SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Te weinig indruk gemaaktquote:
Ik heb liever Tquote:
Rondlopende naaktslakken nog welquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja zeg
NOU JAAAAAAAAAA....
ZEG...
@:Ama...
....
weet je wat er hier rondloopt?
NOU???
..........................
NAAKTSLAKKEN
Met een schaar kapot knippenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja zeg
NOU JAAAAAAAAAA....
ZEG...
@:Ama
....
NOU???
NAAKTSLAKKEN
Kan je dat ook met mensen doen?quote:
Godver waarom lees ik dit en waarom taggen jullie mij steeds met naaktslakberichten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou ja zeg
NOU JAAAAAAAAAA....
ZEG...
....
NOU???
NAAKTSLAKKEN
Je kan het proberenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je dat ook met mensen doen?
ahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Godver waarom lees ik dit en waarom taggen jullie mij steeds met naaktslakberichten.Ik haat je is makkelijker om gewoon te zeggen hoor.
Okequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
gemeen he?
quote:noun: tehee
a giggle or titter, especially a derisive one.
"They won't mind what I get up to. Tee-hee!"
Is goed uitstraling.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef Rozevla het volgende:
Een vriend heeft een keer een naaktslak in z’n bek gedaan.
Beter dan andersomquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef Rozevla het volgende:
Een vriend heeft een keer een naaktslak in z’n bek gedaan.
dat gaat ook lastig... je bek in een naaktslak doenquote:
Of dat die naaktslak die vriend in z'n bek deedquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat ook lastig... je bek in een naaktslak doen
ja nee da sowieso... een joekel van een naakslak die een vriend in zn bek doet...quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of dat die naaktslak die vriend in z'n bek deed
Lijkt mij toch wat minder
Etto Ettoooooquote:
Precies, een heel realistisch scenario ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee da sowieso... een joekel van een naakslak die een vriend in zn bek doet...
ja, ZWARTquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je ook koffie?
[..]
*schenkt kopje vol
Dat het u mag smaken
Was in 2024 ook al zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
Is 2025 het jaar van Ama pesten met naaktslakken?
Geen idee, vreet nooit karton.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Karzai het volgende:
die kipknotsen smaakten naar karton net als die kipkorns
zeer realistischquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, een heel realistisch scenario ook
Ja heb ook nog kipcorns van Mora liggen maar ik vind die uit de oven niet zo nee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Karzai het volgende:
Ik vond kipkorn altijd wel oke, maar ik weet niet hoe dat nu isquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Karzai het volgende:
tuurlijk zwart, anders is het geen koffiequote:
Altijd hierquote:
En ik drink altijd Tee tee tee tee tetetetetetee teequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef Nizno het volgende:
dat je ineens dat nummer weer in je kop hebt omdat je aan thee denkt.... tee tee tee teteteteteee tee take your chanches
Ik dacht vlinders.quote:
Hier eten we dat dagelijks in plaats van broodquote:
das al te lang geleden... allang vergeten. is van voor de kat er isquote:
Met stoelpoten?quote:
Ja, maar tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
das al te lang geleden... allang vergeten. is van voor de kat er is
Leuker kan ik het niet makenquote:
Wel nog minder leuk?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuker kan ik het niet maken
Heb je dat ook bij reclame voor bushokjes?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:09 schreef Ama het volgende:
Ik zie reclame voor Sultana nu heb ik daar zin in. Ik ben echt te makkelijk om over te halen.
Ja, dat welquote:
Dat zijn vaak reclames voor diensten enz.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dat ook bij reclame voor bushokjes?
Dank jequote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's volproppen met Sultana met houdbaarheidsdatum 9.12.1998.
Oddly specificquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's volproppen met Sultana met houdbaarheidsdatum 9.12.1998.
Ik doelde meer op de reactie thuis. It's all good.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon echt nul verstand van sorry.
trustenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen, douchen en dan lezen...
Gute Nacht Freunde
#metooquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een vrijdagavond gevoel, maar ik wil ook weer niet dat het morgen zaterdag is...
quote:Op zondag van 11:45 tot 14:00 uur is hardrijden niet toegestaan in verband met de vele cursisten op de ijsbaan. Hardrijders en treintjes worden van het ijs gehaald.
Haal je treintjes van de ijsbaan, zwabquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen treintjes? Wel godverdomme zeg.
heb jij even gelukquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt een vrijdagavond gevoel, maar ik wil ook weer niet dat het morgen zaterdag is...
Daar kinkshamen ze wélquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen treintjes? Wel godverdomme zeg.
Net nu ik gepland had even lekker hard te gaan schaatsen..quote:
Ja, dan word je van het ijs gehaaldquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Net nu ik gepland had even lekker hard te gaan schaatsen..
Bombastic ?quote:
Hoe weet ik in godsnaam hoe hard ik schaats?quote:Als er op een uur niet mag worden hardgereden, dan betekent dit:
Dat je niet harder dan 50 sec per ronde mag rijden
Ik heb dit niet gelezen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Naaktslakken schaatsen altijd... als je erover nadenkt
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
Echt zodra er een nacht komt dat ik ga dromen over naaktslakken dan ga ik echt mensen opzoeken hier.
Zonde van alle moeite, ik blijf wel gewoon thuisquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan word je van het ijs gehaald
Doe datquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonde van alle moeite, ik blijf wel gewoon thuis
Tellenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet ik in godsnaam hoe hard ik schaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |