Dat is ieder jaar. Alleen Jimmy die kon echt van niets iets maken. Dat vond ik wel mooi om te zien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:28 schreef lojanda het volgende:
Ze grappig dat er elke bewoners zijn die denken te kunnen koken maar totaal geen idee hebben waar ze mee bezig zijn
De meesten kunnen gewoon niet kokenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
In elk geval doen ze het verkeerd voor risotto. Bij risotto moet je beetje voor beetje vocht toevoegen en telkens laten inkoken, niet gewoon hoppa alles erbij!
Idd.. ze hebben nu gewoon alles tegelijk in de pan gedaan en daar water en wijn bij gegoten en brengen het nu aan de kook.. alsof je een pan rijst gaat koken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
In elk geval doen ze het verkeerd voor risotto. Bij risotto moet je beetje voor beetje vocht toevoegen en telkens laten inkoken, niet gewoon hoppa alles erbij!
Gekookte champignons, hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ze maken weer fouten. Gekookte champignons. Wanneer lezen ze nu een de recepten goed. Ze vergeten ook steeds te roeren.
Nou gelukkig kan hij daar niet Jaxel de schuld van geven want na het pannenkoeken spektakel het eieren bakkenhebben Mattheus en Jolien afgewassen.quote:
Champignonssoep met rijstquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gekookte champignons, hoe verzinnen ze het
Vergeet Elsa en Jane niet, die kunnen ook van heel weinig wat lekkers maken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is ieder jaar. Alleen Jimmy die kon echt van niets iets maken. Dat vond ik wel mooi om te zien.
Ook dan zou ik de champignons eerst even bakken.quote:
Ik heb geen idee dat of je daar wratten van krijgt maar voetschimmel wel. Pootje heeft dat ook al gekregen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:31 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie heeft een wrat van het buiten op blote voeten douchen(volgens Sharice komt het daardoor)
Ja die uien waren ook helemaal niet aangefruitquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ze maken weer fouten. Gekookte champignons. Wanneer lezen ze nu een de recepten goed. Ze vergeten ook steeds te roeren.
Sorry maar die stonden ook te prutsen. Overal maar Kerrie indoen en dan zeggen is surinaams...quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vergeet Elsa en Jane niet, die kunnen ook van heel weinig wat lekkers maken.
Ik denk van wel, Axel zei zoiets eerder. Hij heeft toen ook het gezicht van iemand gezien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook dan zou ik de champignons eerst even bakken.
btw
Zou er elke keer een mannetje een ladder beklimmen om er een munt in te gooien?
[ afbeelding ]
Klopt Pootje had dat tussen zijn tenen zitten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb geen idee dat of je daar wratten van krijgt maar voetschimmel wel. Pootje heeft dat ook al gekregen.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:35 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry maar die stonden ook te prutsen. Overal maar Kerrie indoen en dan zeggen is surinaams...
Dit jaar is het echt niet best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |