijk weg uit hun dik tapijt, misschien zelfs niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:13 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
het ging erom dat ze een bos haar gewoon op dat tafeltje had laten liggen en niet even opgeruimd had, zag er inderdaad niet fris uit
Zelf op het eten zitten haren van Jane.....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef czvt het volgende:
Jordy gisteren aan het zeuren over de haren van Jane in het boudoir. Vandaag gebruikte hij zijn tondeuse in het boudoir. Fijne kerel. Mattie ook.
Jordy zit zelfs bijna met zijn kin in zijn bord. Heeft geen handen of vork nodig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelf op het eten zitten haren van Jane.....
Trouwens het valt op dat ze zelfs aan het ontbijt ze met haar handen strijkt door haar haren boven het eten.
Ik denk dat ze het wel blijft doen. Ze is iemand die in de groep blijft zitten. Ook al is de sfeer raar of zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zou wel blijven koken als ik haar was. Dan weet ze in ieder geval zeker dat het lekker is en dat ze niet "per ongeluk" bij haar portie zijn uitgeschoten met het zout ofzo
Ja, dat is dus het spel. Keanu, Lennie en Linda hadden allen ook meer geld meer gepakt (het spel), maar voornamelijk Axel (en Lennie) werd dit kwalijk genomen en vol walging over ze gesproken, wat het toch echt persoonlijk maakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet vergeten dat dit in week 2 was en niemand geld had. Hij heeft wel de trend gezet. Samen met linda toen.
kun je nagaan hoe het meer geld pakken van Axel opgeklopt is door die groep, ik was helemaal vergeten dat die andere drie ook meer geld hadden gepakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het spel. Keanu, Lennie en Linda hadden allen ook meer geld meer gepakt (het spel), maar voornamelijk Axel (en Lennie) werd dit kwalijk genomen en vol walging over ze gesproken, wat het toch echt persoonlijk maakt.
waarom moet er altijd een opmerking gemaakt worden over Jordy als het over iemand anders gaat? Die doet wat fout, ja maar Jordy doet dat fout.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:17 schreef czvt het volgende:
[..]
Jordy zit zelfs bijna met zijn kin in zijn bord. Heeft geen handen of vork nodig.
Inderdaad. Het valt wel heel erg op dat heel veel gegund word aan het kartel maar dat zij vinden dat dat niet zo is. Voortdurend anderen afkraken voor iets wat ze zelf in hogere mate doen. Mocht Jordy BB winnen dan weten we het wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het spel. Keanu, Lennie en Linda hadden allen ook meer geld meer gepakt (het spel), maar voornamelijk Axel (en Lennie) werd dit kwalijk genomen en vol walging over ze gesproken, wat het toch echt persoonlijk maakt.
Het ligt echt overal vol met plukken haar. Was ook gister in de uitzending te zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef czvt het volgende:
Jordy gisteren aan het zeuren over de haren van Jane in het boudoir. Vandaag gebruikte hij zijn tondeuse in het boudoir. Fijne kerel. Mattie ook.
Mwah ik vond wel dat Axel er zelf ook wat meer moeite in kon steken. Ik vond hem in het begin ook een dooie en heb dat toen ook regelmatig gezegd. Hij stond vaak op wat afstand toe te kijken hoe de rest in gesprek was. Zat wel een stijgende lijn in hoor, maat het leek pas bij de komst van Jane (en ook Eva) helemaal om te slaan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dank u wel.
Axel zat er net in en moest meteen aan de bak. Hij had met niemand nog iets opgebouwd en kreeg daar mi ook niet meer de kans voor.
Is het boudoir daar niet voor dan? Het gaat er meer om dat iedereen zijn troep eens opruimt lijkt me en doet doet Jane dus niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:15 schreef czvt het volgende:
[..]
Korte baardhaarjes krijg je heel moeilijk weg uit hun dik tapijt, misschien zelfs niet.
Dit jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt wel een tenniswedstrijdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef Snensie het volgende:
Nou na vandaag is Axel weg en horen we er nooit meer iets van.
[..]
waarom moet er altijd een opmerking gemaakt worden over Jordy als het over iemand anders gaat? Die doet wat fout, ja maar Jordy doet dat fout.
Eerlijk spel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:27 schreef zodeju het volgende:
Jane vertelt dat ze al eerder een dubbelspel heeft gespeeld in Lucky ten als ik het goed hoor. Samen met een meisje die ze kon tot het eind gespeeld en iedereen eruit hebben kunnen spelen.....Net doen of ze elkaar niet konden maar via de telefoon samen deed.
Was twee keer zo hard als dit.....
Dat was nadat hij Jordy nomineerde. Dat was met de opmerking voor de andere jullie hadden vorige week al een pin maar Jordy kreeg hem wel ondanks dat hij ook een pin had gehad. Toen was Jordy klaar met hem. Daarna heeft Jordy nog toenadering gezocht en geprobeerd maar Axel had vanaf het moment van binnenkomst al wat tegen Jordy. Axel was niet eens target bij Jordy. Tot drie weken terug toen Axel aangaf je bent altijd target toen werd Axel pas target bij Jordy.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Eh nee, nadat Axel die paar tientjes meer gepakt had (het spel), zei Jordy tegen Niels dat ie gewoon 0,0 moeite zou gaan steken om Axel beter te leren kennen (persoonlijk). Toen hadden die 2 nog nauwelijks een woord gewisseld. Maar dat voornemen is goed gelukt en zal zeker bijgedragen hebben in hoe Axel Jordy nu ziet.
Wil het ondanks dat enorme halo-effect, toch even gezegd hebben.
De rol van 'Nele' was ook groot toen ze samen met Axel DM was. De enige keer dat Axel tegen 'Nele' zei dat ie hem de schuld mocht geven bij een beslissing, was toen hij er vanwege zijn SM voor moest zorgen dat 'Nele' en 'Remi' samen de Panic Room in moesten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:22 schreef Verida het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe het meer geld pakken van Axel opgeklopt is door die groep, ik was helemaal vergeten dat die andere drie ook meer geld hadden gepakt.
dus inderdaad heel persoonlijk gemaakt.
Nou dat viel mij net ook op, wat een kinderachtig gezeik hier zeg... hoe oud 12 crisisquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef Snensie het volgende:
Nou na vandaag is Axel weg en horen we er nooit meer iets van.
[..]
waarom moet er altijd een opmerking gemaakt worden over Jordy als het over iemand anders gaat? Die doet wat fout, ja maar Jordy doet dat fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |