waarom zou ik dat moeten denken dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef riri het volgende:
[..]
Snap je echt niet dat dat volgens opdracht moet?
Ik zie dat meer als sarcasme/cynisme , maar dat komt misschien omdat ik zelf ook meer van de zelfspot ben, ik zie nare trekjes bij team Jaxel en bij team Kartel, ik zit bij beide groepen wel eens te denken aan tjeetje dat kan anders of minderquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt is van allebei de kanten met het verschil dat jadel ons kijkers belachelijk maken en ook het personeel
lijkt mij een eerlijke vrouw die af en toe overmant wordt door haar emoties.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals jane zich nu profileert snap ik niet. Dat zogenaamde keihard zijn. We hebben haar gister allemaal op de grond zien huilen als een malle. En dat na de nominatie. Oké ook heimwee dat snap ik maar hoe ze dan nu doet vraag ik me af wie is jane.
1 grote media geile meid, wel met een snotneus en haar kinder geluidjes, weet niet of die mogen stemmen , kleuters en peuters en poesjes..miauwwwquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
Zoals jane zich nu profileert snap ik niet. Dat zogenaamde keihard zijn. We hebben haar gister allemaal op de grond zien huilen als een malle. En dat na de nominatie. Oké ook heimwee dat snap ik maar hoe ze dan nu doet vraag ik me af wie is jane.
De nominatie had ze al eerder te pakken en toen huilde ze niet !quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
EN met de auto naast het huis TO TO TOMATENPLUKKERSquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:23 schreef Jockari het volgende:
Alle polls dezelfde trend. Dan is Axel morgenavond bij Mc Donalds.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vriendelijk met die schietbeweging er ook bij.
Denk dat menig trommelvlies liever Jane ziet (hoort) vertrekken 🫨quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:23 schreef Jockari het volgende:
Alle polls dezelfde trend. Dan is Axel morgenavond bij Mc Donalds.
Yup effe een keer flink janken en weer door. Net zoals Jolien toen Keanu weg moest.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
De nominatie had ze al eerder te pakken en toen huilde ze niet !
Gisteren kwam alles naar boven bij haar , ze had alles opgekropt. Haar emmer was even vol en dat Axel ook op de bank zat was de druppel.
Dus even al die emoties eruit gehuild denk ik.
ik zou Als ik Sharice en Pootje was bij Kartel blijven enzo Axel eruit werken ( Jane gaat vanavond) en dan zitten ze met 5 nog die zullen wel tot vlak voor de finale blijven denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:07 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het sowieso 3-3 gaat worden
Of kartel-exJaxel-Shapoo.
3 tegen 1 tegen 2
Jane gaat vanavond?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou Als ik Sharice en Pootje was bij Kartel blijven enzo Axel eruit werken ( Jane gaat vanavond) en dan zitten ze met 5 nog die zullen wel tot vlak voor de finale blijven denk ik
Denk maar zo. ze krijgt van de week misschien wel een waterpistooltje van BB,quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vriendelijk met die schietbeweging er ook bij.
oh die heb ik gemist, vertel, jane gaat vanavond? heeft iemand dat opgenomen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik zou Als ik Sharice en Pootje was bij Kartel blijven enzo Axel eruit werken ( Jane gaat vanavond) en dan zitten ze met 5 nog die zullen wel tot vlak voor de finale blijven denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |