Hoop inderdaad ook van niet, maar gezien de pechvogel historie van deze kat stel ik me maar in op wel, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 16:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is wel fijn vooruitzicht voor je, mocht het nodig gaan zijn (hopelijk niet!).
Ik ben blij dat kater nu iets eet. Als niks lekker bleek zou ik mooi weer zijn teruggegaan naar vers. Houd ik nu ook in mijn achterhoofd. Liever leuk en wat korter leven, dan een langer leven lang vies voer.
Jammer van je uitslaap
Waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Duimen jullie met me mee dat het vannacht hier toch niet gaat vriezen en het morgen om 7u al gewoon 5 graden is ofzo?
Omdat ik dan niet om 7u allerlei teams hoef te gaan appen dat hun wedstrijd niet doorgaat, en omdat ik dan om 8.30 niet op de hockeyclub hoef te staan om onze velden te keuren, en omdat ik dan niet onze wedstrijden van 10:30/10:45 hoef af te lasten die dan weer een keer moeten worden ingehaald (wat ik dan ook weer moet inplannen) en waarover ik dan onze teams en de tegenstanders moet inlichten. Scheelt me dus een hoop gedoe plus dat ik lekker rustig in bed kan liggen tot ik zin heb om eruit te komen (of nouja tot de katten besluiten dat het ochtend is, who am I kidding, maar dan kan ik erna iig nog terugquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom?
Vind het opzich wel frappant overigens, dat hier soms wel blij wordt gereageerd wordt op avondmaal weer, maar dat deze mensen wel vanwege klimaat op bepaalde partijen stemmen. Niet persoon hoor @:vlindertje89 maar zag het een aantal keer hier. Ook toen het 2 week terug ofzo 16°C was.
Nieuwzeelands geelborstje 😇quote:Op zondag 16 maart 2025 01:48 schreef sigme het volgende:
On topic: maan!
[ afbeelding ]
Ik kan dit Nieuw Zeelands vogeltje niet determineren met het boekje dat ik bij me heb, kan een van jullie ‘m vinden?
Filmpjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogge! Hier is het 12u later.quote:
Ze hebben hier een Robin. Zonder rode borstquote:
Ik vraag me altijd af of ik me aangesproken moet voelen door dit soort berichtenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom?
Vind het opzich wel frappant overigens, dat hier soms wel blij wordt gereageerd wordt op avondmaal weer, maar dat deze mensen wel vanwege klimaat op bepaalde partijen stemmen. Niet persoon hoor @:vlindertje89 maar zag het een aantal keer hier. Ook toen het 2 week terug ofzo 16°C was.
Nee hoor, doe ik ook niet. Probeer zo goed mogelijk te leven en rekening houden met natuur etc. Dat lukt momenteel helaas financieel niet goed (biologisch is vaak echt te duur) maar dan mag ik best blij zijn wanneer het vrij vroeg in het jaar een paar dagen lekker weer is (zo’n 30 jaar geleden was er ook wel eens zo’n dag in februari) maar wanneer we over 5 jaar in file richting het strand staan in februari is het best verontrustendquote:Op zondag 16 maart 2025 08:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of ik me aangesproken moet voelen door dit soort berichten![]()
Ik stemde altijd wel voor een "klimaat"-partij, maar niet vanwege de klimaat standpunten.
Daarnaast doen we het hier in de SC volgens mij verder best goed qua "overige" klimaat maatregelen, vegetaris h eten, geen kinderen, biologische groenten tuinen etc..een beetje pick your battle denk ik dan
Oef, hopelijk geen slachtoffersquote:Op zondag 16 maart 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zomaar. Poefhttps://nos.nl/artikel/25(...)urg-oorzaak-onbekend
Wilhelminatoren in Valkenburg ingestort
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |