abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 maart 2025 @ 09:35:38 #201
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217043321
Axel gaat koffie zetten. Jane blijft nog in de kamer verder in pakken van koffer.
No mercy for animal abusers
  vrijdag 14 maart 2025 @ 09:40:07 #202
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217043376
Jane zie ik nu ook in de keuken.

Ik hoop niet dat ze blijft koken voor die minkukkel groep..

Laat ze het zelf maar doen..
pi_217043418
Heb ik ook wel zin in

vrijdag 14 maart 2025 @ 09:43:51 #204
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_217043426
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 08:37 schreef Verida het volgende:

[..]
morele winnaar in ieder geval

Hij had van mij mogen winnen, heeft geprobeerd het spel goed te spelen zonder al te veel pesterijen.
Hij is de eerste geweest die het spel persoonlijk heeft gemaakt. Zijn alphamannetjes gedrag hielp er niet bij. Het ter verantwoording roepen van Pootje en Sharice was haast stuitend om te zien. Hij kwam binnen met gestrekt been en kreeg daardoor de groep tegen zich en werd toen zielige Axel maar binnen een paar weken viel dat masker weer af.

Aan BB meedoen is ook een stuk van jezelf laten zien een stuk zelfreflectie en af en toe diep gaan. Van Axel en Jane weten we geen moer. Ze zijn daardoor zeer oppervlakkig gebleven en hebben ze de kijker verloren.

Ik ben benieuwd wat Jane gaat doen als Axel gaat. Welke schouder gaat ze op leunen.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 09:48:53 #205
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217043500
Jane en Axel gaan aan de ontbijttafel zitten. ^O^
pi_217043511
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 09:43 schreef marky het volgende:

[..]
Hij is de eerste geweest die het spel persoonlijk heeft gemaakt. Zijn alphamannetjes gedrag hielp er niet bij. Het ter verantwoording roepen van Pootje en Sharice was haast stuitend om te zien. Hij kwam binnen met gestrekt been en kreeg daardoor de groep tegen zich en werd toen zielige Axel maar binnen een paar weken viel dat masker weer af.

Aan BB meedoen is ook een stuk van jezelf laten zien een stuk zelfreflectie en af en toe diep gaan. Van Axel en Jane weten we geen moer. Ze zijn daardoor zeer oppervlakkig gebleven en hebben ze de kijker verloren.

Ik ben benieuwd wat Jane gaat doen als Axel gaat. Welke schouder gaat ze op leunen.
Er zit een enorme jankpartij van Jane aan te komen en dan wil ze troost van iedereen, want zo zielig. Dan moet ze het nog een weekje volhouden en wordt ze ook uitgewuifd. *O*
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  vrijdag 14 maart 2025 @ 09:54:03 #207
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217043570
Wat er nu gebeurd aan die ontbijttafel is waarom ik ben gaan kijken naar BB.

Psychologie.

Eerst stilte.

Sommige staan op sommige blijven zitten.

Er wordt wat opgeruimd.

Iemand zegt wat.

Nog iemand zegt wat.

Er ontstaat een gesprek.

En de stilte is gebroken.

:7

_O-
pi_217043588
Discussie over parallellogram

pi_217043589
quote:

[..]

Ik denk dat ze als eerst probeert aan te sluiten bij Pootje en Sharice (3vs3). En misschien dat ze weer meer Mattheus opzoekt. Jolien heeft al gezegd dat ze klaar met Jane is, maar weet niet of ze haar weer opnieuw zal toelaten.
pi_217043592
Trapesium en parallellogram. Lang geleden voor me :D
  vrijdag 14 maart 2025 @ 09:59:11 #211
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217043623
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 07:33 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik heb precies hetzelfde gevoel... ik denk ook laatste seizoen... voor de rest eens.. niet mijn seizoen..

Dat brood ziet er wel lekker uit.. :9
Heb het idee dat het elk voor zich qua geld totaal niet leuk is. Voor hun maar ook voor de kijkers.....Dat er geld van je gestolen kan worden zonder dat je er wat aan kan doen is een hele grote frustratie wat de gemoederen er niet beter op maken.....dit jaar niet echt super kunnen genieten.....
pi_217043637
Ondanks dat het vrijdag is, is iedereen wel erg vrolijk
pi_217043655
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 09:59 schreef zodeju het volgende:

[..]
Heb het idee dat het elk voor zich qua geld totaal niet leuk is. Voor hun maar ook voor de kijkers.....Dat er geld van je gestolen kan worden zonder dat je er wat aan kan doen is een hele grote frustratie wat de gemoederen er niet beter op maken.....dit jaar niet echt super kunnen genieten.....
De Gamechangers vind ik ook niks. De grootste mispunt kan zo'n ding inzetten om te blijven als de meerderheid in het huis er klaar mee is.
pi_217043689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 09:25 schreef Verida het volgende:

[..]
Ik denk dat axel heel opgelucht zal zijn als hij vanavond naar huis mag :)

Hij vindt het sneu voor Jane, die staat er dan alleen voor, maar voor hem is het zoveel beter als hij uit die keet kan vertrekken.

Lekker naar huis.
Is haar keus geweest maar denk dat qua gedrag naar elkaar wel mee gaat vallen. Als zij normaal gaat doen doen ze dat allemaal. Dat zag je gister
pi_217043700
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Jordy kan heel erg met minachting kijken naar iemand :X
en dan ben ik nog mild
Klopt alleen weet ik niet of het minachting is of gewoon gezichtsuitdrukking
pi_217043704
Nooit gedacht dat ik nog eens op Sharice ging stemmen maar het is toch gebeurd :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 14 maart 2025 @ 10:07:50 #217
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217043706
Jane wil het haar van Mattheus gaan vlechten.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 10:08:03 #218
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_217043709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 09:17 schreef Jockari het volgende:

[..]
En Liese die vol enthousiasme uit haar bed sprong om die mee te doen ! Zalig.
Nu zou het Jane zijn die als eerste, vrolijk zingend de ochtendpolonaise zou meedoen.
Die had er niet uitgekomen denk ik......Toen was er nog een beetje respect voor BB.
pi_217043711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Nooit gedacht dat ik nog eens op Sharice ging stemmen maar het is toch gebeurd :D
Dat ga ik ook doen :)
pi_217043716
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 09:59 schreef zodeju het volgende:

[..]
_O_
Gewoon omdat het kan!
  vrijdag 14 maart 2025 @ 10:08:42 #221
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_217043719
quote:

[..]

Eh nee, nadat Axel die paar tientjes meer gepakt had (het spel), zei Jordy tegen Niels dat ie gewoon 0,0 moeite zou gaan steken om Axel beter te leren kennen (persoonlijk). Toen hadden die 2 nog nauwelijks een woord gewisseld. Maar dat voornemen is goed gelukt en zal zeker bijgedragen hebben in hoe Axel Jordy nu ziet.

Wil het ondanks dat enorme halo-effect, toch even gezegd hebben. ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_217043726
Jordy nu ook gewoon aan het praten met Jane.
pi_217043737
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 10:08 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Eh nee, nadat Axel die paar tientjes meer gepakt had (het spel), zei Jordy tegen Niels dat ie gewoon 0,0 moeite zou gaan steken om Axel beter te leren kennen (persoonlijk). Toen hadden die 2 nog nauwelijks een woord gewisseld. Maar dat voornemen is goed gelukt en zal zeker bijgedragen hebben in hoe Axel Jordy nu ziet.

Niet vergeten dat dit in week 2 was en niemand geld had. Hij heeft wel de trend gezet. Samen met linda toen.
pi_217043739
Jordy gisteren aan het zeuren over de haren van Jane in het boudoir. Vandaag gebruikte hij zijn tondeuse in het boudoir. Fijne kerel. Mattie ook.
  vrijdag 14 maart 2025 @ 10:10:37 #225
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_217043741
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 10:08 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Dank u wel.

Axel zat er net in en moest meteen aan de bak. Hij had met niemand nog iets opgebouwd en kreeg daar mi ook niet meer de kans voor.

:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')