Maar waarom ben je er nou zo ziedend om dat begrijp ik niet zo goed?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom dan precies? PSV verliest, maar gaan vervolgens wel me een A-selectie naar Arsenal toe en behalen ook een knappe 2-2. Ajax verliest met een behoorlijk perspectief en gaan met de broek vol (en een bus vol tieners) naar Frankfurt.
Jij bent toch Ajax-supporter. Hoe zou jij het vinden als je een kaartje had gekocht en daar zou zitten? Dat is toch gewoon een spuug in je gezicht? Stik er maar in lijken ze wel te zeggen.
Wat is het toch met 'ziedend' en 'woedend' als je gewoon wat benoemt? Ik ben helemaal niet boos of ziedend, maar ik vind het gewoon topclub onwaardig en jammer voor de coëfficiëntenlijst van Nederland.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar waarom ben je er nou zo ziedend om dat begrijp ik niet zo goed?
Meeste Ajax fans vinden het wel best.
Andersom zou het mij geen ene reet interesseren. psv heeft het volgens mij ook vaak genoeg gedaan in de Europa league correct me if im wrong.
En dat moeten ze ook helemaal zelf weten of ze dat doen of niet.
de TT dekt de lading wat mij betreft wel toch? Bang om de voorsprong in de eredivisie uit handen te geven, dus ga je maar concessies doen in waar je energie in stopt. Topclub onwaardig; want spelen op meerdere vlakken is wat een topclub gewoon hoort te doen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zelfs in de geest van Farioli vind ik volledige roulatie bijzonder. We zien al het hele seizoen dat hij spelers hier en daar rust geeft als het nodig is, maar 10 namen wisselen is in de hele context gewoon bijzonder. Logisch dat je bijvoorbeeld Henderson spaart voor een sleutelduel tegen AZ, maar Taylor en Hato voelt als onnodig.
Maar Farioli doet al vanaf dag 1 concessies aan waar Ajax energie in stopt, dus dat is het punt hier niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
de TT dekt de lading wat mij betreft wel toch? Bang om de voorsprong in de eredivisie uit handen te geven, dus ga je maar concessies doen in waar je energie in stopt. Topclub onwaardig; want spelen op meerdere vlakken is wat een topclub gewoon hoort te doen.
Hendo was sowieso geschorst tochquote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zelfs in de geest van Farioli vind ik volledige roulatie bijzonder. We zien al het hele seizoen dat hij spelers hier en daar rust geeft als het nodig is, maar 10 namen wisselen is in de hele context gewoon bijzonder. Logisch dat je bijvoorbeeld Henderson spaart voor een sleutelduel tegen AZ, maar Taylor en Hato voelt als onnodig.
Zeker, dit is een decennium lang het beleid van psv geweest. Waren Ajacieden overigens ook best ziedend over.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Maar waarom ben je er nou zo ziedend om dat begrijp ik niet zo goed?
Meeste Ajax fans vinden het wel best.
Andersom zou het mij geen ene reet interesseren. psv heeft het volgens mij ook vaak genoeg gedaan in de Europa league correct me if im wrong.
En dat moeten ze ook helemaal zelf weten of ze dat doen of niet.
"Waarom moeten er mensen doodgaan om de lat omhoog te doen?"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:44 schreef Caland het volgende:
Mijn hart maakte een sprongetje omdat Raymond Verheijen blijkbaar is overleden, maar dat is puur bedrog.
Het komt nogal ziedend over als je er continu mee bezig blijft. 1x benoemen was toch genoeg geweest? Maar het zit je schijnbaar erg hoog.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat is het toch met 'ziedend' en 'woedend' als je gewoon wat benoemt? Ik ben helemaal niet boos of ziedend, maar ik vind het gewoon topclub onwaardig en jammer voor de coëfficiëntenlijst van Nederland.
En op een groepje FOK!-ers na vind niemand dit natuurlijk ok, dat blijkt ook uit de reacties uit allerlei hoeken. Dit is gewoon beschamend. Helemaal omdat je nog alles had om voor te spelen en je zelfs bij winst op AZ nog geen zekerheid op een kampioenschap hebt.
[..]
de TT dekt de lading wat mij betreft wel toch? Bang om de voorsprong in de eredivisie uit handen te geven, dus ga je maar concessies doen in waar je energie in stopt. Topclub onwaardig; want spelen op meerdere vlakken is wat een topclub gewoon hoort te doen.
sowieso continu met Ajax bezig zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het komt nogal ziedend over als je er continu mee bezig blijft. 1x benoemen was toch genoeg geweest? Maar het zit je schijnbaar erg hoog.
Het zit hem er vooral in natuurlijk dat Ajax nu zondag meer kans maakt en dat vinden ze niet leuk want is ongunstig voor ze. Begrijpelijk maar zeg dat dan gewoonquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
sowieso continu met Ajax bezig zijntopics kapen, elke dag hier lopen blaten. Maar het ligt aan Ajax
![]()
Zit overigens in een appgroep met een stuk of 60 gasten waarvan de meesten gisterem in het stadion waren. Die waren niet ziedend en hebben er een mooie dag van gemaaktjammer van de nederlaag, maar vrij weinig mensen die ons zagen doorgaan vooraf hoor.
Confirmation bias speelt bij veel mensen een rol.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De echte mensen weten waar we vandaan komen, dan is het echt al een godswonder dat je tot de laatste 16 van de EL bent gekomen.
Waarom zou Ajax nu meer kans maken?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
Het zit hem er vooral in natuurlijk dat Ajax nu zondag meer kans maakt
ik benoem het 1x en vervolgens reageren mensen. Dan is het wel zo netjes dat ik ook even reageer toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het komt nogal ziedend over als je er continu mee bezig blijft. 1x benoemen was toch genoeg geweest? Maar het zit je schijnbaar erg hoog.
Ajax zondag meer kans? Die hebben een deuk in hun moraal en spelen tegen een goed spelend AZ, die ondanks hun verlies toch met goed voetbal dit toernooi hebben afgesloten. Ik zie niet echt in waarom je dan minder kans zou hebben hoor. Dat stukje wat je denkt te winnen op conditie verlies je op moraal.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het zit hem er vooral in natuurlijk dat Ajax nu zondag meer kans maakt en dat vinden ze niet leuk want is ongunstig voor ze. Begrijpelijk maar zeg dat dan gewoon![]()
Normaal staan ze het hardst te juichen als Ajax Europees verliest zeker feyenoorders dus kom niet aan met die onzin als coëfficiëntenlijst en onze reputatie in het buitenland.
Ze zouden de fans die zijn gegaan wel tegemoet mogen komen vind ik.
The meltdown continuesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ajax zondag meer kans? Die hebben een deuk in hun moraal en spelen tegen een goed spelend AZ, die ondanks hun verlies toch met goed voetbal dit toernooi hebben afgesloten. Ik zie niet echt in waarom je dan minder kans zou hebben hoor. Dat stukje wat je denkt te winnen op conditie verlies je op moraal.
En hierboven onderteken jij dus je eigen hypocrisie hé. Want je vindt het heel normaal wat er is gebeurt, maar de supporters mogen wel gecompenseerd worden. Laat me raden, jij betaalt vast ook boetes als je niet te hard hebt gereden?
Volledig weggespeeld worden tegen een subtopper uit Duitsland is gewoon goed voor het moraal. Neem aan dat de wat meer seniore spelers er ook vierkant achter staan dat je een Europese pot bij voorbaat al opgeeft.quote:
Dat idd. En eens met het laatste, van psv was dat een mooi gebaarquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het zit hem er vooral in natuurlijk dat Ajax nu zondag meer kans maakt en dat vinden ze niet leuk want is ongunstig voor ze. Begrijpelijk maar zeg dat dan gewoon![]()
Normaal staan ze het hardst te juichen als Ajax Europees verliest zeker feyenoorders dus kom niet aan met die onzin als coëfficiëntenlijst en onze reputatie in het buitenland.
Ze zouden de fans die zijn gegaan wel tegemoet mogen komen vind ik.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:33 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Sarcasme? Of ben je oprecht niet zo slim?
Eens, ik vind het vrij belachelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is een bijzondere user. Gaat heel enthousiast de discussie aan, maar als hij vervolgens met logica en feiten wordt geconfronteerd dan slaat hij in de pubermodus ('mad, ziedend, woest').quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |