Krijg je als je drie nieuwkomers Europa in stuurt die er bovendien helemaal niks van bakken.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel ineens een kabinetsval aankomen.
Wel een ideaal thema om extreem rechts weer een beetje in te dammen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel ineens een kabinetsval aankomen.
Ja daarom. Hiermee kan de VVD wel nieuwe verkiezingen aangaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een ideaal thema om extreem rechts weer een beetje in te dammen.
Dat wordt dus PVV +20 binnenkort.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:43 schreef Steven184 het volgende:
School heeft blijkbaar een soort van ruggengraat.
Red Tory Keith? Maak niet de fout links beleid te verwachten, dan kan het nog meevallen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kijken jullie naar de binnenlandse hervormingen die Starmer aan doorvoeren is?
De rekenaars en wiskundigen hebben een foto van Farioli op hun dartbord geplakt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Minachting van de coëfficiënten om met zo'n B-elftal aan te treden.
Linkse universiteiten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ach, Vicky.
Ach, Nederland.
https://nos.nl/artikel/25(...)ris-maeijer-ongeldig
Handen af van het recht op domheid!!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Linkse universiteiten.
Opdoeken!
Lijkt me net als Wout een Vlaams Blok-stemmerquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel is een klimaatontkenner.
Ik ben geschokt.
100%.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me net als Wout een Vlaams Blok-stemmer
Xander van der Wulp, Jeroen Stekelenburg, Noa Vahle.... Heeft ooit iemand daar wel eens iets op eigen kracht gedaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:09 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel heeft zijn tweede vrouw samen met twee jonge kinderen achtergelaten en ingeruild een meer dan 20 jaar jongere Open VLD politica.
En ondertussen viert ook het nepotisme hoogtij bij Karrel want zijn dochter uit zijn eerste huwelijk doet mee met een of ander tv programma tegenwoordig.
Tot zover WLR Boulevard voor vanavond.
Vooral door 2x heel erg onnodig balverliesquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kleine club AZ laat zich van het veld spelen door het zwakste Tottenham ooit.
Vooral door heel erg slecht te spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral door 2x heel erg onnodig balverlies
?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef franklop het volgende:
Het waren twee fantastische weken Nederland in Europa
8 gespeeld, 4 punten, doelsaldo 7-19
Militairen zijn echt allemaal mongolen. Ook even uit persoonlijke ervaring.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is nu al een heerlijk weekend. De Courant zaagt de jeugdopleiding van het oervervelende AZ door.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-te-kweken-a4886268
[ afbeelding ][ afbeelding ]
@:coco @:Maxi-mus
Ik zie een Kees Smit Tuinmeubelen die huilend een kip slacht omdat hij geleerd heeft dat je wel elke maaltijd EIWIT binnen moet krijgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is nu al een heerlijk weekend. De Courant zaagt de jeugdopleiding van het oervervelende AZ door.
Daarom stromen er daar dus alleen maar grijze muizen door. Als jeugdspeler van AZ moet je niet op willen vallen, anders schieten ze je dood.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |