SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja dat vind ik wel weer gelul idd, ook met Snickers enzo; "Sommige mensen eten het voor de proteïnen die er in zitten."quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat het in bijv marsrepen zit en dat als gezond wordt gemarketeerden dan dubbel zo duur
_______________________!
![]()
* MizzezAmy gaat snickers kopenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel weer gelul idd, ook met Snickers enzo; "Sommige mensen eten het voor de proteïnen die er in zitten."_______________________!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Whehe!quote:
Maar dat zal met jou toch wel meevallen? Je hebt een tijdje geleden een foto gepost waarop jouw benen te zien waren?
Zagen er als gewoon slanke stelten uit.![]()
Sommige mensen eten em op de kop zodat de de "aderstructuur" lekker kunnen voelenquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel weer gelul idd, ook met Snickers enzo; "Sommige mensen eten het voor de proteïnen die er in zitten."_______________________!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja, zie je nu waar ik problemen mee heb met die proteine hype?quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommige mensen eten em op de kop zodat de de "aderstructuur" lekker kunnen voelenWhut?
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommige mensen eten em op de kop zodat de de "aderstructuur" lekker kunnen voelenDie mensen komen ook veel in 't Frikandellenbos
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mwah, supermarkten leggen de nadruk op "eiwittransistie" en dat in combinatie met influencers op TikTok en Instagram enzo zorgt er voor dat mensen zich er bewuster van worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, zie je nu waar ik problemen mee heb met die proteine hype?
Meer eiwitten eten en minder koolhydraten is gewoon goed voor de lijn en voor de spieren (zeker als je wat aan sport doet).
Ik zie het probleem niet.
Ja, producenten haken er slim op in: "Ons dikmakend product wat vol met suiker zit bevat ÓÓK eiwitten, dus koop het nou maar!"![]()
Ik moet serieus een aantal kilos kwijt, maar vooral ook meer bewegen. Zwemmen is leuk, dus dat hou ik gewoon volquote:Op woensdag 12 maart 2025 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Maar dat zal met jou toch wel meevallen? Je hebt een tijdje geleden een foto gepost waarop jouw benen te zien waren?
Zagen er als gewoon slanke stelten uit.
Langzaam opgebouwd van 500m per keer naar 1km. En nu ga ik voor 1km in een halfuur, gewoon rustigaan steeds iets sneller gaan zwemmen iedere keer dat ik in het zwembad ben.I'm surrounded by morons!
Zelf ga ik de komende tijd ook meer aan cardio doen. Ik hou van krachttraining, maar m'n energie is vrij gauw op. Daarbij wordt mijn buikje ook wel steeds meer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet serieus een aantal kilos kwijt, maar vooral ook meer bewegen. Zwemmen is leuk, dus dat hou ik gewoon vol
Langzaam opgebouwd van 500m per keer naar 1km. En nu ga ik voor 1km in een halfuur, gewoon rustigaan steeds iets sneller gaan zwemmen iedere keer dat ik in het zwembad ben.![]()
![]()
Iddquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet alleen niet of je ze hier ook kan krijgen...![]()
ja dat laatste heb ik een probleem meequote:Op woensdag 12 maart 2025 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, supermarkten leggen de nadruk op "eiwittransistie" en dat in combinatie met influencers op TikTok en Instagram enzo zorgt er voor dat mensen zich er bewuster van worden.
Meer eiwitten eten en minder koolhydraten is gewoon goed voor de lijn en voor de spieren (zeker als je wat aan sport doet).
Ik zie het probleem niet.
Ja, producenten haken er slim op in: "Ons dikmakend product wat vol met suiker zit bevat ÓÓK eiwitten, dus koop het nou maar!"Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_34.35.ProductImagequote:Op woensdag 12 maart 2025 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Jazeker, wordt verkocht als high proteine reepI'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: