maar zelfs al zou je er in zijn gegaan om de fame, of om een grote som geld te winnen, wat dan nog?quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
Weer die zelfde domme aanname van 'm.
De enige die zei dat ie daar voor de fame zat was 'Remi', en dat was onderdeel van z'n fake-id.
De rest zit er net als hij, om het spel te spelen. Hij denkt daar het alleenrecht op te hebben.
Net als op zingen, herrie en lol maken ..
Niet alleen lijkt .. zal zich nu wel zorgen maken dat morgen toch niet gaat als hij hoopt... hij is een maler.quote:
Vermoed ook dat hij spanning voor morgenavond heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet alleen lijkt .. zal zich nu wel zorgen maken dat morgen toch niet gaat als hij hoopt... hij is een maler.
En dat is dan ook de beste optie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Het heeft geen zin Aardappelpantoffel. Ze zijn met teveel 🤣
Er is er altijd wel 1 die gaat aanvallen als je een andere mening hebt dan zij dus meestal laat ik het dan maar.
Vraag mij ook af waar ze die vermoedens vandaan halen wie goed of niet goed ligt bij de kijkers eigenlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:58 schreef Hznootje het volgende:
Jordy heeft zijn focus zo erg op Jane nu weer. En straks is het weer Axel..Haha Jane kom je voorlopig nog niet van af jongen, je zal het er mee moeten doen.
En Axel weet heel goed dat hij morgen gaat vertrekken, die is niet overtuigd van de winst
Tja, want die fame of dat geld zijn dan niet voor jezelf natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
maar zelfs al zou je er in zijn gegaan om de fame, of om een grote som geld te winnen, wat dan nog?
Kijk zelden op SM, maar ze staan er toch niet echt goed voor..met de honderden allemaal hopend dat die 2 eruit gaan, ja eentje dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik hoop ZO dat ze morgen weg is.
Ben benieuwd naar de kop van Jordy morgen
misschien dat er wel helemaal geen vrijstellingen meer komen, De GC's zijn ook uit het spel nuquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik lach me kapot he, volgende week 2 vrijstellingen, allebei in het kartel. Net als deze week.
* Li0nHeart googlet hoogmoed...
Eigendunk is hem niet vreemdquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Niemand kan tegen het kartel!
Ja ik ook want Axel zit morgenavond fijn thuis en Jane is daar dan nog minstens een weekquote:Op donderdag 13 maart 2025 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik hoop ZO dat ze morgen weg is.
Ben benieuwd naar de kop van Jordy morgen
Tot hij weer een tegenslag krijgtquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik heb de stream nu 10 minuten aan staan in ik heb alleen nog maar Jordy horen brallen over hoe gaat hij en het kartel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |