Sorry ik begreep het zo...maar te snel gelezen denk ik....quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:07 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Waar gaat het hier over 'mijn' humor?
Niemand vraagt dat je snapt waarover het gaat, laat het dan maar zo ook.
kijk-zequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kap met posten want alles is hier por Jaxel en als je iets tegen zegt dan word je afgebrand van hier tot tokio
zo netjes en zonder schuld zijn die 2 echt niet ze nemen heel BB in de zeik personeel meegenomen en hoe ze over de andere bewoners praten is echt niet normaal meer worden met de grond gelijk gemaakt, maar ja dat is cynische humor. Nou ik kom uit Amsterdam als er iemand bekend is met cynische humor ben ik het wel maar dat is dat echt niet. dat is gewoon aso pest gedrag!
Maar ja dat mag allemaal en dan is iets anders ook niet neutraal.
dus ik ga lezen en bind me handen voorlopig vast heb er genoeg van hoe het er hier aan toe gaat.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: weet je wat een plottwist zou zijn. Als nu de deur zou opengaan en er komt een nieuwe bewoner. Hallo jongens ik kan een week niet genomineerd worden
Pff echt zeg,quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ik kap met posten want alles is hier por Jaxel en als je iets tegen zegt dan word je afgebrand van hier tot tokio
zo netjes en zonder schuld zijn die 2 echt niet ze nemen heel BB in de zeik personeel meegenomen en hoe ze over de andere bewoners praten is echt niet normaal meer worden met de grond gelijk gemaakt, maar ja dat is cynische humor. Nou ik kom uit Amsterdam als er iemand bekend is met cynische humor ben ik het wel maar dat is dat echt niet. dat is gewoon aso pest gedrag!
dus ik ga lezen en bind me handen voorlopig vast heb er genoeg van hoe het er hier aan toe gaat.
Gewoon een gegarandeerd ticket tot de finale weekquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: weet je wat een plottwist zou zijn. Als nu de deur zou opengaan en er komt een nieuwe bewoner. Hallo jongens ik kan een week niet genomineerd worden
Kijkers stemmenquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben zo bedroefd dat Axel eruit gaat ipv een Charice? Why?😭
Herkenbaar. Post hier daarom ook wel wat minder. Maar laat me niet wegjagen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Het is ook niet op stream, dus begrijp sowieso niet dat het hier wordt besprokenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik weet niet wat zij heeft gedaan
Dus heb er geen oordeel over
Omdat zijn gedrag door de kijkers niet gewaardeerd wordt. Axel heeft het persoonlijk gemaakt en verlangt van de andere dat niet te doen. Zijn alphamannetjes gedrag zit hem een beetje dwars.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik ben zo bedroefd dat Axel eruit gaat ipv een Charice? Why?😭
Ik vraag het me af.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: dit wordt lekkah dit wordt TOP
Ja echt heerlijk in alle soortenquote:
Je bent er weerquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:23 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goedenavond cos, weer een paar dagen afwezig geweest. Bedankt voor de SV!
Team Jaxel en Sharice genomineerd![]()
Ik hoop dat Axel vertrekt vrijdag.
Zit wijn bij ookquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lijkt me heel veel water wat ze in die pannen hebben
Onderstaande is niet speciaal voor jou maar in het algemeen maar sluit wel mooi aan op deze post.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Joyce-43 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |