Dat was absurd. Oprotten die Italiaan. Sneijder had 100 % gelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik dan gezien de situatie nog wel logisch. Een 1-2 achterstand in Europa bij voorbaat al opgeven iets minder.
Blijft toch wel bijzonder te zien hoe hij het in zijn nadagen doet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Henderson opgeroepen voor het nationale elftal.
Zegt misschien ook wel wat over de Engelse selectie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Blijft toch wel bijzonder te zien hoe hij het in zijn nadagen doet.
Ik vind deze grote mond van een PSVer hilarisch na vorige week.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
BedanktSportief van je.
[..]
Nee joh. Jij bent vast trots op deze oorwassing tegen de c-garnituur van EuropaMaar dit is verder absoluut geen act.
Met het oog op de competitie toch ook wel logisch. Ervan uitgaande dat je graag kampioen wordt, tweede plek moet sowieso wel lukken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik dan gezien de situatie nog wel logisch. Een 1-2 achterstand in Europa bij voorbaat al opgeven iets minder.
Nee, laat maar zitten. Zonder hem hadden we nu 8e gestaanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was absurd. Oprotten die Italiaan. Sneijder had 100 % gelijk.
Hij speelde wel goed in op wat men horen wilt. Beetje good will in masseren bij de supporters na dat Utrecht A12 incident.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging gewoon om een Europese kwartfinale waarbij er duizenden van je supporters zijn meegereisd, je bent toch geen Utrecht ofzo. Volgens mij speelde je tegenstander van zondag ook nog eens (en op een later tijdstip in een zwaardere wedstrijd).quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:07 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Met het oog op de competitie toch ook wel logisch. Ervan uitgaande dat je graag kampioen wordt, tweede plek moet sowieso wel lukken.
We zijn geen PSV waar ze de trainer die hen vorig jaar nog kampioen maakte na wat verliespotjes direct de deur uit willen doen. Wij zijn een warme club.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vergeet de hondstrouwe plubiek mythe nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net zoals ze in Rotterdam zo hard werken en de mouwen opstropen.
Nou ja ook met de a ploeg waren we er kansloos afgegaan hoor ik maak me geen illusies.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging gewoon om een Europese kwartfinale waarbij er duizenden van je supporters zijn meegereisd, je bent toch geen Utrecht ofzo. Volgens mij speelde je tegenstander van zondag ook nog eens (en op een later tijdstip in een zwaardere wedstrijd).
"Kolkende Kuip"quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Vergeet de hondstrouwe plubiek mythe niet
Je zou bijna denken dat Farioli daar rekening mee heeft gehouden door wat spelers rust te geven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging gewoon om een Europese kwartfinale waarbij er duizenden van je supporters zijn meegereisd, je bent toch geen Utrecht ofzo. Volgens mij speelde je tegenstander van zondag ook nog eens (en op een later tijdstip in een zwaardere wedstrijd).
De KNVB probeert er juist al rekening mee te houden door Europees spelende teams tegen elkaar uit te laten komen, dat je dan bij voorbaat plaatsing voor de volgende ronde al opgeeft bij een minimale achterstand mogen anderen dan toch ook gewoon laf vinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Farioli daar rekening mee heeft gehouden door wat spelers rust te geven.
Iedereen mag wat vinden van Ajax, dat zijn we al decennia gewend als Grootste Club van Nederland.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De KNVB probeert er juist al rekening mee te houden door Europees spelende teams tegen elkaar uit te laten komen, dat je dan bij voorbaat plaatsing voor de volgende ronde al opgeeft bij een minimale achterstand mogen anderen dan toch ook gewoon laf vinden.
Wannneer hebben PSV en Feyenoord ooit een B-team opgesteld in de achtste finale van een Europees toernooi?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap wel dat alle PSVers en Feyenoorders boos zijn dat het grote Ajax zich moet verlagen tot de praktijken van hun eigen clubs. Het grote voorbeeld blijkt opeens toch ook maar feilbaar te zijn.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wannneer hebben PSV en Feyenoord ooit een B-team opgesteld in de achtste finale van een Europees toernooi?
PSV dinsdag nogquote:Bosz had zich vooraf al neergelegd bij uitschakeling en gaf meerdere spelers rust. Luuk de Jong, Ryan Flamingo, Noa Lang, Olivier Boscagli en Joey Veerman begonnen op de bank, Ismael Saibari en Mauro Júnior zaten niet bij de selectie.
Ja dat zei je er eerst niet bij!quote:
Dat is het ook gewoon. Ik denk dat iedereen de afweging wel snapt, maar het zegt vooral wat over je als je heel ziedend gaat verdedigen dat het echt niet laf was ofzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De KNVB probeert er juist al rekening mee te houden door Europees spelende teams tegen elkaar uit te laten komen, dat je dan bij voorbaat plaatsing voor de volgende ronde al opgeeft bij een minimale achterstand mogen anderen dan toch ook gewoon laf vinden.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt het slaat nergens op.
We worden wel kampioen.
Waarom dan precies? PSV verliest, maar gaan vervolgens wel me een A-selectie naar Arsenal toe en behalen ook een knappe 2-2. Ajax verliest met een behoorlijk perspectief en gaan met de broek vol (en een bus vol tieners) naar Frankfurt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind deze grote mond van een PSVer hilarisch na vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |