SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Te weinig indruk gemaaktquote:
Ik heb liever Tquote:
Rondlopende naaktslakken nog welquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja zeg
NOU JAAAAAAAAAA....
ZEG...
@:Ama...
....
weet je wat er hier rondloopt?
NOU???
..........................
NAAKTSLAKKEN
Met een schaar kapot knippenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja zeg
NOU JAAAAAAAAAA....
ZEG...
@:Ama
....
NOU???
NAAKTSLAKKEN
Kan je dat ook met mensen doen?quote:
Godver waarom lees ik dit en waarom taggen jullie mij steeds met naaktslakberichten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja zeg
NOU JAAAAAAAAAA....
ZEG...
....
NOU???
NAAKTSLAKKEN
Je kan het proberenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je dat ook met mensen doen?
ahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Godver waarom lees ik dit en waarom taggen jullie mij steeds met naaktslakberichten.Ik haat je is makkelijker om gewoon te zeggen hoor.
Okequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
gemeen he?
quote:noun: tehee
a giggle or titter, especially a derisive one.
"They won't mind what I get up to. Tee-hee!"
Is goed uitstraling.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef Rozevla het volgende:
Een vriend heeft een keer een naaktslak in z’n bek gedaan.
Beter dan andersomquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef Rozevla het volgende:
Een vriend heeft een keer een naaktslak in z’n bek gedaan.
dat gaat ook lastig... je bek in een naaktslak doenquote:
Of dat die naaktslak die vriend in z'n bek deedquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat ook lastig... je bek in een naaktslak doen
ja nee da sowieso... een joekel van een naakslak die een vriend in zn bek doet...quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat die naaktslak die vriend in z'n bek deed
Lijkt mij toch wat minder
Etto Ettoooooquote:
Precies, een heel realistisch scenario ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee da sowieso... een joekel van een naakslak die een vriend in zn bek doet...
ja, ZWARTquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je ook koffie?
[..]
*schenkt kopje vol
Dat het u mag smaken
Was in 2024 ook al zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
Is 2025 het jaar van Ama pesten met naaktslakken?
Geen idee, vreet nooit karton.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Karzai het volgende:
die kipknotsen smaakten naar karton net als die kipkorns
zeer realistischquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, een heel realistisch scenario ook
Ja heb ook nog kipcorns van Mora liggen maar ik vind die uit de oven niet zo nee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Karzai het volgende:
Ik vond kipkorn altijd wel oke, maar ik weet niet hoe dat nu isquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Karzai het volgende:
tuurlijk zwart, anders is het geen koffiequote:
Altijd hierquote:
En ik drink altijd Tee tee tee tee tetetetetetee teequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
dat je ineens dat nummer weer in je kop hebt omdat je aan thee denkt.... tee tee tee teteteteteee tee take your chanches
Ik dacht vlinders.quote:
Hier eten we dat dagelijks in plaats van broodquote:
das al te lang geleden... allang vergeten. is van voor de kat er isquote:
Met stoelpoten?quote:
Ja, maar tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
das al te lang geleden... allang vergeten. is van voor de kat er is
Leuker kan ik het niet makenquote:
Wel nog minder leuk?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken
Heb je dat ook bij reclame voor bushokjes?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
Ik zie reclame voor Sultana nu heb ik daar zin in. Ik ben echt te makkelijk om over te halen.
Ja, dat welquote:
Dat zijn vaak reclames voor diensten enz.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat ook bij reclame voor bushokjes?
Dank jequote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's volproppen met Sultana met houdbaarheidsdatum 9.12.1998.
Oddly specificquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's volproppen met Sultana met houdbaarheidsdatum 9.12.1998.
Ik doelde meer op de reactie thuis. It's all good.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon echt nul verstand van sorry.
trustenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen, douchen en dan lezen...
Gute Nacht Freunde
#metooquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een vrijdagavond gevoel, maar ik wil ook weer niet dat het morgen zaterdag is...
quote:Op zondag van 11:45 tot 14:00 uur is hardrijden niet toegestaan in verband met de vele cursisten op de ijsbaan. Hardrijders en treintjes worden van het ijs gehaald.
Haal je treintjes van de ijsbaan, zwabquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen treintjes? Wel godverdomme zeg.
heb jij even gelukquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een vrijdagavond gevoel, maar ik wil ook weer niet dat het morgen zaterdag is...
Daar kinkshamen ze wélquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen treintjes? Wel godverdomme zeg.
Net nu ik gepland had even lekker hard te gaan schaatsen..quote:
Ja, dan word je van het ijs gehaaldquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net nu ik gepland had even lekker hard te gaan schaatsen..
Bombastic ?quote:
Hoe weet ik in godsnaam hoe hard ik schaats?quote:Als er op een uur niet mag worden hardgereden, dan betekent dit:
Dat je niet harder dan 50 sec per ronde mag rijden
Ik heb dit niet gelezen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Naaktslakken schaatsen altijd... als je erover nadenkt
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Echt zodra er een nacht komt dat ik ga dromen over naaktslakken dan ga ik echt mensen opzoeken hier.
Zonde van alle moeite, ik blijf wel gewoon thuisquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan word je van het ijs gehaald
Doe datquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde van alle moeite, ik blijf wel gewoon thuis
Tellenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet ik in godsnaam hoe hard ik schaats?
Ja doei, daar heb ik geen zin inquote:
Ik las tot straksquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
zo dat was weer lekker nog even nieuwsuur kijken, daarna naar bed
tot later en slaap lekker straks
En 1, en 2, en 1, 2, 3 lalalalalalalaquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik raak de tel al kwijt bij een mini work-out
Duurt nog ruim een maandquote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
En 1, en 2, en 1, 2, 3 lalalalalalala
Ik heb het idee dat het al sinds februari pasen is, omdat ik sinds dan al paaseitjes aan het inhaleren benquote:
Ja, en tijd bestaat hier nietquote:
Ik heb er nog maar een paar op. Van die vieze.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het al sinds februari pasen is, omdat ik sinds dan al paaseitjes aan het inhaleren ben
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het al sinds februari pasen is, omdat ik sinds dan al paaseitjes aan het inhaleren ben
gebeld wel ja tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
@:kree ik heb met mrs knetters gewed dat je nou toch die meid aan het bellen bent. Ben ik 50 euro rijker?
Dubai paaseitjes?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom eet jij vieze paaseitjes? Hou je van zelfkastijding ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een paar op. Van die vieze.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:41 schreef CherryLips het volgende:
Weer een enge ziekte uitgebroken op mijn verjaardag
https://nos.nl/artikel/25(...)enpraktijk-heemskerkquote:De man kwam binnen met algehele malaise
5 druiven?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Zo, we zijn 5 stuks fruit verder. Het gaat weer.
Nee natuurlijk nietquote:
Met nasiquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar een paar op. Van die vieze.
Ik vroeg me heel even af hoe zacht je schaatsen zou kunnen maken voor je er niet meer op kan schaatsen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet ik in godsnaam hoe hard ik schaats?
En daarna vroeg je jezelf dat niet meer af?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vroeg me heel even af hoe zacht je schaatsen zou kunnen maken voor je er niet meer op kan schaatsen.
vast ook 3x duurder?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
AH heeft weer dezelfde smaakjes als vorig jaar. Saai
Ik was nieuwsgierigquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom eet jij vieze paaseitjes? Hou je van zelfkastijding ofzo?
Oke en welke smaak was vies dan?quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)enpraktijk-heemskerk
Ja dan besef je je ineens waar je in godsnaam mee bezig bent.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En daarna vroeg je jezelf dat niet meer af?
Ja wat is er gvd mis met paracetamol en drie weken afwachten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)enpraktijk-heemskerk
quote:
De nasi. Ik zit nu weer te droogbraken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke en welke smaak was vies dan?
Een bepaald denkproces...quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dan besef je je ineens waar je in godsnaam mee bezig bent.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nasi. Ik zit nu weer te droogbraken.
Ik krijg nooit gratis paaseitjesquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou, dan mogen ze ze houden.
Ik heb tot nu toe alleen gratis paaseitjes gehad
Terecht, eigen schuldquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De nasi. Ik zit nu weer te droogbraken.
Hij was echt heel heel vies. De geur alleen al. M'n lippen en tong hebben hem niet eens aangeraakt en hij ging al de prullenbak in.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik krijg nooit gratis paaseitjes
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bedankt he
Wij hebben bedrijfsfruit. Maar ik wist vandaag geen banaan te bemachtigenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wij hebben op het werk een snoeppot staan en die wordt elke keer op mysterieuze wijze gevuld
Hebben we ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben bedrijfsfruit. Maar ik wist vandaag geen banaan te bemachtigen![]()
Ik heb wel muscaatdruifjes in de koelkast
Ik verlaat stilletjes het topic.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben dit nog steeds aan het luisteren
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we ookBananen, appels, mandarijnen, sinaasappels, peren, soms kiwi's
En koffie die blijkbaar eruit ziet als vloeibare bruine zeep (volgens een collega)
Oke collega
Ja, ga maar even nadenken over wat je hebt gedaanquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik verlaat stilletjes het topic.
.... ja ik BEN die collegaquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we ookBananen, appels, mandarijnen, sinaasappels, peren, soms kiwi's
En koffie die blijkbaar eruit ziet als vloeibare bruine zeep (volgens een collega)
Oke collega
Het is alleen maar beter dat de koffie niet te doen is, want anders zit ik de hele tijd tegen het plafond als ik op kantoor zit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze koffie is best goed eigenlijk
*BOMBASTIC SIDE EYEquote:
wij moeten eens nodig over dat meenemen van dat kanon naar kantoor spreken jongedamequote:
Ik zie nu voor me hoe je als een heliumballon tegen het systeemplafond geplakt zit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is alleen maar beter dat de koffie niet te doen is, want anders zit ik de hele tijd tegen het plafond als ik op kantoor zit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja oke.. wat is daarmee?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij moeten eens nodig over dat meenemen van dat kanon naar kantoor spreken jongedame
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je als een heliumballon tegen het systeemplafond geplakt zit.
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Toch ben ik altijd extra op mijn hoede met Indiase restaurantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je dan ook een touwtje zodat ze je weer naar beneden kunnen trekken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Is wel een correcte weergave
Echt? Slechte ervaringen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch ben ik altijd extra op mijn hoede met Indiase restaurants
quote:
Ik denk dat ze mij gewoon even lekker tegen dat plafond aan laten zitten, lekker rustig voor zequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je dan ook een touwtje zodat ze je weer naar beneden kunnen trekken?
Jij bent net volgepropt door Etto met sultana uit 1998quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
Op zich ook nog steeds wel zin in Sultana.
Ja maar dat heb ik weer uitgekotst dus nu heb ik weer trek.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent net volgepropt door Etto met sultana uit 1998
Ofzo
Uhm ja nou oke.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar als ik India op tv zie wil ik al baden in bleekwater.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef Ama het volgende:
Op zich ook nog steeds wel zin in Sultana.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik weer uitgekotst dus nu heb ik weer trek.
Ze heeft je Sultana's uitgekotstquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heeft je Sultana's uitgekotst
Eerst maar weer eens Japans etenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja nou oke.
Maar we zijn hier niet in India?
Inb4: oh echt waar?
Scheelt weer baden in bleekwaterquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens Japans eten
Hier bezorgt de chinees nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
Het is alleen zo jammer dat ze niet bezorgen net als de Chinees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
In Helmond welquote:
Iedereen die ik ken die wel eens naar India is geweest voor vakantie of werk is daarna altijd aan het klagen over de smerigheid daarquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Helmond wel
ahahahahhahahahaaaaaaaa!!!
LOSERT!!!!!!!!!!!!!!!!
*Bergt Glorix weer opquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Scheelt weer baden in bleekwater
Vriendin van me heeft er gewoond en gaat er nog regelmatig een paar weken naartoe.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die wel eens naar India is geweest voor vakantie of werk is daarna altijd aan het klagen over de smerigheid daar
Van: Directie@4EBswerkplek.comquote:
Ze bezorgen wel naar bedrijven. Maar beetje overdreven om een BV op te gaan richten zodat ik chinees kan laten bezorgenquote:
Dat gevoel heb ik ook als ik in Amsterdam ben geweest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt nooit heen willen. Bungelt onderaan mijn bucketlist, tezamen met geheel Afrika.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken die wel eens naar India is geweest voor vakantie of werk is daarna altijd aan het klagen over de smerigheid daar
Vorige week heb ik het met de auto gehaaldquote:
Ga liever naar Debrecen om te kijken hoe mensen Debrecen uitspreken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt nooit heen willen. Bungelt onderaan mijn bucketlist, tezamen met geheel Afrika.
Hoe ver is dat lopen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vorige week heb ik het met de auto gehaald
Afrika heeft nog wel wat mooie plekken zonder al te veel mensenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er ook echt nooit heen willen. Bungelt onderaan mijn bucketlist, tezamen met geheel Afrika.
Afghanistan en Pakistan scoren ook niet echt hoog.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
India staat samen met Afrika (ja, het hele continent) op de allerlaatste plek die ik zou willen bezoeken.
Gewoon teveel andere plekken waar ik nog heen zou willen
Gelijk stoned van de penetrante wietlucht daarquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook als ik in Amsterdam ben geweest.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euhm.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
India staat samen met Afrika (ja, het hele continent) op de allerlaatste plek die ik zou willen bezoeken.
Gewoon teveel andere plekken waar ik nog heen zou willen
Het is wel een idee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze bezorgen wel naar bedrijven. Maar beetje overdreven om een BV op te gaan richten zodat ik chinees kan laten bezorgen
Komt doordat ze daar katten etenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Helmond wel
LOSERT!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij Solo ook wel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Helmond wel
LOSERT!!!!!!!!!!!!!!!!
PRECIESquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt doordat ze daar katten eten
-kijkt opzij- 👀quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt doordat ze daar katten eten
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga liever naar Debrecen om te kijken hoe mensen Debrecen uitspreken.
Retourtje ca. 2000 stapjes. Maar toen had ik er al de Scheve Rijnweg er op zittenquote:
Nee, idd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afghanistan en Pakistan scoren ook niet echt hoog.
Hou op met mij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Retourtje ca. 2000 stapjes. Maar toen had ik er al de Scheve Rijnweg er op zitten
Afghanistan heeft nog wel mooie natuurquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afghanistan en Pakistan scoren ook niet echt hoog.
Hoe denk je over Zuid-Amerika?quote:
Maar dat is omdat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Als ze een beetje normaal deden lijken me dat heel mooie landen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, idd.
Het Midden-Oosten vind ik ook niet direct aantrekkelijk
Ja, super vrouwvriendelijk land ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afghanistan heeft nog wel mooie natuur
Griep met ananas.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef Koen66 het volgende:
ah tropische ziekte in HeemskerkHoor het nu pas
ik zou graag eens naar Iran willen, schijnt een ontzettend mooi land te zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is omdat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Als ze een beetje normaal deden lijken me dat heel mooie landen.
Hoezo, jij vroeg het tochquote:
Mensen en normaal doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is omdat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Als ze een beetje normaal deden lijken me dat heel mooie landen.
quote:
Schotland ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afghanistan heeft nog wel mooie natuur
Niemand vraagt hoe ver iets is in stapjes.quote:
Syrië ook. Of wat er nog van overeind staat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou graag eens naar Iran willen, schijnt een ontzettend mooi land te zijn
Ja dat is het jammere aan zulk soort landen, prachtige natuur, maar de mensen die er wonen ...quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, super vrouwvriendelijk land ook.
Moet direct aan Frankrijk denkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het jammere aan zulk soort landen, prachtige natuur, maar de mensen die er wonen ...
Soort VS.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is het jammere aan zulk soort landen, prachtige natuur, maar de mensen die er wonen ...
Schotland lijkt mij ook erg mooiquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schotland ook.
Inb4 Karzai “Maanlandschap”
Jij vroeg letterlijk hoe ver dat lopen isquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand vraagt hoe ver iets is in stapjes.
Oke, waarom leg ik dit nog uit.
ik heb een Syrische collega. Hij was laatst erg enthousiast ober de ontwikkelingen en de nieuwe machtshebbersquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Syrië ook. Of wat er nog van overeind staat.
Nog nooit zoveel politie bij elkaar gezien als daar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooiste plaats is kennelijk Memphis
Briljant landquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schotland lijkt mij ook erg mooi
Zag er beeldig uit bij B&B vol liefde
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel politie bij elkaar gezien als daar.
Scheelt dat je daar niet als vreemde van buutnaf wordt behandeld, of jezelf moet inwikkelen omdat de man op de wolk dat heeft gezegdquote:
Ja klopt. Dat zei een Afghaanse vriend van mij ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, super vrouwvriendelijk land ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik weet toch niet hoeveel 2000 stapjes zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij vroeg letterlijk hoe ver dat lopen is
Geef het een jaartje.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt dat je daar niet als vreemde van buutnaf wordt behandeld, of jezelf moet inwikkelen omdat de man op de wolk dat heeft gezegd
slakken ook nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoeveel 2000 stapjes zijn
quote:
HMquote:Welke andere traditionele gerechten vind ik in Schotland?
Schotse gerookte zalm.
Haggis.
Black pudding (bloedworst)
Stovies (aardappelgerecht)
Bridies (vleespasteitjes)
Scotch Pies.
Aberdeenshire Butteries (een soort broodjes)
Fish and chips.
Ik heb ananas in de vriezerquote:
Ja, maar die schaatsen toch?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
slakken ook niet
ahahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
in de vriezer?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ananas in de vriezer
Komt wel dichtbij zo
Daar ga je alquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ananas in de vriezer
Komt wel dichtbij zo
Jij meet toch alles in stapjes? Zal iets van 1500m zijn ofzo danquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoeveel 2000 stapjes zijn
gaat wel lukkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die schaatsen toch?
Misschien mogen ze dan ook niet harder dan 50 meter per seconde ofzo
Is de nieuwe vijand, beetje hetzelfde als in de zomer 1939 in Duitsland op Rügen op vakantie gaan als Hollander.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als wij diezelfde hoeveelheid stapjes zetten zijn we niet eens halverwegequote:Op donderdag 13 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand vraagt hoe ver iets is in stapjes.
Oke, waarom leg ik dit nog uit.
Ja liever dan pas, ben er over een half jaartje alquote:
Niet zulke rare dingen zeggen hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
nog ff dan ga je die ananas op een pizza gooien
Diepvriesananasquote:
Ben je wel helemaal gevaccineerd?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja liever dan pas, ben er over een half jaartje al
Nou er is genoeg wat ik niet lust hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama lust iets niet
BREAKING NEWS
Dank je wel, nu ben ik goed geïnformeerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij meet toch alles in stapjes? Zal iets van 1500m zijn ofzo dan
RIPquote:
Tegen corona?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal gevaccineerd?
baksteen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou er is genoeg wat ik niet lust hoor.
quote:
Euhm oke.quote:Cullen skink is a thick Scottish soup made of smoked haddock, potatoes, and onions.
Tikka masalaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kip tikka masala komt ook uit Schotland.
En Cullen Skink
Sateprikker erdoor en je hebt ananasijsjesquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je dat in de zomer gewoon zo uit de vriezer eten
Ja, lekker brainfreezequote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je dat in de zomer gewoon zo uit de vriezer eten
Nee en moest mijn auto nog verplaatsen, maar dat had ik al uitgelegdquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel, nu ben ik goed geïnformeerd
Maar goed, ja snap wel dat je daar geen zin meer in had na die barre tocht zonder horeca.
Omg.. laatste keer dat ik bloed moest prikken bij de trombosedienst. Die vrouw zo ja je bent wel erg jong he.. ik zo ja weet ik. Begint ze meteen ben je gevaccineerd?!?!quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal gevaccineerd?
Indiaas restaurant in Glasgowquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tikka masalaWist wel dat het uit het VK kwam, maar niet specifiek uit Schotland
Niet superovertuigd nogquote:
Wij zijn hier niet trots op.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kip tikka masala komt ook uit Schotland.
En Cullen Skink
Ja als kind vast wel, is dat dan weer nodig?quote:
Klinkt best lekkerquote:
Ja, dit is een van de onbelangrijke dingen die ik had opgeslagen in mijn geheugenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee en moest mijn auto nog verplaatsen, maar dat had ik al uitgelegd
En dan van de BBQ graag.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
weet je waar ik zin in heb..
van die vette vieze vette ranzige vette vieze goordikke viesvette gore ranzige vieze speklappen
De lekkerste tikka masala die ik op heb was trouwens in Andorraquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Indiaas restaurant in Glasgow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |