SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
...wat?quote:
Jawelquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dans je ook niet af en toe stiekem in je eentje of met zijn tweetjes door het huis heen, als er verder niemand kijkt?
Wacht. Wat is dit "willen"? Had ik een keuze?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en jij wilde de meet organiseren? Nou dat wordt gezel
Doe het binnen 15 km van Hazerswoude, dan red ik het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht. Wat is dit "willen"? Had ik een keuze?
En ja. Stiekem ben ik wel een beetje bang dat ik er dan in m'n eentje zit omdat iedereen afzegt.
hard op uitspreken wat er staatquote:
Willen, willen, .. you were voluntold.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ja. Stiekem ben ik wel een beetje bang dat ik er dan in m'n eentje zit omdat iedereen afzegt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de lente duin rollen? Icm eten? Nou ja eerst duin rollen, dan eten.
[..]
Jij
Snotverquote:
je weet dat Nizno staat voor onziN?quote:
Ik moet toch een back-up hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed melden en verantwoorden!
Tijd voor een slaap T?quote:
je moet ook om je rug denken. kun je beter een andere laten duwenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet toch een back-up hebben
Zo bijzonder ben je niet, gok ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, daaromquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet ook om je rug denken. kun je beter een andere laten duwen
Tijd om te sportenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk dat het alweer 8 uur is geweest
Ja, maar deze was wel verquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk dat het alweer 8 uur is geweest
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat het al negen uur was, het is pas acht uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |