Is hij bang dat de Mossad binnenkort een nieuw vloertje komt leggen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Nederlandse premier Dick Schoof wil het Israëlische bombardement op de Gazastrook niet veroordelen. Wel zegt hij dat 'Nederland er grote zorg over heeft'.
Wanneer waren jullie voor het laatst bezorgd over een genocide die jullie niet wilden veroordelen?
Toen vriend Karremans naar Bosnië ging maakte ik mij best zorgen, maar ik veroordeel de Serven niet.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Nederlandse premier Dick Schoof wil het Israëlische bombardement op de Gazastrook niet veroordelen. Wel zegt hij dat 'Nederland er grote zorg over heeft'.
Wanneer waren jullie voor het laatst bezorgd over een genocide die jullie niet wilden veroordelen?
Ik had alleen nog maar de kop gelezen dat hij de Haagse gemeentepolitiek in ging en kon de partij al raden. Dommigheid kent geen tijd!quote:
Ach rechtstatelijk geweten SGP aidsquote:Op woensdag 19 maart 2025 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Ach de Tweede Kamer
https://nos.nl/artikel/25(...)n-ondanks-wens-kamer
XR-goden
Van de alternatieven kan ook niemand vrolijk wordenquote:Op woensdag 19 maart 2025 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Koetjegod, De Paai basis, zoals altijd al gezegd
Emegha is het niet met je eens.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van de alternatieven kan ook niemand vrolijk worden
Wat hoop ik dat dit Koeman tijdperk snel voorbij is, al die ‘wanneer het mij uitkomt’-logica, het houdt niet op niet vanzelf.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Koetjegod, De Paai basis, zoals altijd al gezegd
Aangezien we toch geen kans maken, hoop ik dat we twee keer hard afgemaakt worden door Yamal en consorten. Fat Frauded. Furdjulled.quote:Op woensdag 19 maart 2025 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat hoop ik dat dit Koeman tijdperk snel voorbij is, al die ‘wanneer het mij uitkomt’-logica, het houdt niet op niet vanzelf.
Ik gun dit Reinout Oerlemans, maar dan 2 eeuwen ipv 2 weken.quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:57 schreef Slobeend het volgende:
Begin de dag met een ijzingwekkend verhaal uit apenland Amerika.
https://www.theguardian.c(...)ey?CMP=share_btn_url
In de natte droom van Bruinrechts-I gaat de IND binnenkort zo om met alle buut'nlandeds, SHITHOLEDquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:57 schreef Slobeend het volgende:
Begin de dag met een ijzingwekkend verhaal uit apenland Amerika.
https://www.theguardian.c(...)ey?CMP=share_btn_url
Het jochie wat naar Armenië moest of de PVV die door Joost Eerdmans (quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
In de natte droom van Bruinrechts-I gaat de IND binnenkort zo om met alle buut'nlandeds, SHITHOLED
Met die volle gevangenissen lossen ze het nu wel goed op.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Europa ontdekt dat Nederland vooral goed is in Nee roepen.
"Kan Nederland dan misschien met antwoorden komen over wat ze wel willen?", verzucht de Deense Europarlementariër Sigrid Friis. "Als je je niet aanpast aan de werkelijkheid waar we nu in Europa en de wereld in zitten, dan moet je met oplossingen komen. Die hoor ik nog niet uit Nederland. Als je het niet eens bent met de oplossing die op tafel ligt, wat wil je dan inbrengen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |