Ah ok misschien geen goed voorbeeld andere danquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plaatje 1 is Tokyo na talloze bombardementen. Er waren zoveel doden dat er bijna geen voedsel nodig was.
Oh help je uiquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je.. ik zal dan wel weer de wappie zijn.. so be it. Maar ik zie het vooral als paniekzaaien en oplossingen die erger zijn dan de kwaal.
Als die vogelgriep zo dodelijk is.. voor mens en dier, miljoenen kippen ruimen ze zonder tranen..
Hoe kan het dan zijn dat de wilde vogel populatie niet in verhouding decimeert? Kan het beter, tuurlijk, maar dat is niet de vraag.
Maar goed.. stel het is een probleem.. Ga je dan ingrijpen in een laboratorium... of ga je verder kweken met de vogels die het overleven? (als je ze niet net geruimd had ! )
Nu gaan ze kippen in enten... Ik zal je dit zeggen: Ik mot die eieren NIET!
Ook dat de smeltende ijskappen, en wij zijn vrolijk onder het ANP hierquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De temperatuurstijging van de afgelopen jaren is echt bizar. Vooral die van de oceanen (wat weer invloed heeft op het weer).
En dit jaar weer een record hoeveelheid aan minimum ijs in het noordpoolgebied.
Ik dacht wie komt zich nou weer hier ergens mee bemoeien.quote:
Ik vind het geen paniek zaaien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Weet je.. ik zal dan wel weer de wappie zijn.. so be it. Maar ik zie het vooral als paniekzaaien en oplossingen die erger zijn dan de kwaal.
Als die vogelgriep zo dodelijk is.. voor mens en dier, miljoenen kippen ruimen ze zonder tranen..
Hoe kan het dan zijn dat de wilde vogel populatie niet in verhouding decimeert? Kan het beter, tuurlijk, maar dat is niet de vraag.
Maar goed.. stel het is een probleem.. Ga je dan ingrijpen in een laboratorium... of ga je verder kweken met de vogels die het overleven? (als je ze niet net geruimd had ! )
Nu gaan ze kippen in enten... Ik zal je dit zeggen: Ik mot die eieren NIET!
Ja wordt oa gereguleerd door de circulatie van het water in de Oceanen.. daar was de North Atlantic Ridge een essentieel onderdeel van... Die barričre is dus geslecht met de gevolgen van dienquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
De temperatuurstijging van de afgelopen jaren is echt bizar. Vooral die van de oceanen (wat weer invloed heeft op het weer).
En dit jaar weer een record hoeveelheid aan minimum ijs in het noordpoolgebied.
Ok.. hoeveel centimeter is het water al hoger? Mag ook in meters. Zoek het het ff opquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat de smeltende ijskappen, en wij zijn vrolijk onder het ANP hier
De ellende is dat we heel goed beveiligd zijn tegen de zee, maar het gevaar nu steeds meer van de rivieren komtquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook dat de smeltende ijskappen, en wij zijn vrolijk onder het ANP hier
Heb ik ook.quote:
Je zal toch een keer boodschappen moeten doenquote:
volle ijskast ..quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Je zal toch een keer boodschappen moeten doen
Die is dan allang opgewarmtquote:
Geen stroom. Water en elektriciteit gaat niet zo goed samenquote:
Ik heb geen idee. Het is geen wedstrijd he? Als je het kan onderbouwen prima. Maar wat RedShoe ook terecht zegt is er ook gevaar met overstromingen via rivieren. Ook al redelijk een probleem in wat Europese landen. Het is leuk om te skieen maar daar sneuvelen een boel bomen door, allemaal voor ons plezier.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok.. hoeveel centimeter is het water al hoger? Mag ook in meters. Zoek het het ff op
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm... Meteorendat is jouw grootste probleem!
Alweer eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het is geen wedstrijd he? Als je het kan onderbouwen prima. Maar wat RedShoe ook terecht zegt is er ook gevaar met overstromingen via rivieren. Ook al redelijk een probleem in wat Europese landen. Het is leuk om te skieen maar daar sneuvelen een boel bomen door, allemaal voor ons plezier.
Welke AI?quote:
aggegraat met wat extra diesel op het balkon natuurlijkquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:21 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen stroom. Water en elektriciteit gaat niet zo goed samen
Ja nou ja ik heb geen kinderen maar ik zie het somber in allemaal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alweer eens![]()
Muisje, we zijn het denk ik over alles eens.. behalve de naam en de waanzin.
weet ik niet meer .. is al een oudjequote:Op woensdag 12 maart 2025 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke AI?
Mooi plaatje wel, maar hier maakt 4 hoog... of 4 laag ook niet meer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |