SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT toen hij een paar maand oud was!
[ Bericht 32% gewijzigd door ToT op 12-03-2025 21:02:45 ]![]()
Ene Dick Bruna heeft daar Nijntje door ontworpenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:54 schreef maily het volgende:
[..]
yep
die waren echt heel vroeg zindelijk hoor!![]()
![]()
![]()
nee natuurlijk niet.
in de oertijd kregen d5ie konijnenvelletjes om. dat hield wel eea tegen.
en later gewoon heel veel lappen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:56 schreef ToT het volgende:
heej, ik zag op een andere foto die strik onder zijn neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT toen hij een paar maand oud was!
[ Bericht 6% gewijzigd door maily op 12-03-2025 21:10:27 ]![]()
Super gave outfit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT toen hij een paar maand oud was!![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
heej, ik zag op een andere foto die strik onder zijn neusDie met die snor? Dat waren andere baby's!
![]()
![]()
Wat een verschil al met een pasgeboreneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT toen hij een paar maand oud was!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Echt wel!quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wat een verschil al met een pasgeborene![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat helemaal goed komen met hem!![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef _UserName_ het volgende:
Oke.. foto van Jyske dan.[ afbeelding ]![]()
![]()
Da's toch helemaal prima?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
Ah, ik zie dat hij 3070 gram was bij geboorte.How can I make this topic about me?![]()
Dat handje!quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zet haar liever niet full face openbaar online![]()
![]()
Helemaal prima.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zet haar liever niet full face openbaar online
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: