hebben het over die Beker bij Peter. en hebben het over pasta enz zulke dingenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
Wat willen ze meenemen dan uit het huis.
Ik zou als ik Pootje of Sharice was toch wel bang zijn dat het kartel met z'n 3-en wil overblijven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou Als ik Sharice en Pootje was bij Kartel blijven enzo Axel eruit werken ( Jane gaat vanavond) en dan zitten ze met 5 nog die zullen wel tot vlak voor de finale blijven denk ik
Waar lees en zie jij dat Jane gaat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou Als ik Sharice en Pootje was bij Kartel blijven enzo Axel eruit werken ( Jane gaat vanavond) en dan zitten ze met 5 nog die zullen wel tot vlak voor de finale blijven denk ik
Hoe laat was dat? dan zoek ik even terugquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:33 schreef marky het volgende:
Ik vind het dus mooi dat ze nog terugkijken en het er rustig over kunnen hebben.
Ah je bent weer terugquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij wel duidelijk dat Axel gaat morgenavondquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , En Jane gaat morgen ook niet.
oh grapje dus...quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , En Jane gaat morgen ook niet.
Dat kunnen ze goed daar! Net wanneer je een leuk/goed gesprek zit te volgen, ineens wisselen van stream of twinstream.quote:
pootje is duidelijk afgevallen en Mattie is duidelijk wat van zijn spierbundels kwijtquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Verstaanbaarheid weer kwijt
Denk gewoon een typefout, dat ze morgenavond bedoelde. Kan gebeurenquote:
Hoe kom je er bij dat Jane vanavond gaat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
D'r is te weinig zout in dat huis om het op alle slakken te gaan leggenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk gewoon een typefout, dat ze morgenavond bedoelde. Kan gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |