Jij moet objectief en neutraal zijn in de zin van dat als jij een Iftar organiseert dat de SGP dat niet leuk gaat vinden vanwege die neutraliteit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef Coco het volgende:
Wat is er mis met deze TT, los van de user?
Dan zou 5 punten verschil toch een wonder zijn ik wil er zelfs 7 punten van maken, deal?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet goed gelezen. Ik zeg toch niet dat Ajax geen tweede wordt? Ik zei alleen dat het lastig zat wordt. En dat denk ik echt.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij moet objectief en neutraal zijn in de zin van dat als jij een Iftar organiseert dat de SGP dat niet leuk gaat vinden vanwege die neutraliteit.
Dekt de lading niet echt, want wat was er laf aan vandaag?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:02 schreef Coco het volgende:
Wat is er mis met deze TT, los van de user?
Daar kan de mening over verschillen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dekt de lading niet echt, want wat was er laf aan vandaag?
Je hoeft het niet eens te zijn met de keuze van de trainer maar laf is het niet.
Maar het boeit helemaal niet of we op basis van doelsaldo tweede worden of met tien punten verschil.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan zou 5 punten verschil toch een wonder zijn ik wil er zelf 7 punten van maken, deal?
Het lijkt me vooral respectloos naar de duizenden die meereizen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zijn met de keuze van de trainer maar laf is het niet.
Jij zegt dat het lastig wordt ik zeg absoluut niet, fluitend minimaal 2de. 7 punten verschil is natuurlijk verre van lastig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar het boeit helemaal niet of we op basis van doelsaldo tweede worden of met tien punten verschil.
Als Ajax elke wedstrijd met extreem veel moeite wint, door steeds in de laatste vijf minuten de winnende goal te maken kan het verschil met de nummer 3 op het laatst best groot zijn, maar dan is het nog steeds lastig zat geweest om al die wedstrijden steeds te moeten winnen om tweede te worden.
Snap je echt zo weinig van voetbal of doe je alsof?
Nu maak je het te moeilijk voor mensen die graag in simpele termen denken!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt er gewoon een trainingspartijtje van, die eerste van hun was wel een mooie, die andere 3 wat onnodig.quote:
Ik geloof niet dat die er veel last van hadden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral respectloos naar de duizenden die meereizen.
Daar val jij zeker niet onder he reïncarnatie van Erasmus van me.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu maak je het te moeilijk voor mensen die graag in simpele termen denken!
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu maak je het te moeilijk voor mensen die graag in simpele termen denken!
Nou?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wacht de wedstrijd rustig af voordat ik mijn mening vorm.
Jij snapt het dus duidelijk niet. Ajax staat 8 punten los van PSV, maar in mijn ogen is dat zeer lastig geweest om nu eerste te staan. Zeker als je kijkt naar die minieme overwinningen op Almere, PEC, bij Go Ahead mochten we niet klagen over de VAR, tegen Feyenoord ook pas in de laatste minuut de winnende. Jij bent duidelijk van de scorebord-journalistiek, dat is je goedrecht, maar het zegt niet altijd iets over hoe lastig het was.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Jij zegt dat het lastig wordt ik zeg absoluut niet, fluitend minimaal 2de. 7 punten verschil ie natuurlijk verre van lastig.
Welke act? Is iemand die een andere mening heeft dan jij een act aan het opvoeren?quote:Maar het is me wel duidelijk dat je niet durft, je act valt hier ff flink door de mand
Dan onderschat je het gros wel een beetje, hoop ik dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die er veel last van hadden.
Ik vermijd Twitter.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nu doe je alsof je mijn tweets niet leest.
Tsja, een B-elftal van Ajax heeft logischerwijs geen antwoord op dynamiek en verrassende loopacties. Je weet dat kan gebeuren, maar toch frustrerend.quote:
En bij psv was het altijd zogenaamd kwaliteitquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij snapt het dus duidelijk niet. Ajax staat 8 punten los van PSV, maar in mijn ogen is dat zeer lastig geweest om nu eerste te staan. Zeker als je kijkt naar die minieme overwinningen om Almere, PEC, bij Go Ahead mochten we niet klagen over de VAR. Jij bent duidelijk van de scorebord-journalistiek, dat is je goedrecht, maar het zegt niet altijd iets over hoe lastig het was.
[..]
Welke act? Is iemand die een andere mening heeft dan jij een act aan het opvoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |