SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
...wat?quote:
Jawelquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dans je ook niet af en toe stiekem in je eentje of met zijn tweetjes door het huis heen, als er verder niemand kijkt?
Wacht. Wat is dit "willen"? Had ik een keuze?quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en jij wilde de meet organiseren? Nou dat wordt gezel
Doe het binnen 15 km van Hazerswoude, dan red ik het wel.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht. Wat is dit "willen"? Had ik een keuze?
En ja. Stiekem ben ik wel een beetje bang dat ik er dan in m'n eentje zit omdat iedereen afzegt.
hard op uitspreken wat er staatquote:
Willen, willen, .. you were voluntold.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ja. Stiekem ben ik wel een beetje bang dat ik er dan in m'n eentje zit omdat iedereen afzegt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de lente duin rollen? Icm eten? Nou ja eerst duin rollen, dan eten.
[..]
Jij
Snotverquote:
je weet dat Nizno staat voor onziN?quote:
Ik moet toch een back-up hebbenquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed melden en verantwoorden!
Tijd voor een slaap T?quote:
je moet ook om je rug denken. kun je beter een andere laten duwenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet toch een back-up hebben
Zo bijzonder ben je niet, gok ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, daaromquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet ook om je rug denken. kun je beter een andere laten duwen
Tijd om te sportenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuk dat het alweer 8 uur is geweest
Ja, maar deze was wel verquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat het al negen uur was, het is pas acht uur
Vandaag niet meerquote:
Tijd voor het nieuws.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ja zowat wel ja. 10.141 stappies dus het kan wel ook. Tweede was in de droger maar dat zijn de overhemden dus die zijn zo klaarquote:
Mijn oudste zus zegt altijd, als je stopt met dansen ben je eigenlijk al morsdood in je hoofd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JawelMaar nu is het niet stiekem meer, nu weten jullie het allemaal
Sow. Wat heb ik gedaan.quote:
Oh gaat het nog steeds over pep.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:03 schreef Karzai het volgende:
etto lust ook al niks dus hij moet wel aan de drugs zitten wil de hele dag maar neuken dus ik kan ook geen andere verklaring vinden
7.797 stapjes nuquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zowat wel ja. 10.141 stappies dus het kan wel ook. Tweede was in de droger maar dat zijn de overhemden dus die zijn zo klaar
vreetschuur is pas echt vreten als het een buffet vol isquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss deze mevrouw kan nog wat leren
die was ook gewoon lastig getimed, die tijd van het jaar zit voor mij vol familie verjaardagenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sow. Wat heb ik gedaan.
Maar was er niet in mijn afwezigheid een vorige meet waar van alle aanmeldingen uiteindelijk maar drie man overbleven of zo?
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sow. Wat heb ik gedaan.
Maar was er niet in mijn afwezigheid een vorige meet waar van alle aanmeldingen uiteindelijk maar drie man overbleven of zo?
14690quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
7.797 stapjes nu
En ik ben aan het eten, dus @:uitstraling sssstttt
Oneensquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet toch een back-up hebben
Wat doe je eetselen?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
7.797 stapjes nu
En ik ben aan het eten, dus @:uitstraling sssstttt
O dat ben ikquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die alleen armemensencola drinkt en dan een mening heeft over een fles Louis Roederer Cristal.
Lekker en veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker en veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Als Nizno ervoor staat moet ze misschien even aan de kant gaanquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het broccoli adviesbureau is aan het juichenquote:
Wacht. Dat is niet wat ik bedoelde. Maar gewoon dat iedereen last minute afzegt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]je wil dat iedereen een meet met meerdere mensen afzegt vanwege jou? Weird maar oke
Daar had ik zin inquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Gemiste kans.. had broccoli met gehakt moeten antwoorden
Begrijpelijkquote:
Same.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh en die afmeldingen of weet ik veel weet ik niet zo goed, was er niet bij. Ook niet afgezegd trouwens
Gekruid met welke kruiden?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik had ze gekruid en geroosterd maar ze waren niet knapperig
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker en veelBerst lekker, ik heb GwieksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor Griekssssss?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling
Gemiste kans.. had broccoli met gehakt moeten antwoorden
Had je ze even door een beslagje moeten halen en in de frituurpan donderenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom is datquote:
@dud0r als we dat maken eet je kind dat dan wel?quote:
Goed, dat wordt mijn go to antwoord voortaan.quote:
Nou viel dus tegen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom is dat?
Is toch best lekker
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r als we dat maken eet je kind dat dan wel?
Oke, onderwegquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lamskoteletjes, Gyros, Biefstuk en nog een beestje dat ik niet kan uitspreken.
Ja, weet ik. Maar jij zegt 'sow' op mijn reactie dat je vast niet zóó bijzonder bent dat iedereen een meet met meerdere mensen gaat afzeggen vanwege jouquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht. Dat is niet wat ik bedoelde. Maar gewoon dat iedereen last minute afzegt.
Dat willen sloeg op dat jij aanbood dat ik de meet organiseerde. Ik had geen keuze.
vandaag werd gemeld dat erwten vreselijk warenquote:
Nou ja, als het niet knapperig is, begrijp ik dat welquote:
Hier ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vandaag werd gemeld dat erwten vreselijk waren
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*wijst met vingertje naar anderenquote:
Vast nietquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r als we dat maken eet je kind dat dan wel?
broccoli is ook stom, net als bonen, en bloemkool, en spruitjesquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel een beetje mee eens
En dan lekker morgen op kantoor in het gezicht van een collega uitwasemenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met kwekveel zelfgemaakte knoflooksaus met ontelbaar veel teentjes.
Ik ben zo bijzonderquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Maar jij zegt 'sow' op mijn reactie dat je vast niet zóó bijzonder bent dat iedereen een meet met meerdere mensen gaat afzeggen vanwege jou. Bijna niemand is zo bijzonder, en denk ook niet dat je dat wil
En echt wel
WATquote:
ik hoor nu in mijn hoofd heel hard de WIEEEEEEEEPquote:
Sowiesoquote:
"Lik eens aan mijn arm?"quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan lekker morgen op kantoor in het gezicht van een collega uitwasemen
quote:Kashmiri murgh N (mild)
Een zeer zachte curry bereid met cashewnoten mango, lychee en room
Hebbie een lekkere Griekse mixed grill besteldquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lamskoteletjes, Gyros, Biefstuk en nog een beestje dat ik niet kan uitspreken.
Mag je gelijk door naar HRquote:
Ik ga zo Mango Lassi makenquote:
Ook zin in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo Mango Lassi maken
Met koud geblenderd snotfruit
Hm, volgens mij heb ik al zolang geen stroopwafels meer opquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n gratis stroopwafels opgehaald.
Moet je een jumbo account aanmaken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, volgens mij heb ik al zolang geen stroopwafels meer op
is je tompouce er al?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n gratis stroopwafels opgehaald.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je een jumbo account aanmaken.
Ieuwquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je een jumbo account aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |