Ho maar weer.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is een beetje Noa Lang niveau'jij hebt kritiek, dan ben jij een hater'.
Tip voor alle Amsterdamse vrienden in dit topic: als elke ruimte waar je komt naar stront ruikt dan heb je waarschijnlijk zelf poep onder je schoenen
Dat is alleen in Eindhovenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Tip voor alle Amsterdamse vrienden in dit topic: als elke ruimte waar je komt naar stront ruikt dan heb je waarschijnlijk zelf poep onder je schoenen
Ik vind het eigenlijk wel een prettige bijkomstigheid daar ik er vanuit ga dat geen enkele ajacied in de toekomst meer prat gaat op die zogenaamde eigen identiteit en voetbalfilosofie (wat op zichzelf al vrij chanante onzin was natuurlijk).quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap wel dat alle PSVers en Feyenoorders boos zijn dat het grote Ajax zich moet verlagen tot de praktijken van hun eigen clubs. Het grote voorbeeld blijkt opeens toch ook maar feilbaar te zijn.
Tussenjaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een prettige bijkomstigheid daar ik er vanuit ga dat geen enkele ajacied in de toekomst meer prat gaat op die zogenaamde eigen identiteit en voetbalfilosofie (wat op zichzelf al vrij chanante onzin was natuurlijk).
All we ever hear from you is blah blah blahquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een prettige bijkomstigheid daar ik er vanuit ga dat geen enkele ajacied in de toekomst meer prat gaat op die zogenaamde eigen identiteit en voetbalfilosofie (wat op zichzelf al vrij chanante onzin was natuurlijk).
Dat lag aan deze wedstrijd jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik dan gezien de situatie nog wel logisch. Een 1-2 achterstand in Europa bij voorbaat al opgeven iets minder.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat lag aan deze wedstrijd ja![]()
Het hele seizoen speelt Ajax toch al verdedigend en niet des Ajax.
Wat denk je in de CL uit te halen? Juist voor Nederlandse topclubs moet halve finale/finale EL het doel zijn. Leuk dat we een keer overwinteren of ééns in de 30 jaar een halve finale halen in de CL. En van dat geld wat netto in de CL overblijft kan je ook geen wereldselectie samenstellen. Dan denk ik oprecht dat je beter de kwartfinale van de EL kan halen en je beste spelers/grote talenten meer waard kan laten worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
speelden we gisteren cl dan? Jij als geen ander moet weten hoe oa deze selectie in elkaar steekt en hoe de afgelopen 2 jaar is gegaan.
Maargoed dom spelen (of zijn) is idd makkelijker
Je bent echt viesmad dat Ajax een paar wisselspelers heeft opgesteld in de Europa League zeg. Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is een beetje Noa Lang niveau'jij hebt kritiek, dan ben jij een hater'.
Die tactiek hield Psv er jaren lang op naquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent echt viesmad dat Ajax een paar wisselspelers heeft opgesteld in de Europa League zeg. Ongelooflijk.
En daar werd PSV net zo goed om uitgelachen, door vermoedelijk dezelfde figuren die nu doen alsof anderen woedend zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die tactiek hield Psv er jaren lang op na
Niet handig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Henderson opgeroepen voor het nationale elftal.
Stop maar met deze act hoor. Je kan ook gewoon toegeven dat dit belachelijk is en daarmee is de kous dan af. Het slaat gewoon nergens op om met 10 wijzigingen te gaan spelen tegen Frankfurt met een 2-1 achterstand na de 1ste wedstrijd. Dat kan je ook gewoon toegevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die tactiek hield Psv er jaren lang op na
Nou ik geef het namens Ajax toe. Een hele fijne dag gewenst en sterkte met je frustratie.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Stop maar met deze act hoor. Je kan ook gewoon toegeven dat dit belachelijk is en daarmee is de kous dan af. Het slaat gewoon nergens op om met 10 wijzigingen te gaan spelen tegen Frankfurt met een 2-1 achterstand na de 1ste wedstrijd. Dat kan je ook gewoon toegeven
Klopt het slaat nergens op.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Stop maar met deze act hoor. Je kan ook gewoon toegeven dat dit belachelijk is en daarmee is de kous dan af. Het slaat gewoon nergens op om met 10 wijzigingen te gaan spelen tegen Frankfurt met een 2-1 achterstand na de 1ste wedstrijd. Dat kan je ook gewoon toegeven
Aldus een user die in nagenoeg elke post met die anderen bezig is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:58 schreef Houniet het volgende:
Het verbaast me toch altijd weer hoe druk mensen zich maken over een andere club en dit dan gefrustreerd online uiten. Kerel er zijn zoveel dingen om je druk te maken in het leven (..).. laat het gaan man.
Er zijn veel acts in dit topic maar ik ben er geen van.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Doe je dat vaker, dingetjes in je hoofd verzinnen en dan daar zelf op reageren?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
En daar werd PSV net zo goed om uitgelachen, door vermoedelijk dezelfde figuren die nu doen alsof anderen woedend zijn.
Net zoals ze in Rotterdam zo hard werken en de mouwen opstropen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij daardoor beter onder je PSV dekbed slaapt vanavond dan geven we dat bij deze toe en wensen we je een fijn weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou ik geef het namens Ajax toe. Een hele fijne dag gewenst en sterkte met je frustratie.
Nee joh. Jij bent vast trots op deze oorwassing tegen de c-garnituur van Europaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Er zijn veel acts in dit topic maar ik ben er geen van.
En daar heeft een echte Ajacied dan ook de pest aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat lag aan deze wedstrijd ja![]()
Het hele seizoen speelt Ajax toch al verdedigend en niet des Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |