Ik denk doordat de kijkers al meerdere keren bewoners hebben mogen kiezen, zoals de dm/secret missionquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij ook af waar ze die vermoedens vandaan halen wie goed of niet goed ligt bij de kijkers eigenlijk
Ik denk niet zij elkaar overmorgen zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel durft niet te zeggen hoe het morgen gaat
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Niemand kan tegen het kartel!
Jordy praat zoals onze premier Bart De Wever.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Niemand kan tegen het kartel!
ftfyquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:02 schreef Silves het volgende:
Jane heeft gisteren zeker 2 uur zitten huilen, ze is ook janetje huil , janetje lacht
Jane'tje huilt Jane'tje lachtquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:02 schreef Silves het volgende:
Jane heeft gisteren zeker 2 uur zitten huilen, ze is ook jantje huil , jantje lacht
Zie hem zelden rechtop zitten , meestal liggend in de zon, die zal toch nu een burnout weer krijgen nu dat de zon niet schijnt.quote:
Nu even suite luisteren. Zijn het zelfde bezigquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de stream nu 10 minuten aan staan in ik heb alleen nog maar Jordy horen brallen over hoe gaat hij en het kartel zijn
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:00 schreef Ynti het volgende:
Ik heb keuzestress
Jordy zegt dat Jane tegen ... in de voorraadkamer heeft gezegd dat als ze er volgende week nog is, dat ze dan keihard tegen het kartel gaat.
Nu weet ik niet wat ze in haar eentje kan doen, maar ik twijfel of ik liever heb dat Jane blijft, of dat Axel blijft
Ze werden gezien als de sterkste, zegt Jane. Ze ziet het als een complimentquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane en Axel hadden wel verwacht dat ze niet de vrijstelling zouden pakken bij het water spel
Waarom dan zo verontwaardigd zijn tegenover pootje en sharice enzoquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane en Axel hadden wel verwacht dat ze niet de vrijstelling zouden pakken bij het water spel
Stond gister op blokken om met zijn koppie nog in de zon te staanquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Zie hem zelden rechtop zitten , meestal liggend in de zon, die zal toch nu een burnout weer krijgen nu dat de zon niet schijnt.
Hij heeft al meermaals aangegeven dat ze wat hem betreft beide mogen vertrekken dus hij krijgt precies wat hij wenst.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook want Axel zit morgenavond fijn thuis en Jane is daar dan nog minstens een week
Wauw stond ook nogquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stond gister op blokken om met zijn koppie nog in de zon te staan
Ik denk ook dat het sowieso 3-3 gaat wordenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zei ze tegen Sharice, die het kennelijk weer aan hem heeft verteld.
Als Axel gaat, zullen Pootje en Sharice wel met Jane samen moeten werken om nog een kans te maken. Ze zouden zich bij dat clubje aan kunnen sluiten, en dan eerst Jane eruit werken, maar dan komen ze daarna gewoon zelf aan de beurt.
Zelfde geldt trouwens bij elke andere uitkomst morgen.
Ondertussen...............................quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze proberen de humor van de situatie in te zien en hebben in ieder geval lol met elkaar
Je moet ook iets verzinnen om ze zwart te maken.. stel je voor dat er mensen zijn die op ze gaan stemmenquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
Weer die zelfde domme aanname van 'm.
De enige die zei dat ie daar voor de fame zat was 'Remi', en dat was onderdeel van z'n fake-id.
De rest zit er net als hij, om het spel te spelen. Hij denkt daar het alleenrecht op te hebben.
Net als op zingen, herrie en lol maken ..
De winst.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat willen ze meenemen dan uit het huis.
Oh deden ze dat net niet dan en gister of sharice.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Elkaar oppeppen met humor om de hele situatie en om zichzelf komt stukken sympathieker over dan jezelf de hemel in prijzen met neerhalen van een ander.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:09 schreef KinKiJan het volgende:
Elkaar oppeppen met humor om de hele situatie en om zichzelf komt stukken sympathieker over dan jezelf de hemel in prijzen met neerhalen van een ander.
Hoe je wil opvallen? Door op je bed te gaan liggen janken als het niet gaat zoals je wilquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:57 schreef Silves het volgende:
Zit rustig te werken met deze shitshow op de achtergrond, wat kan die meid schreeuwen zeg, lijkt wel een burenruzie hierzo..Hoe wil je opvallen en besproken worden..bah
In al die jaren BB heb ik deze arrogantie nog niet eerder gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef Joyce-43 het volgende:
lekker fans in de zeik nemen!!
wat een arrogante....
klopt dit deed ze gisteren uren lang..en kruipend haar glaasje melk pakken bij de deur.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe je wil opvallen? Door op je bed te gaan liggen janken als het niet gaat zoals je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |